Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa laittaa jääkaapin ovea kiinni. Onko mitään samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.06.2020 |

Kun hän hakee esim makkaraa tai juustoa, niin jättää aina raolleen.

Olen hiukan ajatellut että telkeän koko oven kiinni kun mikään puhe ei tunnu auttavan, pikemminkin päin vastoin. Sähkölaskukin kohta kasvaa!

Hiukan kyllä keittää ettei tämmöistä itsestään selvyyttä halua tehdä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä miehiä löydätte?

Porvoon Prismasta.

Prismasta niitä löytää.

Vierailija
22/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma, ja sitten miehellä todettiinkin adhd. Oli toki muitakin oireita kuin jääkaapin oven auki jääminen, mutta samantyylisiä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira osaa avata jääkaapin oven...osaa myöskin sulkea.🤔

Voi toista pientä lutuista aivan ihana.

Vierailija
24/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se palausjousi on kuoleentunut, siinä se varsinainen syy on.

Vierailija
25/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ovipumppu.

Vierailija
26/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kulkeman naiseni perässä sammuttelemassa valoja. Vessassa palaa aina valo, radio  päällä keittiössä aina, kun lähtee töiihn valot eteisessä, autotallissa.

Voitteko ymmärtää tätä`?

Vierailija
27/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teidän miehillä jotain diagnooseja, vai miten tuo on edes mahdollista? Aikuinen mies ei osaa sulkea jääkaapin ovea, tai putsata sormiaan ennen kuin kläästii huonekaluja yms?

Tuntuu uskomattomalta. 

Vierailija
28/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joutuu siirtämään verhoa että saa olohuoneen ikkunan auki. Sitten verho vedetään takaisin lähtöpisteeseen. Niin luulisi; mutta mies jättää verhon roikkumaan aina keskelle ikkunaa kuin jossakin elämänhallintaongelmaisen "Trailer park"-kämpässä. 

Miten voi olla niin vaikea ottaa verhosta kiinnii ja hieman vetää sitä ettei jää rumasti roikkumaan?!

Vierailija
29/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Kyllä mun mies kaikki muut ovet saa kiinni mutta jääkaapin ovi on useammankin kerran jäänyt raolleen.

Nykyään kai muistaa laittaa sen kiinni kun on tarpeeksi monta kertaa joutunut hakemaan uudet ruoat.

Vähän kummallistahan se on. Aika säntillinen mies muuten ja rahoistaankin tarkka.

Vierailija
30/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monesko miesvihaketju tällekin päivälle? 

Aijaa, en mä ainakaan miehenä kokenut avausta mitenkään misandriseksi. Sain kuvan että ap kertoi omasta hömpästä miehestään. En myöskään syö juustoa tai makkaraa, niin en sitä kauttakaan osannut assosioida tätä itseeni. Mies sanan sijaan olisi toki voinut lukea mieheni.

Vierailija
31/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä miehiä löydätte?

Löysi miehen, kun oli samaan aikaan sukulaisten luona kyläilemässä, perkule. Olisi pitänyt tietää, ettei sukulaisilla ole täyspäisiä kavereita.

Vierailija
32/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo taas tekee juuri noi samat virheet.

Vierailija
33/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niin tuttua!

Tähän lisätään myös viestin nro 5 tahmaiset sormenjäljet ja mieheni varsinainen bravuuri eli leivänmurujen sirottelu aterinlaatikkoon. Vaikka mitä tekisin, siirtää mies leikkuulaudan aina tasolle aterinlaatikon yläpuolelle, leikkaa leipää tms. , avaa aterinlaatikon ja pyyhkäisee leivänmurut sinne. Kun vaihdoin aterinlaatikon paikkaa, siirsi mies leikkuulaudan perässä ja sama juttu! Itse hän ei näe toiminnassaan mitään kummallista. Lisäksi hän ei ymmärrä, miksi minä en siivoa niitä murusia pois, jos ne häiritsevät.

Eihhelvetti, onko näitä oikeasti?

Vierailija
34/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että miehillä on ihan oikeasti jokin kehitysvamma aivoissa. Myös niillä kaikkein älykkäimmillä. Y-kromosomi on rapistumassa ja nämä luolamiehet eivät kykene enää alkeellisimpaakaan loogiseen ajatteluun.

Vierailija
35/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, adhd. Ei ole ainoa kohta, jossa pätkii. Onnistun myös ripustamaan puolet pyykeistä, jos lähden kesken rönsyämään jotain muuta. Jääkaapin kanssa riittää se, että käännän sille selän kädet täynnä, johan pyrkii unohtumaan. Ei onneksi muut ovet.

Vierailija
36/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko siihen jääkaapin oveen asennettua joko jonkun jousen joka vetäisi oven kiinni? Tai nykyään saa monenlaisia ”varashälyttimiä” muutamalla eurolla jos saisit laitettua sellaisen hetkeksi oveen niin että pitää ääntä jos ovi auki. Eihän niiden tarvisi olla pysyviä ratkaisuja mutta jos opettaisivat.

Tietty ekana kannattaisi jutella sen miehen kanssa että miksi ovi jää auki. Ja yksi vaihtoehto on kysyä siltä mieheltä että mitä pitäisi tehdä että kykenisi huolehtimaan jääkaapin oven jatkossa kiinni. (Myös se että jos huomaat oven olevan auki niin aina huudat miehen laittamaan sen kiinni jos mies kotona. Silloin konkreettisesti huomaa eikä vaan ohita nalkutuksena jos myöhemmin selität.

Tässä taas vastuullistetaan naista miehen kouluttamisesta. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi itse tajuta laittaa jääkaapin ovi kiinni, voi jumavita.

Vierailija
37/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jääkaapin ovi menee itsestään kiinni kun laitettiin kaappi muutaman asteen kulmaan.

Vierailija
38/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ittelles minijääkaappi, piilota se ja laita sinne ruoat. Pidä yhteinen jääkaappi tyhjänä ja kun mies ihmettelee että missä sapuska niin sanot vaan ettei ne siellä säily kun ovi on auki. Luulis oppivan.

Vierailija
39/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu auki jäi kaappien ovet, jääkaapin ovi, pakastimen ovi, ulko-ovi.

Asiasta huomauttaminen ei auttanut. Ihmetteli vain mitä se minua haittaa ja tietenkin suuttui, kun mäkätin.

Vasta se auttoi, kun mies oli jättänyt pakastimen oven auki ja kesän mustikkasato suli ja minä itkin. JA SEN LISÄKSI jätti ulko-oven auki lähtiessään kotoa. JA SEN LISÄKSI jätti ulko-oven jälleen apposen auki talvipakkasella, ja minä havaitsin tilanteen, kun tulin kotiin myöhemmin päivällä.

Vasta kaiken tuon jälkeen mies uskoi, että hänen on syytä sulkea erilaiset ovet jäljessään.

En tiedä mikä ruuvi miehen päästä puuttuu. Ja korvasta kuuloreseptorit, sillä normaali ihminen kyllä kuulee, jos ovi ei kolahda perässä kiinni. Uskomatonta kyllä on työssään oikein ammattitaitoinen ja bussiness-kykyinen - vaikea uskoa, kun yksinkertainen ovi-asia meinaa olla ylivoimainen.

adhd, autismi, tyhmyys, välinpitämättömyys, mitäväliä-asenne?

Vierailija
40/56 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kolme vuotta vanha ja ilmiselvää provoilua, mutta jatkakaa toki. Kaikki miehet aina kaikkialla ja niin edelleen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme