Ärsyttää naapurin likan suihkussa käynti
niin olen katsonut kellosta ja se on usein jopa 20 minuuttia tai kauemminkin suihkussa!!!! ja joskus se käy suihkussa hyvin aikaisin aamulla ja herään siihen helvetin veden kohinaan! ei mikään ihme jos meidän taloyhtiössä vesimaksut nousee kun tolla tavalla lotrataan, sanon kyllä sille likalle joskus vielä suorat sanat kun nään sen rapussa!
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:23"]
olen mies, helposti läträän 20min suihkussa ja maksan ok talossa koko perheen vesilaskun.
suomessa ei puhdasvesi lopu ikinä,laskin tänään 2h kaivosta vettä yhtäkyytiä kun pesin auton ja talvirenkaiden vanteet enkä jaksanut välillä käydä sammuttamassa pumppua,vesi on täysin juomakelpoista.
[/quote]
Paljonko teillä on vesimaksut? Meillä mies on niin pihi, että aina koetan olla tekemättä suurta laskua.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:02"]
No on sinullaki ongelmat... ja miten 20min on piiitkä aika suihkussa? :D Jos käyttää hoitoaineet + muut mahdolliset mömmöt niin mulla menee helposti puolikin tuntia. + Siihen päälle 3v lapsen pesu. Onneks et oo meidän naapuri.
[/quote]
Huh, mikä tuhlari olet. Kotona asuessani suihkussa ollessani äitini katsoi kellosta kolme minuuttia ja sen jälkeen tuli ajamaan minut pois.
No joo, en tiedä mitä se mies horisee sitten siitä, että yksi suihku maksaa niin ja niin paljon. Omakotitalosta siis kyse. En asu sen kanssa, joten en tiedä. anteeksi nyt taas, että en ole viitsinyt perehtyä asiaan, joka ei minua juurikaan kosketa.
aito palstamamma tietysti selvittäisi kaiken Googlettamalla.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:25"]
olen mies, helposti läträän 20min suihkussa ja maksan ok talossa koko perheen vesilaskun.
suomessa ei puhdasvesi lopu ikinä,laskin tänään 2h kaivosta vettä yhtäkyytiä kun pesin auton ja talvirenkaiden vanteet enkä jaksanut välillä käydä sammuttamassa pumppua,vesi on täysin juomakelpoista.
[/quote]
Paljonko teillä on vesimaksut? Meillä mies on niin pihi, että aina koetan olla tekemättä suurta laskua.
[/quote]
2kk noin 170€
VKL sivuilla lukee, että öisin saa myös käydä suihkussa, eli siitä ei voi tehdä edes valitusta, vaikka kuinka heräilisi.
Meillä kuuluu kaikki liesituulettimen kautta, ja jos yöllä sattuu käymään samaan aikaan vessassa, kun yläkerran naapuri, niin sieltä kuuluu kaikki kusemiset ja paskomiset, ja vessapeperi telineen kitinä..
HUH huh! Vesimaksu!? Hyvänen aika sehän kuuluu vuokraan!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:13"]
Oletko ap. kalju tai lyhythiuksinen?
Ihan totta on, että suihkussa menee helpostikin tuo aika, jos sattuu olemaan nainen ja pitkät, paksut hiukset.
[/quote]
Ja varsinkin jos vesi ei tule kunnon paineella, vaan on asennettu esim. sadevesisuihku.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:51"]
niin olen katsonut kellosta ja se on usein jopa 20 minuuttia tai kauemminkin suihkussa!!!! ja joskus se käy suihkussa hyvin aikaisin aamulla ja herään siihen helvetin veden kohinaan! ei mikään ihme jos meidän taloyhtiössä vesimaksut nousee kun tolla tavalla lotrataan, sanon kyllä sille likalle joskus vielä suorat sanat kun nään sen rapussa!
[/quote]
sun luonne ei sovi yhteisasumiseen, omakotitalo landella sopii, jos haluaa oman reviirin
Kuka valuttaa suihkua koko sen ajan kun hoitoaine vaikuttaa jne.?
hehe, itse käyn todella usein lähes tunnin suihkussa :D mahtaa harmittaa :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]
EIhän edellisen vesi missään vesilaskussa näy kun tulee omasta kaivosta. Kylmä vesi maksaa sen mitä säköpumpun käyttö maksaa, eli parikymtä senttiä tunnissa jatkuvalla juoksutuksella.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:24"]
Kuka valuttaa suihkua koko sen ajan kun hoitoaine vaikuttaa jne.?
[/quote]
Kyllä osa jättää hanan valumaan jopa saunassa käynnin ajaksi.... wt
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:51"]
[/quote]
Hanki mieluummin itsellesi apua mielenterveyden ongelmiisi.
Siis ihan oikeasti, MISTÄ LÖYTYY NOIN HUONOJA ASUNTOJA?!
Mekin asumme kerrostalossa, tosi vanhassa sellaisessa vieläpä (jes, ihanaa, parvekeremppa tulossa! VIHDOIN) eikä kyllä naapurin metelit kuulu, jos nyt naapuri ei IHAN täysiä ala huutamaan. Ainoa mikä tuolta yläkerrasta häiritsevästi kuuluu, on se, kun niiden lapset alkaa tappelemaan, kumpikin muksu huutaa kurkkusuorana toisilleen. Siihen yhtyy sitten jo äiti tai isä, joka korottaa ääntään ja käskee lapsien lopettaa riitelyn. Muuten ei kuulu mikään ääni.
Ei kun joo, toiseen vessaan kuuluu putkien kautta, jos naapurissa on joku kusella :D
Käykö aika pitkäksi kun pitää vahdata naapurin suihkussa käynnin pituutta?Miksi et laske kuinkako monta kertaa kuulet wc pöntön vedettävän?
Kehtaatko oikeasti mennä sanomaan naapuri likalle,että joka päivä kuuntelet hänen suihkussa käymistä?Varsinkin jos olet mies.Tiedät varmaan minkä maineen saat taloyhtiössäsi.
Onneksi en itse asu missään kerrostalossa.Siellä on varmaan jokaisella naapurilla korvat seinissä kiinni ja kuunnellaan montako pierua naapuri päästää päivässä.
lol muuta johki keskelle mettää ettei häiriköi... haha taas vaihteeks yks kukka hattu täti vikisee ohhoh
Mä en oikeesti ymmärrä näitä suihkussa lotraajia. Kaikille pitäis laittaa omat mittarit.
Kenelläkään ei mene 20 minuuttia suihkussa vaikka kuinka on pitkät hiukset päässä. Ja vinkki, suihkun voi sammuttaa sillä aikaa kun pesee hiukset.
Sitä voi sitten miettiä kannattaako esim kierrättää, jos tuhlaa luonnonvaroja noin typerällä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:16"]
Mä en oikeesti ymmärrä näitä suihkussa lotraajia. Kaikille pitäis laittaa omat mittarit.
Kenelläkään ei mene 20 minuuttia suihkussa vaikka kuinka on pitkät hiukset päässä. Ja vinkki, suihkun voi sammuttaa sillä aikaa kun pesee hiukset.
Sitä voi sitten miettiä kannattaako esim kierrättää, jos tuhlaa luonnonvaroja noin typerällä tavalla.
[/quote]
no älä ymmärrä. se ei silti estä minua suihkuttelemasta puolesta tunnista tuntiin lähes joka päivä :)