Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis onko mulla nyt masennusdiagnoosi vai ei?

Vierailija
15.04.2013 |

psykologin kanssa teimme masennustestin jossa sain korkeat pisteet ja hän suositteli lääkärillä käyntiä masennuslääkkeiden saamiseksi. lähetti lausunnon ja testin tuloksen lääkärille. lääkäri kyseli aika kattavasti kaikennäköistä ja sanoi että pisteiden mukaan minulla on vakava masennus, mutta kun hän nyt on puhunut kanssani niin ei ehkä luokittelisi vakavaksi. sain lääkityksen jonka aloitin viikko sitten. onko minulla nyt siis diagnosoitu masennus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei..no onkohan se sitten vakava masennus vai keskivaikea..vai miten ne nyt menee..no, täytynee kysyä lääkäriltä. ap

Vierailija
2/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:24"]

okei..no onkohan se sitten vakava masennus vai keskivaikea..vai miten ne nyt menee..no, täytynee kysyä lääkäriltä. ap

[/quote]

mitä väliä onko lievää, vakavaa tai muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:24"]

[/quote]

mitä väliä onko lievää, vakavaa tai muuta?

[/quote]

Minä veikkaisin keskivaikeaa, jos ei kerran lääkärin mielestä vakavaa ole. Onhan sillä nyt väliä, onko masennus lievää vai vakavaa. Lääkäriltä kannattaa asia vielä varmistaa, jos se jäi vaivaamaan. Tsemppiä parantumiseen. :)

Vierailija
4/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo