Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa suun kuivumiseen yöllä? (flunssa)

Vierailija
15.04.2013 |

Ei sitten tullut viime yönä nukuttua silmän täyttäkään, koska nenä oli ihan tukossa ja suun kautta hengittäminen aiheutti sen, että suu kuvui ihan kokonaan ja se oli ihan hirveän kivuliasta.

Sain joskus kolmen aikaan nenän vähän auki nenäsumutteella, mutta se ei auttanut, sillä suu kuivui vaikka hengittelin nenän kautta.. :(

Yritin juoda paljon, mutta se auttoi vain hetkellisesti, suu alkoi kuivumaan heti kun yritin hengittää makuuasennossa. Yritin kasata tyynyjä, jotta saisin pääni korkealle, mutta ei mitään apua.

Jotain poppaskonstia, jotta saisin nukuttua edes päikkärit eikä ensi yö olisi tuskaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yrittäisin avata nenää joko nuhatipoilla tai sitten jollain Duactin tyyppisellä lääkkeellä. Kun nenä on auki, ei tarvii koko ajan hengittää suun kautta ja se auttaa.

Ja juominen auttaa myös.

Vierailija
2/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 08:33"]

Mä yrittäisin avata nenää joko nuhatipoilla tai sitten jollain Duactin tyyppisellä lääkkeellä. Kun nenä on auki, ei tarvii koko ajan hengittää suun kautta ja se auttaa.

Ja juominen auttaa myös.

[/quote]

Luitkohan ap:n viestiä ollenkaan..? :D

Mutta mä oon kuullut, et omenat auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suun kostuttamista siihen tarkoitetulla geelillä tai suihkeella, ne pitävät limakalvot pitempään kosteina kuin juominen. Jos et tähän hätään pääse apteekissa pyörähtämään, niin ruokaöljyä voi myös käyttää suun kostuttamiseen.

Vierailija
4/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suu kuivuu siksi, koska nenäsumute valuu pikkuhiljaa nieluun ja kuivattaa limakalvot. Tiedän, koska kärsin just viime viikolla tästä että piti valita onko nenä tukossa ja vaikea nukkua sen takia, vai nenä auki ja kurkku niin kuiva että ei mitään järkeä.

Eli tosiaan jos apteekista vaikka löytyisi jotain kosteuttavaa suihketta nieluun niin silloin voisit käyttää sekä nenäsumutetta että sitä suihketta ja sitten olisit optimaalisessa tilanteessa. Jaksamista flunssaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi