Mies ei osaa laittaa jääkaapin ovea kiinni. Onko mitään samanlaisia kokemuksia?
Kun hän hakee esim makkaraa tai juustoa, niin jättää aina raolleen.
Olen hiukan ajatellut että telkeän koko oven kiinni kun mikään puhe ei tunnu auttavan, pikemminkin päin vastoin. Sähkölaskukin kohta kasvaa!
Hiukan kyllä keittää ettei tämmöistä itsestään selvyyttä halua tehdä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että miehillä on ihan oikeasti jokin kehitysvamma aivoissa. Myös niillä kaikkein älykkäimmillä. Y-kromosomi on rapistumassa ja nämä luolamiehet eivät kykene enää alkeellisimpaakaan loogiseen ajatteluun.
Siis missä ja miten sinä oikein elät, kun et kohtaa missään normaaleita miehiä? Jossain laitoksessako?
Kerrotko vielä, miten se on esimerkiksi juuri minun vikani, että ne sinun itse elämääsi valitsemat miehet ovat jotain puoliapinoita?
Vierailija kirjoitti:
Siis niin tuttua!
Tähän lisätään myös viestin nro 5 tahmaiset sormenjäljet ja mieheni varsinainen bravuuri eli leivänmurujen sirottelu aterinlaatikkoon. Vaikka mitä tekisin, siirtää mies leikkuulaudan aina tasolle aterinlaatikon yläpuolelle, leikkaa leipää tms. , avaa aterinlaatikon ja pyyhkäisee leivänmurut sinne. Kun vaihdoin aterinlaatikon paikkaa, siirsi mies leikkuulaudan perässä ja sama juttu! Itse hän ei näe toiminnassaan mitään kummallista. Lisäksi hän ei ymmärrä, miksi minä en siivoa niitä murusia pois, jos ne häiritsevät.
Pyyhkäisee leivänmurut aterinlaatikkoon! Tahallaan! 😳😳😳
Nainen ei osaa laittaa astioita astiakaappiin vaan ne huitaistaan sinne sikin sokin epäjärjestykseen ja kun avaa kaapin oven astiat yrittää hyökätä kimppuun.
Hanki sellanen jääkaappi joka alkaa vinkuu jos lämpötila nousee jääkaapissa. Luulisi silloin aivokuolleenkin pölvästin korvia särkee ja tajuu mennä sulkee jääkaapin ovi. JOS tajuu. Vai onko se niinkuin meidän koira muinoin.. pieraisi, nosti päänsä ja luimisteli korviaan ihmetellen mikä tuo ääni oli???
tosimies kirjoitti:
Hanki sellanen jääkaappi joka alkaa vinkuu jos lämpötila nousee jääkaapissa. Luulisi silloin aivokuolleenkin pölvästin korvia särkee ja tajuu mennä sulkee jääkaapin ovi. JOS tajuu. Vai onko se niinkuin meidän koira muinoin.. pieraisi, nosti päänsä ja luimisteli korviaan ihmetellen mikä tuo ääni oli???
Kiitos vastauksesta. Vietinkin edelliset kolme vuotta päivystäen av:lla juuri tätä neuvoa odottaen!
Niissä viesteissä on yläkulmassa päivämäärä ja aika, jolloin ne on lähetetty. Jos siitä on useita vuosia, niin ei ole tarvetta vastata suoraan kirjoittajalle. Hän ei lue vastaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin oven osaa sulkea, muttei laittaa roskia roskikseen. Yöpöydät, ruokapöydät, olohuoneen pöydät, kirjahylly ja pyykinpesukoneen päällinenkin on jatkuvasti täynnä roskaa ja muitakin hänen romujaan sekä vaatteita. Päädyinkin siihen ratkaisuun että kerään kaikki epämääräisissä paikoissa lokuvat tavarat, roskat kuin vaatteetkin yhteen pahvilaatikkoon, sieltä saa sitten kaivella tavaroitaan.
Miksi sä niitä keräilet? Mä ainakin jätin jo suhteen alussa miehen rojut ja kaiken siihen mihin hän ne sattui tiputtamaan. Toki hän siitä ulisi, että miten hänen asuntonsa on ihan kamalassa kunnossa kun eletään kuin pellossa. Tehtiin sitten yhdessä asuntokierros ja katsottiin joka ikinen roska ja tavara ja muisteltiin, että kumman se on. Mun jälkeen löytyi yksi puolipidetty mekko ja sen sitten kiikutin kaappiin. Suklaakääreissä esimerkiksi muistutin, että en syö suklaata. Levitepaketin kohdalla muistutin, että en syö levitteitä. Hänen vaatteiden kohdalla muistutin, että en käytä hänen vaatteitaan. Kenkien kohdalla muistutin, että otan kengät heti ovella pois jalasta ja kannan käsissä kenkätelineelle, jossa ne kaksi kenkäparia oli silläkin hetkellä siististi. Hiekat ja roskat eivät siis ole mun kengistä. Hammastahnatuubin ja roiskeiden kohdalla muistutin, että en käytä värillistä hammastahnaa, vaan kokonaan valkoista. Multa ei myöskään tule tupakan keltaista vaahtoa suusta, koska en tupakoi. Vessanpöntön jarruraidoista totesin, että en kyseistä vessaa käytä.
Mä kyllä osittain ymmärrän tuon jääkaapin oven. Muilla ei tunnu olevan mun asunnon jääkaapin oven kanssa ongelmia kuin mulla. Täällä ei siis asu ketään muuta, mutta he ovat saaneet ihan nätisti sen kiinni. Mulla se jää lähes aina jostain syystä pikkasen auki. Onneksi tuo ilmoittaa jonkun ajan kuluessa piipittämällä, jos se on auki. Ärsyttää vain itseä kun pelkään ruokien ja muiden puolesta, ja koska en todellakaan halua kuluttaa sähköä yhtään enempää kuin on pakko. En tiedä, millä saisin tuon korjattua. Jääkaappi muuten toimii joten uutta en haluaisi ostaa tämän takia.
Laita sen kaljat siihen oveen niin että ne lämpiää ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin oven osaa sulkea, muttei laittaa roskia roskikseen. Yöpöydät, ruokapöydät, olohuoneen pöydät, kirjahylly ja pyykinpesukoneen päällinenkin on jatkuvasti täynnä roskaa ja muitakin hänen romujaan sekä vaatteita. Päädyinkin siihen ratkaisuun että kerään kaikki epämääräisissä paikoissa lokuvat tavarat, roskat kuin vaatteetkin yhteen pahvilaatikkoon, sieltä saa sitten kaivella tavaroitaan.
Miksi sä niitä keräilet? Mä ainakin jätin jo suhteen alussa miehen rojut ja kaiken siihen mihin hän ne sattui tiputtamaan. Toki hän siitä ulisi, että miten hänen asuntonsa on ihan kamalassa kunnossa kun eletään kuin pellossa. Tehtiin sitten yhdessä asuntokierros ja katsottiin joka ikinen roska ja tavara ja muisteltiin, että kumman se on. Mun jälkeen löytyi yksi puolipidetty mekko ja sen sitten kiikutin kaappiin. Suklaakääreissä esimerkiksi muistutin, että en syö suklaata. Levitepaketin kohdalla muistutin, että en syö levitteitä. Hänen vaatteiden kohdalla muistutin, että en käytä hänen vaatteitaan. Kenkien kohdalla muistutin, että otan kengät heti ovella pois jalasta ja kannan käsissä kenkätelineelle, jossa ne kaksi kenkäparia oli silläkin hetkellä siististi. Hiekat ja roskat eivät siis ole mun kengistä. Hammastahnatuubin ja roiskeiden kohdalla muistutin, että en käytä värillistä hammastahnaa, vaan kokonaan valkoista. Multa ei myöskään tule tupakan keltaista vaahtoa suusta, koska en tupakoi. Vessanpöntön jarruraidoista totesin, että en kyseistä vessaa käytä.
Mä kyllä osittain ymmärrän tuon jääkaapin oven. Muilla ei tunnu olevan mun asunnon jääkaapin oven kanssa ongelmia kuin mulla. Täällä ei siis asu ketään muuta, mutta he ovat saaneet ihan nätisti sen kiinni. Mulla se jää lähes aina jostain syystä pikkasen auki. Onneksi tuo ilmoittaa jonkun ajan kuluessa piipittämällä, jos se on auki. Ärsyttää vain itseä kun pelkään ruokien ja muiden puolesta, ja koska en todellakaan halua kuluttaa sähköä yhtään enempää kuin on pakko. En tiedä, millä saisin tuon korjattua. Jääkaappi muuten toimii joten uutta en haluaisi ostaa tämän takia.
Sivusta: vähän kyllä ihmettelen sitäkin, että miten edes ajauduit parisuhteeseen, jossa ylipäänsä on tarvetta tuollaiselle taistelulle? Siis eikö se toisen osapuolen vajaaälyisyys käynyt ilmi jo heti miljoonasta muustakin asiasta? Ja mikä tuollaisen parisuhteen anti sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näitä miehiä löydätte?
"Vakka kantensa"valitsee, turha märistä.
Vaikuttaa jonkinnäköiseltä huolimattomuudelta tuo ovien auki jättäminen. Tai välinpitämättömyydeltä. Se pitää vaan ottaa tavaksi muistuttaa itseä ovien sulkemisesta.
Meillä sama asia Nainen. Joten otin töpselin irti jääkaappi pakastin laite.Niin ei ongelmaa asian kanssa enää ja siiryimme kuivamuonaan.Ture ravinon ,jos sitä haluaa? Joutuu itse päivitäin hakee kaupasta kävellen,samalla hoikistuu,kun hyöty liikuntaa työtömälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että miehillä on ihan oikeasti jokin kehitysvamma aivoissa. Myös niillä kaikkein älykkäimmillä. Y-kromosomi on rapistumassa ja nämä luolamiehet eivät kykene enää alkeellisimpaakaan loogiseen ajatteluun.
Siis missä ja miten sinä oikein elät, kun et kohtaa missään normaaleita miehiä? Jossain laitoksessako?
Kerrotko vielä, miten se on esimerkiksi juuri minun vikani, että ne sinun itse elämääsi valitsemat miehet ovat jotain puoliapinoita?
Kaikki miehet ovat puoliapinoita. Myös sinä.
Eihän tämä mikään selitys ole, mutta uuden jääkaapin kanssa ei koskaan voinut olla varma että ovi on kiinni. Tuntuu ettei siinä ole minkäänlaista pitoa, tai se on olematon. Katsomallahan se selviää mutta jos oven työnsi kiinni se silti saattoi jäädä auki.
Ei tsiisus! Mä en jaksaisi katsoa tuollaista miestä sekunttiakaan. Itse valitsitte tyhmän miehen, joten sitten myös kärsitte.