Auta fb-kilpailussa, tykkää kuvasta!
http://www.facebook.com/HurttaRacinel?sk=app_144097249094638&app_data=81233
Tue osallistumistani tykkäämällä kuvastani facebookin -kilpailussa.
Linkki vie Hurtan "Ikuisesti Iholla" -facebookkilpailuun. Mikäli kuva ei avaudu suoraan kyseessä on tumman hevosen pääkuva. Löytyy tällä hetkellä mm. suosituimmat sivulta kärkikahinoista.
Kaikille tykkääjille lämmin kiitos kannatuksesta! :)
Kommentit (31)
No en kyllä klikkaa kun noin säälittävästi kerjätään. Naurettavaa.
Kävin tykkäämässä. Nätti hevonen, kivan kuulonen tatskaidea ja hellyttävä tarina hevosella ja sulla :)
huh, meenaako toi ykkösenä oleva todella ottaa tuon kuvan iholleen jos voittaa?
Olen nähnyt todella hienoja koirien päästä tehtyjä tatuointeja mutta nuo suosituimmissa olevat ovat kyllä niin kehnoja kuvia (paitsi tuo sinun hevosen pää menettelee) etten ikinä iholleni laittaisi tuommoista luomusta.
Eikö tarkoitus ole laittaa juuri tuo kuva jolla kisaan osallistuu?
Itsekin olen ymmärtänyt näin, että se millä kuvalla kilpailuun osallistutaan niin se kuva saadaan - eli ei esimerkiksi voisi osallistua papukaijan kuvalla ja voitettuaan haluta siitä sittenkin pääskystä. En kuitenkaan ala parjaamaan kilpakumppaneitani, jokaisella on varmasti mielestään paras visio tulevasta tatuoinnistaan. :)
Kiitos äänestäneille!
No en koskaan tykkää kerjäys-kuvista. Pitää sitä muutenkin pärjätä kuin kerjäämällä.
vielä tarvittaisiin lisää tykkäyksiä! :)
Sori en voi, oon jo tykänny kaverin kuvasta!
mielestäni kilpailussa kyllä voi tykätä useammastakin kuvasta, mutta yhdestä kuvasta aina vain kerran. :)
ylöspäin