Mistä kohusta Metti puhuu?
Jodelissa kuulemma jotain juttua forsseleista ja Metti avautunut instagramissa. Itse en näe koko jodelia
Kommentit (846)
Onko Metti Suomen Coleen Rooney? Ei ole mitään mitä ei paineta villaisella jotta kustannukas elämä saa jatkua, viis itsekunnioituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko Metti Suomen Coleen Rooney? Ei ole mitään mitä ei paineta villaisella jotta kustannukas elämä saa jatkua, viis itsekunnioituksesta?
Yhdellä sanalla: on.
Miklukaan ei ulkonäöllä häikäise
- tuskin (tunne)älylläkään mitä juttuihinsa on uskominen - , joten ovat Waynen kanssa samiksia myös siinä.
Anniversarya ja kiitollisuutta, pukkaa instassa..jos tuollainen liitto tekee maailman onnellisimmaksi, kiitän luojaa että Metti ja minä eletään eri maailmoissa! Hänen maailmassa suurin onni tulee ilman itsekunnioitusta? 🧐
Metin naama instan mustavalkokuvassa..? Koettaa ilmeisesti vaikuttaa viettelevältä mut onnistuu näyttämään joltain jonka kissa raahaa ulkoa! Omg. :D
Metti on puoli seiskassa ja jatkaa itse vielä sitä samaa, että kuinka turhia juoruja...lapset...Ei olla viihdettä.....
Pitääkö asiasta itse puhua, jos ei halua että siitä puhutaan?
Miklu pettää minkä ehtii ja tää blondi bimbo uskoo kaiken🤭
Miklu ja Metti riidelleet keskustassa, juttua Seiskassa. Liitossa on varmasti ongelmia, ja jatkuu niin kauan kuin Metti ummistaa silmänsä Miklun touhuille. Metti ei eroa, sillä silloin jää isot rahat ja luksus pois elämästä.
Metti on Suomen Coleen Rooney. Sääli että on tuollainen mies, ei arvosta vaimoaan. Metistä on saanut herttaisen kuvan.
Metin puolesta harmittaa Seiskan uutisointi ja se että joku satunnainen ohikulkija raportoi näkemänsä eteenpäin Seiskaan. Vai oliko Panu Hörkkö lähistöllä.
Oliko joku remonttiriita? Miklulla näytti olleen remppavaatteet päällä?
ig fiidi sentään jatkaa entisellään ja omassa todellisuudessaan, hashtag grateful/myloves/myfamily/myeverything/blessed...kaupalliset yhteistyöt jatkuu ja niissä tarvitaan avioliiton tuomaa sosioekonomisen aseman buustausta.
Eli sinnikkäästi vaan parisuhdepostauksia ja datenight-asukuvia. Jes jes.
Metti on laihtunut lähes olemattomaksi. Jotenkin väsyneen ja poissaolevan tuntuinen kuvissa. Ei ole onnellisen näköinen. Toivottavasti uskaltaa lähteä liitosta, jos se ei ole tyydyttävä.
Miklun puolisona ei jää ilman tyydytystä.
Kauniita Helsinki-kuvia Metin Instassa.
Jotenkin liikuttavaa, kun Metti yrittää kalliilla laukuillaan ja asunnollaan luoda mielikuvaa huipputyylikkäästä hienostorouvasta. Onhan hänellä tyyliä ja miehellä rahaa, mutta kuinka moni oikeasti tällaista blogia seuraa.
Tyhjyyttä kumisevaa kulissia. Metti ihan kammottavan teennäinen. Toi nyt mikään remonttiriita ollut.
Miklulla on remonttivaatteet kuvassa?
Todella vaisu ja eloton uusimmassa blogipostauksessa :(
On kyllä nuutuneen näköinen. Ehkä pieni hymy olisi pelastanut tunnelman.
Njääh. Lue koko lause. Hänelle ei tullut Metistä mieleen äippä, koska vartalo ei ollut äitihahmoinen.