Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kirppismyyntejä yleensä saatte viikon myyntiajasta?

Vierailija
15.04.2013 |

Jos siis ootte vuokrannut pöydän ip kirppikseltä. Ja onkohan tienestit yleensä paremmat lasten- vai sekakirppiksellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-500e vkossa sekakirppiksellä.

Vierailija
2/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri elämäni ensimmäinen viikonloppu sekakirppiksellä, ja tänään hain 50 euron tienestin. Tavarat vein la-aamuna, että ihan hyvin minun mielestäni :) Yli odotusten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan noin 100 e per viikko kirppikseltä vaan. Syynä varmaan se, että myyn parhaat huutiksessa.

Vierailija
4/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ollut pöytä sekakirppiksellä.Eka kerralla jäi käteen 200 e,tokalla 130e ja nyt viimeksi 190 e. Itse myyn myös paremmat tavarat huutiksessa.Yleensä parin ensimmäisen päivän tuotto on parempi kuin loppuviikon, koska paras tavarapöydästä  menee kaupaksi ensin.Parhaiten itsellä on myyneet lasten lelut, astiat,sisustustavarat ja korut.Vaatteita (vars.naisten vaatteita) on niin paljon tarjolla, että saa olla tosi hyvää tavaraa, että menee kaupaksi.Lasten vaatteetkin menee paremmin,jos hyväkuntoisia.

Vierailija
5/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 21:31"]

Yleensä parin ensimmäisen päivän tuotto on parempi kuin loppuviikon, koska paras tavarapöydästä  menee kaupaksi ensin.Parhaiten itsellä on myyneet lasten lelut, astiat,sisustustavarat ja korut.Vaatteita (vars.naisten vaatteita) on niin paljon tarjolla, että saa olla tosi hyvää tavaraa, että menee kaupaksi.Lasten vaatteetkin menee paremmin,jos hyväkuntoisia.

[/quote]Mä käyn kyllä täyttämässä pöytää monta kertaa viikossa eli "aina" on myös parasta/priimaa joukossa. Naistenvaatteet eivät jostain syystä kulje oikein ollenkaan, kaikenlainen lasitavara kyllä.

Vierailija
6/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviksia muuten ihmettelen että kelpaa, olen pannut euron pari ties minkälaista halpaa ja kalliimpaa ja kaikki ovat kelvanneet! Itse en ostaisi kirppikseltä korviksia, ja noistakin luovuin kun alkaa korvat kutista tai ovat muuten hankalia. #6