Pelottaa mennä työkokeiluun entisen kiusaamisen vuoksi
En luultavasti kykene menemään kun muistissa on hyvin vahvasti koulukiusaaminen. Se tapahtui vuonna 2015 ja se vuosi oli karmea mulle kiusaamisen takia.
Olen lievästi vammainen ja se lukee diagnoosissa, sen takia koska opin myöhään kävelemään ja mulla on joitain piirteitä mistä huomaa etten ole täysin normaali.
Ja kaiken lisäksi ylipaino niin olen tosi helppo uhri taas kiusaamiselle. Ja se kun mulla ei ole kavereita niin olen todellakin taas se heikoin ja puolustuskyvytön.
Kommentit (7)
Ja kirjoittamasi sadun uskovat....oho ei ketään.
Tsemppaan sinua sillä, että minulla on neurologinen sairaus ja reipas ylipaino, ja minua on silti viimeisen seitsemän vuoden ajan kohdeltu todella kivasti niin työ- kuin opiskelupaikoissa, vaikkei niissä ketään tuttuja ollut ennestään. Aikuisilla on usein sen verran omia ongelmia, että jos ei paikassa ole ennestään sairasta ilmapiiriä, niin kaikkia kohdellaan aika ymmärtäväisesti.
En aio mennä sinne ihansama jos raha alenee 20%mutta en yksinkertaisesti uskalla kun masennuin jo kerran kiusaamisen takia, sain mielialalääkkeet ja ne auttoivat nyt jotenkin normaali mielentila, mutta en kyllä pysty vielä.
Millaiseen paikkaan olet menossa? Ymmärrän tuota ongelmaa, kun on samoja juttuja ollut, mutta aikuisten yhteisöt on useimmiten todella erilaisia. Ihmiset miettivät omia asioitaan.
Voi olla parempi kaikille ettet mene. Vaikuttaa siltä että takerrut niin rankasti tuohon huonoon kokemukseen, että tulkitsisit minkä tahansa siellä harjoittelupaikassa kiusaamiseksi.
Olisiko mahdollista päästä johonkin pajalle tai muuhun kuntouttavaan? Ehkä siitä olisi helpompi aloittaa.
Nämä ns. kovikset tuntuvat aina mieluiten valitsevan uhreikseen sellaisia, joista eivät arvele itselleen kunnon vastusta saavansa.
Sellaisia koviksia...