Jenkkakahvat pois - miten onnistuitte?
Mua kiinnostaisi kuulla kokemuksia siitä, miten olette onnistuneet sulattamaan "vararenkaan" vyötäröltänne. Vinkkejä siihen, mikä urheilulaji/ohjattu jumppa kannattaa valita, mikä liike/ laite kuntosalilla on tehonnut.
Ja ruokavaliosta: auttoiko teillä vähähiilihydraattinen ruokavalio vaiko kenties juuri turvottavan suolan käytön vähentäminen? Vai rasvan polttoa lupaava vihanneskeittokuuri?
Vaiko joku muu täsmäkikka: tilasitteko ostoskanavan surisevan mahavyön, pyörittelitte päivittäin hulavannetta, ostitte laihdutuspillereitä?
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
Kommentit (14)
Ainut liike mikä vaikuttaa jenkkakahvoihin on se jääkaapinavausliike...
Jostain mä ainakin luin, että se hulahulavanne, missä on ne painot, olis tosi tehokas! :) Itse ainakin ajattelin kokeilla, kunhan sektiohaava paranee kunnolla :) Tsemppiä!
No paikallisestihan rasva ei edelleenkään pala, eli rasvanpolttoliikunnalla se lähtee. Tietysti lihaskuntoakin kannattaa harjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 06:17"]
[/quote]
Niin eli pitäisi syödä usein, vähintään 3 tunnin välein, sitähän tarkoitit, eikös? ;)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 12:52"]
[/quote]
Niin eli pitäisi syödä usein, vähintään 3 tunnin välein, sitähän tarkoitit, eikös? ;)
[/quote]
Mieluumin jättää syömättä kolmen tunnin välein. Kolme pientä kevyttä ateriaa päivässä riittää.
ainoa joka mulla tuohon auttaa, on yksinkertaisesti enemmän liikuntaa. Syön muutenkin sen verran terveellisesti, etten sillä pysty vaikuttamaan.
Rasvaa ei oikeasti voi polttaa paikallisesti. Ei millään jumpalla eikä millään ruokavaliolla. Eli ainoa keino on laihduttaa itsensä niin laihaksi, että kroppa lopulta luopuu siitäkin rasvavarastosta. Monella naisella se on viimeinen paikka mistä lähtee.
Mulla päivän hiilarit pitäisi pysyä alle 100g. Lisäksi salilla aerobista harjoitusta ja lihasliikkeitä - soutua, kävelyä/juoksua ja kiertäjälihasten treeniä laitteella.
Ihan on paikallisesti lähtenyt jenkkakahvat pois ja palleapullotus myös:) Jm mitattiin kehonkoostumusmittauksessa ja 6kk treenillä viskeraalien rasva väheni 27% > 9%!! Muuten ei niin hirveästi huomaa muutoksia, lihasta on tullut ja kiinteytynyt, paino ennallaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Mieluumin jättää syömättä kolmen tunnin välein. Kolme pientä kevyttä ateriaa päivässä riittää.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. 5 kertaa päivässä, suositusten mukaan, 3-4 tunnin välein ennenkuin nälkä pääsee liian suureksi - > tällöin vaarana ahmia liikaa.
Mulla lähti jenkkakahvat(kin) sillä, että tein joka päivä kolme kertaa staattisia vatsalihasliikkeitä (minuutti kerrallaan), sekä "vatsallaan" että "kyljellään", normaaleja vatsalihasliikkeitä ja kävin tunnin verran sauvakävelemässä viisi kertaa viikossa ja jätin turvottavat ruoat pois.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 14:19"]
Mulla lähti jenkkakahvat(kin) sillä, että tein joka päivä kolme kertaa staattisia vatsalihasliikkeitä (minuutti kerrallaan), sekä "vatsallaan" että "kyljellään", normaaleja vatsalihasliikkeitä ja kävin tunnin verran sauvakävelemässä viisi kertaa viikossa ja jätin turvottavat ruoat pois.
[/quote]
Millaisia staattisia liikkeitä? Lankkujako?
Mitkä kaikki ruoat turvottavat?
t. toinen kyselijä
Tällä vartalonmallilla (tiimalasihko) rasvaa lähtee onneksi ekana sieltä, mihin vikana tuli. Takapuolessa nyt on aina ollut "matskuu", vatsaröllykkä kasvoi vaivihkaa viimeisen vuoden aikana, leviten myös selkäläskeiksi. Nyt olen 4 kk käynyt salilla kolmesti viikossa, näiden lisäksi 1-1,5 tunnin lenkkiä 130-150 sykkeellä 2-4 kertaa viikossa + tietysti laadukas ruokavalio, niin nyt on sulanut vatsaläskiäkin kiitettävästi. Äässi ei ole kaventunut mihinkään... :D
4 (ja muut), millaista esim. on rasvanpolttoliikunta? Joku BodyCombat -tyyppinen, missä ollaan koko tunnin ajan liikkessä? Zumba?
pohtii ap