Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirat kiinni! Kaikki eivät tykkää koirista.

Vierailija
15.04.2013 |

En halua, että vastaantulevat koirat remmissä kiinni ollessaankaan tulevat haistelemaan minua! Sitten, kun juoksevat vapaina, omistajan mukaan "täysin kontrollissa" näykkivät nilkkoja, tunkevat kuononsa haarukoihin, purevat kenkiä ja hyppivät rinnnuksille yms.

Mikä siinä on koiranomistajien vaikea ymmärtää? Pitäkää rakkinne tiukassa hihnassa kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, lähes aina kun metsälenkin läpi kuljen kaupoille kolmen kilsan päähän, niin aina on joku helvetin piski kintuissa kiinni. Haistelemassa ja tökkimässä. Se reitti on vain kävelytie metsän halki, niin useat koiranomistajat pitävät koiriaan irti ehkä sen vuoksi.

Mutta minä en tykkää koirista. En halua, että tulevat minua haistelemaan. Tai kerjäämään taputuksia, tökkimään.

V....u seuraavan kerran potkaisen ja kunnolla, jos tulevat kiinni.

Vierailija
2/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pidän. Paitsi jos ollaan metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Pidä sinä kakarasi pois koirapuistoista ja minun lähiympäristöstäni, niin tulemme oikein hyvin toimeen.

Vierailija
4/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäko kertoo niille vastaantuleville, ei ne varmaan täällä käy? Turhaan tuuleen huutelet.

Vierailija
5/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oikein oleskelet? Koirapuistossa vai? En mä ainakana ole koskaan joutunut vieraan koiran pureskeltavaksi ja sua käy pökkimässä ja näykkimässä muka useinkin joku koira...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi