Pilatut nimet
Nimi, joka olisi mielestäsi muuten kiva, mutta joku mielleyhtymä, typerä henkilö, ex-puoliso, mainos/tuote, laulu tms PILAA nimen etkä voinut antaa sitä lapsellesi.
Kommentit (118)
Ismo ja Seppo
En saa sitä pois mielestäni
Jenna. Oli inhottava kiusaajani koulussa.
Toinen on Paula. Olen tuntenut elämäni aikana muutaman Paulan, ja heistä jokainen on ollut jotenkin hankala ja vastenmielinen tyyppi.
Maija
On korttipeli ja mehiläinen ja ehkä muitakin...
Arto. Olen tuntenut vain yhden tätä nimeä olevan henkilön, hän kävi kanssani samat päiväkodit ja koulutkin.
Minun mielessäni tuo nimi henkilöityy häneen, enkä voi edes kuulla sitä ilman, että kyseisen Arton naama tulee mieleeni. Oli aina outo ja ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Maija
On korttipeli ja mehiläinen ja ehkä muitakin...
Unohdit mehumaijan!
Esteri olisi kaunis vanha naisen nimi mutta joku ääliö keksi sanonnan " Sataa kuin Esterin per""tä".
Fanny/Fanni ja Assi. Pidän molemmista nimistä kovasti, mutta tässä nykyisessä kansainvälisessä maailmassa Fanni ei välttämättä ole sovelias (englanninkielessä fanny tarkoittaa naisen alapäätä). Aspergerin oireyhtymäisistä taas käytetään termiä assi. Tämä hiukan harmittaa, koska olisin oikeasti halunnut nimetä tyttäreni Assiksi, jos sellaisen joskus saisin.
Sari. Oli minusta kiva nimi ja olisin sen voinut vaikka lapsellenikin antaa, mutta sitten jouduin tekemisiin todella vastanmielisen henkilön kanssa jonka nimi sattui olemaan Sari. En ole onneksi nähnyt tätä enää vuosiin, toivottavasti en enää ikinä, mutta nimestä Sari tulee nyt aina mieleen se kärttyinen noita-akka.
Jonne
Liisa (Lissu)
Paula (lehmä)
Vierailija kirjoitti:
Maja, todella kaunis nimi mutta ei toimi suomalaisessa perheessä.
Johanna, ei varmaan tarvitse sanoa miksi tämä nimi on pilalla..
Kaapo, kimittävä kalju pikkupoika pilasi komean vanhan nimen.
Ymmärrän, että Tukiainen on "pilalla", aiheuttaen hymyilytystä ja utelua sukulaisuudesta, mutta Johanna on sarjassaan niin yleinen nimi, että ei yksi kantaja nimeä pilaa. Samoin kuin tuo jonkun muun mainitsema "Maria, koska Ohisalo" on pakko olla vitsi... Kertoo ehkä enempi kommentoijasta jos elämässään on kohdannut vain sen yhden Marian.
Kaapo
🎶Oon neli vuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman Kaapo...🎶
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Jeret, Jamit ja Ramit on pikkurikollisten nimiä. Alkoholistien lapsien nimiä. Näitä on erityisluokat täynnä.
Apua tämä on ihan kauhea topic.
Voi vitsi, tunnen/tiedän useampiakin tuon nimisiä miehiä, ja he ovat kyllä vaikuttaneet oikein kunnollisilta miehiltä kaikki. Toki kaikki heistä ovat yli 25-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Erika. Tulee mieleen se Dannyn teinivaimo.
Mulla se pikkutyttö joka kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Fanny/Fanni ja Assi. Pidän molemmista nimistä kovasti, mutta tässä nykyisessä kansainvälisessä maailmassa Fanni ei välttämättä ole sovelias (englanninkielessä fanny tarkoittaa naisen alapäätä). Aspergerin oireyhtymäisistä taas käytetään termiä assi. Tämä hiukan harmittaa, koska olisin oikeasti halunnut nimetä tyttäreni Assiksi, jos sellaisen joskus saisin.
Mua harmittaa kans toi Fanni, koska se on niin kaunis nimi. Ilman kaksoismerkitystä antaisin sen lapseni nimeksi.
Toi Assi on muuten myös vähän haastava englanninkielisessä maailmassa...
Heidi. Lapsuuden ärsyttävä päiväkotiohjaaja, joka näytti aina yrmyltä.
Pasi . Kaikki tuntemani olleet inhottavia .
Roope - no ei paljon selityksiä kaipaa miksi .
Maja, todella kaunis nimi mutta ei toimi suomalaisessa perheessä.
Johanna, ei varmaan tarvitse sanoa miksi tämä nimi on pilalla..
Kaapo, kimittävä kalju pikkupoika pilasi komean vanhan nimen.