Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkkaan kuoharin! Tyttäreni riitautui ystävänsä kanssa!

Vierailija
15.04.2013 |

Kamalampaa kurling-kakaraa ei olekaan. Brassailee, on leuhka, haukkuu kaikkia, on epäreilu, kiusaa ja on niin mukamas kovin kovin herkkä. Manipuloi vanhempiaan mennen tullen ja on käynyt useamman kerran käsiksi tyttäreeni. Nyt se on ohi. Aion tehdä parhaani, että tämä riitä jää viimeiseksi, eikä tarvitse sitä kakaraa nähdä pitkään aikaan. Jiihaa!!

Ohi on. Nyt alkaa meidän perheen elämä ilman tätä ilkeyden perikuvaa! Eikä minun tarvitse enää ikinä selvitellä näiden kahden riitoja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuitset liian aikaisin. Ensiviikolla ne on taas ylimmmät ystävykset!

Vierailija
2/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsuudessa hyvä kaveri, jota vanhemmat "inhosi" jo ekalta luokalta eli siitä asti, kun tunsivat tytön. Vuosia en tajunnut, mikä siinä kaverissa oli vikana. Teini-iässä alkoi valjeta ja tunne vaan vahvistui aikuistuttua. Olen parin muun kaverin kanssa puhunut ja kaikkien muidenkin äidit on kritisoineet jo pikkulapsesta samoja piirteitä kuin mun vanhemmat. Ikä avasi meidänkin silmät.

Tuo kaveri oli umpikateellinen. Sinänsä hauska ja hurmaava sillä päällä ollessaan, mutta kateus ja pahansuopuus + ilkeä juoruilu toisten asioista oli pöyristyttävää. Mun äiti sanoi, ettei ole ikinä nähnyt niin nuuskivan ilkeää ilmettä lapsen naamalla kuin sillä tytöllä oli heti. Kateutta pahensi se, että hän oli loputtoman kunnianhimoinen, mutta perhe takana vähävaraisempi ja tytön koulumenestys oli luokkaa kuusi, kun me muut saatiin kymppejä. Teini-iässä mulle alkoi se luonne mennä jakeluun siinä vaiheessa, kun yritti aina jollekin tehdä källejä selän takana ja sanoi avoimesti mulle parhaasta kaveristaan, että "voi, että mä nauraisin, kun se saisi nelosen siitä kokeesta..." tai "tekisi mieli pyytää joku käräyttämään se vanhemmilleen, että nekin saisi tietää kullannuppunsa tekemisistä" Jälkimmäisessä oli kyse puskatupakoinnista, jota itsekin tuo tyttö teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah! Vieläkin tuntuu hyvältä. Silmänpalvoja ja kiero kuin korkkiruuvi. Ilkeä ja itsekäs kakara. Ihanaa kun se ei nyt tule meille. Tähän asti näitä on joutunut selvittelemään vanhempien kanssa ja mutta nyt aion ilmoittaa, että meni liian pitkälle. En aio enää selvittää ja heippa!

ap

Vierailija
4/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curlattuja herranterttujahan on maa pullollaan. Ne sietäis kaikki saada opetuksen ja tuohan juuri oikea tapa. Äiti ei enää selvitä kun lapsi 14 vee ja riidasta ei ole haittaa koulussa. Curling-vanhempien kanssahan riitely on vähän sama kuin riitelisi 2-vuotiaan kanssa. Koska meidän Pirjeriina on niin täydellinen, se ei ole voinut tehdä mitään, kyllä se oli sinun Emmi-Eevertti, joka aloitti ja koska meidän Pirjeriina on niiiiin herkkä, se ei kestänyt tilannetta vaan alkoi kiukuttelemaan. Nyt Pirjeriina on sitä mieltä, että hän ei ole tehnyt mitään tuhmaa, eikä hän aiokaan pyytää anteeksi, koska hänellä itsellään on niin paha mieli, että ei ala ja se on niin pitkä vihainenkin, että ennen elokuuta on turha soitella ja yrittää sopia.

nimim. tiedän tunteen

Vierailija
5/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on juuri se ikä, kun ne viimeistään tajuavat äänestää jaloillaan.

Vierailija
6/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se vasta kullanmurulta kuulostatkin.

Vierailija
7/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Omani pääsi just eroon samanlaisesta kämppiksestään, ovat jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
8/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites paljon dokaat sitten, kun lapsenne sopivatkin riitansa?

Vierailija
9/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
10/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:39"]

sinähän se vasta kullanmurulta kuulostatkin.

[/quote]

Ja rinsessan äitikin taisi herätä ;)

Vierailija
11/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... lasten riidat on usein väliaikaisia, ikävä kyllä.

Vierailija
12/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on kypsät 14 vee ja olen jo 8 vuotta tajunnut, että tästä tulee vielä ongelmia. Niitä on selvitettykin lapsen äityliinin kanssa monta kertaa, mutta nyt ei enää. Tytöllä on kaikki koulukiusaajan elkeet ja olen vain odottanut, että tulee riita, jota ei voi enää selvittää. Nyt se tuli.

Kuka haluaisi oman lapsensa olevan koulukiusaajan kaveri?

Vierailija
13/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. minun äitini pääsi tuollaisesta siskoni kaverista ihan vaan mollamalla sitä toista, eli ääneen ihmetteli(salakavalasti) että miten siskoni voi olla niin tyhmän ihmsisen kaveri, sehän  on niin yksinkertainenkin... Eipä systeriä sitten enää kiinnostanut.. :) ikää oli silloin se 13-14...

Vierailija
14/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!