Olen ryypiskellyt kolme kuukautta etätöitä tehdessä
Nyt pitää lopettaa, muuten tästä ei tule mitään. Seuraavat kaksi kuukautta vielä aikaa raitistua ennen toimistolle menoa. Työt olen kyllä hoitanut paremmin kuin hyvin. Aika jännä, että pienessä hiprakassa ajatus juoksee paljon paremmin kuin ennen ja on tullut tehtya hyvää tulosta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok, jos homma pysyy kohtuudessa. Eli niin että promillet ei nouse liikaa missään vaiheessa. Sitten jos alkaa mennä kännin puolelle niin töistä ei tule mitään, ainakaan seuraavana päivänä krapulassa.
Tähän pätee vanha hyväksi koeteltu ohje; vältä krapulaa, pysy humalassa.
Meillä jatkuu syksyllä etätyöt, joten voi jatkaa tissuttelua.
Pakko myöntää, että ajatus on juossut hieman paremmin alkoholin vaikutuksesta vaikka eihän se hyvä asia ole. Pomolta on vaan tullut kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Pienessä hiprakassa voi toimia jopa paremmin ja tehokkaammin.
Helposti vaan luiskahtaa liian puolelle. Itsehän menen nykyisin nolla linjalla.
Zinc
Sinä Zinkku kai käy töissä ollenkaan?
Ei kun joo olet töissä ja olet nukahtanut sinne. Palkka kuitenkin juoksee.
Tänäänkin koko päivän. Nyt vasta aloitan palstailun, eli mitä sä sössötät ?
Zinc
ja ajatteles ap, sitten kun lomasi alkaa, voit rännittää ihan huolella. Jeeee!!!!
Mä opiskelin korkeakoulututkinnon kännissä, arvosanat oikein hyvät. Raitistuin ihan siinä loppumetreillä, ja olipa muuten vaikeaa enää saada opintoihin otetta ilman känniä.
Jollen olisi mennyt fyysisesti, moraalisesti ja psyykkisesti niin huonoon jamaan, oisin varmaan jatkanut työelämäänkin samoilla eväillä (viini & viina).
Nyt olen ollut 10 vuotta työelämässä raittiina, mut todellakin saan kiinni siitä, mistä puhutte.
Sama täällä, itse olen sosiaalisempi pienessä hiprakassa ja on ollut paljon enemmän yhteistyötä eri kolleegoiden kanssa firmassa. Tulokset jopa parantuneet kun helpommiin ottaa yhteyttää ja avaa suunsa. Selvinpäin olen aika ujo enkä tykkää kun pitää jatkuvasti muiden kanssa kommunikoida, erityisesti sellaisten joita en tunne niin hyvin.