Onks ysäri muotia?
... vai joko se meni? Katukuvassa nähty tänään järkky ysäri-farkkurotsi olkatoppauksilla ja neonvärejä.
Kommentit (10)
Ysäri on muotia, mutta odotas vaan. On vasta tuloillaan ja tästä se vain pahenee!
Olin just sanomassa että kasariahan tuo. Pahus kun on jo kerran elänyt sen neon-kauden, voi niitä aikoja, niin ei nyt enää tässä iässä oikein kehtaakaan revitellä niillä neonvärisillä vaatteilla, paitsi vähän liikuntavaatteissa, vaikka mieli kyllä tekisi. :D Mä vaan sitten hipelöin niitä kaupoissa, mutta jätän siihen ja ostan kuitenkin aina jotain vähän neutraalimpaa.
Hups, sori, oonkin tällänen junnu. :D Entäs ne ruutu/flanellipaidat, vyölaukut, mitä sitä nyt onkaan, olkatoppaukset, yli-isot paidat, collegepaidat, onks ne nyt "in"?
Neonvärit oli huipussaan just siinä 80- ja 90-lukujen vaihteessa.
Ruutupaidat on ysäriä.
Apua, ootkohan nähnyt mut? :DD Vedin hetken mielijohteesta päälleni juuri sellaisen kamalan, lyhyen ja leveän olkatoppaus-farkkutakin ja asusteet viä neonpinkkiä. Sekä tietty rumat pilottilasit. Kevät tekee tällaista mulle, tulee vedettyä vähän yli kun on ensin koko talven möllöttönyt toppatakissaan. :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:56"]
Hups, sori, oonkin tällänen junnu. :D Entäs ne ruutu/flanellipaidat, vyölaukut, mitä sitä nyt onkaan, olkatoppaukset, yli-isot paidat, collegepaidat, onks ne nyt "in"?
[/quote]
ruutu ja flanelli on ysäriä ja vyölaukku on ysärin ikoni nro 1. bula-hattu olisi piste ii:n päälle.
tuo tosin on 90-luvun alkupuolta, loppupuolella oli ihan eri meininki mutta siitä joku toinen kerta, ei se vielä tule muotiin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:08"]
ruutu ja flanelli on ysäriä ja vyölaukku on ysärin ikoni nro 1. bula-hattu olisi piste ii:n päälle.
tuo tosin on 90-luvun alkupuolta, loppupuolella oli ihan eri meininki mutta siitä joku toinen kerta, ei se vielä tule muotiin.
[/quote]
eikös Bula hatut olleet selkeästi juuri ennen taitetta niiden neonvärien jälkeen, osittain päällekkäin? Muistan, että minulla oli melkein neonvihreä O'neillin laskettelutakki ja bulahattu juuri ysillä, eli '89.
Kuulostaa ihanalta! Mä niin odotan just tollasia neonvihreitä yli-isoja tuulitakkeja ja farkkutakkeja, sekä sen ajan hiusmuotia takaisin!
Määrittele ysäri? Tuo mistä puhuit on kasaria