Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mellunmäki - lintuja kivittävät lapset

Lintuja ei saa kivittää
30.06.2020 |

Näin tänään kahdeksan aikoihin, kuinka kaksi potkulaudoilla liikkunutta pientä poikaa heitteli Mellunmäessä pienen puron rannalla vesilintuja kivillä. Purolla on emoja poikueineen. Linnut olivat tulleet lähelle rantaa kun niitä ruokittiin. Pojat innostuivat kivien heittelystä, varsinkin kun rauhallisesti sanoin, ettei eläimiä saa kohdella huonosti. Mitään muuta ei valitettavasti voi tuollaisessa tilanteessa tehdä, kun eläinrääkkääjinä on pienet lapset. Linnut siirtyivät pois rannasta ja pojat perässä. Kaivoivat rantapenkereestä lisää kiviä.

Mitä tuollaisessa tilanteessa pitäisi tilanteessa tehdä? Poliisille todennäköisesti turha soittaa. Tekoa ei saa kuvata. Vanhemmileen viikarit voivat lasketella minkälaisia satuja vain.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ne pienet paskapäät kiinni, soitat niiden vanhemmille ja poliisille. 

Vierailija
22/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lintujenkivittäjä- ja laiturin alle hukutta -lapset ilmeisesti lisääntyvät sitä mukaa, kun koulutetut naiset alkavat veloiksi kun omaa Selänteen näköistä toimitusjohtajaa ei löydy mieheksi, ja samalla kaikenlaiset pumminaiset ( niin kantikset kuin ma mutkin) lisääntyvät Korsossa, Keravalla ja Forssassa minkä kerkeävät.

Tuleeko kellekään korkeakoulutetulle lapsettomalle naiselle mieleen, että tämäkö oli se tavoite siinä vela-huuhaassa?

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinrääkkäys kertoo todella pahasta psyykkisestä häiriöstä. Sillä on yhteys sadismiin.

Kaikki profiloidut maailmankuulut sarjamurhaajat ovat olleet eläinrääkkääjiä lapsena.

Tiedoksi vaan.

Kaikki jotka ovat lukeneet psykologiaa tietävät tämän.

Vierailija
24/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kivittänyt takaisin. Taitaa olla laitonta tosin. Olisit edes soittanut skodet paikalle.

Vierailija
25/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, oliko tiettyä värinää ilmassa? Siellä ne harjoittelee tulevaa varten. Kivet kourassa jo vaippaikäsestä.

Vierailija
26/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat weetee-pennut spray-maalasi niitä siilinpoikasia? :(((

Pikkasen Isompina ovat sitten näitä Kuusijärven tapauksen poikia.

Vierailija
27/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni kuulemma pyysi teini-iässä kissoja tapettavakseen. Ei ollut yllätys kuulla tätä miehen julman väkivallan jälkeen.

28/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivitä niitä kakaroita.

Vierailija
29/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni kuulemma pyysi teini-iässä kissoja tapettavakseen. Ei ollut yllätys kuulla tätä miehen julman väkivallan jälkeen.

Ihastuit mieheen alkuvaiheessa juuri siksi, että se oli paha muita ihmisiä kohtaan. Oletettavasti erityisesti paha muita miehiä kohtaan.

M/40

Vierailija
30/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kivittänyt takaisin. Taitaa olla laitonta tosin.

So, mitä väliä? Tuomio on aivan hassuttelu jos sellainen edes tulee. Tätähän Suomen valtio on halunnut ihmisille opettaa.

Vierailija
31/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitää kirjoitti:

Jos meet jotain sanoon niin itsellesi käy huonosti.

Tämän olen oppinut. Olen nyt sokea, eristäydyn, en puhu yhtään mistään. Ja minä jos joku on suvaitsevainen ja oikeudenmukaisuutta kannattava.

Kaikki puheet hyvyydestä on vain sanahelinää.

Vierailija
32/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, kyllä minä voin myöntää, että koltiaisena koitin joskus kissaan tms. tähdätä. 

Ala-asteen jälkeen en ole edes tapellut ja muutenkin olen ihan normaali, 4keur/kk ja velkainen talo. 

Nykypäivänä voi kuulostaa vähän luolamiesmäiseltä, mutta miehet ovat metsästäneet meille ravintoa kymmeniä tuhansia vuosia. Eiköhän tämä sitä perintöä ole pikemminkin kuin psykopatiaa. 

Vierailija
33/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne oli valkonaamoja, ihan ok. T. Persu

Mellunmäessä??

Vierailija
34/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, kyllä minä voin myöntää, että koltiaisena koitin joskus kissaan tms. tähdätä. 

Ala-asteen jälkeen en ole edes tapellut ja muutenkin olen ihan normaali, 4keur/kk ja velkainen talo. 

Nykypäivänä voi kuulostaa vähän luolamiesmäiseltä, mutta miehet ovat metsästäneet meille ravintoa kymmeniä tuhansia vuosia. Eiköhän tämä sitä perintöä ole pikemminkin kuin psykopatiaa. 

Ja naisille tiedoksi, että tuliaseita on ollut vasta joku parisataa vuotta. 

Kivillä ja bumerangeilla yms. ne saaliit enimmän osan historiaa on pudotettu. 

Vierailija
35/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuit mieheen alkuvaiheessa juuri siksi, että se oli paha muita ihmisiä kohtaan. Oletettavasti erityisesti paha muita miehiä kohtaan.

M/40

Menneisyyteni oli normaalissa perheessä ja suhteeni olivat vain normaaleja. Ei! Kysyit oliko hän paha miehiä kohtaan? Kun sanoin miksi lyöt minua koska alhaalla on baari niin vastasi että hänen eksänsä elämässään esitti aina myös saman kysymyksen. Tämä ex kuoli ennen kuin piti. Stressiin tai mihin. Rip Evelin.

Vierailija
36/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköisiä kantasuomalaisia lapsia olivat.

Vierailija
37/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrankin olisi ollut hyvä syy kuvata: rikos tapahtumassa.

Vierailija
38/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille olisi voinut ilmoittaa, ehkä itse olisin oikeasti kuvannut tai jtn. (mieli tekisi läimästä päin näköä)

Vierailija
39/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka onkii tai liikkuu luonnossa myös arvostaa luontoa. Kaloja ei käytetä kitumaan ja se kuuluu siihen miten ihminen arvostaa ympäristöään. Kissoja, koiria, kaloja ja kaikkia!

Vierailija
40/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin irtautuneet luonnosta. Eivät osaa uida, onkia, pyöräillä, lukea, laskea, tehdä nuotiota.

Pisan tulokset vain laskevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän