Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus, en vieläkään ihan osaa. Mulle tarttis takoa järkeä.

Vierailija
15.04.2013 |

Periaatteessa mä tiedän, että kituuttamisella ei tule mistään mitään. Mutta, sitten on se mutta. Aamulla ei ole nälkä, viikonloppuisin saatan nukkua niin myöhään ja heräillä rauhassa, että saan jugurtin tai hedelmän alas.

Mulla saattaa mennä kolmeen-neljään ennen kun laitan suuhuni muuta kun kahvia, ja illalla syön aika paljon vähän väliä. Leipää, herkkuja, oikeaa ruokaa. Mitä vaan.

Mä pelkään lihomista niin paljon, että en uskalla syödä ennen kun on jo huono olo nälän takia ja sit pelot unohtuu ja syön ja syön ja syön. Jälkeenpäin poden tästä todella huonoa omaatuntoa, vaikka kalorit taitaa jäädä kuitenkin sinne 1800-2000. Liikun 1-2 tuntia päivässä koirien kanssa ja yritän "ansaita" ruokani tekemällä kotitöitä ja hyötyliikunnan avulla. 

Olen normaalipainoinen, 56 kg, mutta haluaisin pari kiloa pois tai ainakin kiinteytyä. Mun pitäis olla lääkärin mukaan joku 56-58 kg, mutta jos paino on pudonnut, ahdistun hirveästi jos se nouseekin pari sataa grammaa. Järki sanoo, että se on ok, mieli ei.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tuossa on vikana, on ajatusmaailmasi. Todennäköisesti olet juuri sopivankokoinen ja ruokavaliosi on ok.

Vierailija
2/2 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis tosiaan syytä yrittää päästä koko lihomisen ja laihduttamisen ajattelusta ennen kuin olet ihan kunnolla syömishäiriöinen. SIihen suuntaan tuo ajattelu on jo selvästi vahvasti menossa meinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla