Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää naapurin likan suihkussa käynti

Vierailija
14.04.2013 |

niin olen katsonut kellosta ja se on usein jopa 20 minuuttia tai kauemminkin suihkussa!!!! ja joskus se käy suihkussa hyvin aikaisin aamulla ja herään siihen helvetin veden kohinaan! ei mikään ihme jos meidän taloyhtiössä vesimaksut nousee kun tolla tavalla lotrataan, sanon kyllä sille likalle joskus vielä suorat sanat kun nään sen rapussa!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kysyivät että miksi kyttään naapurin suihkussa käyntiä, minua vain ärsyttää kun tollasten takia joudutaan mahdollisesti nostamaan vesimaksuja! ei kiinnosta maksaa toisten takia enempää! LOTRAAJAT KURIIN! ja se likka nyt on muutenkin sellanen hienohelman ja koppavan näköinen, että ärsyttää!!

t. ap

Vierailija
2/41 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:42"]

jotkut kysyivät että miksi kyttään naapurin suihkussa käyntiä, minua vain ärsyttää kun tollasten takia joudutaan mahdollisesti nostamaan vesimaksuja! ei kiinnosta maksaa toisten takia enempää! LOTRAAJAT KURIIN! ja se likka nyt on muutenkin sellanen hienohelman ja koppavan näköinen, että ärsyttää!!

t. ap

[/quote]

Itseäni enemmän ärsyttää sohvien lemppaajat roskakatokseen,kun niistä jäteyhtiö laskuttaa aina extraa.Kiva maksella itsekkin muiden roskien vientiä,kun joka viikolla on hellaa,sohvaa,lipastoja,teeveitä jne.Ja ikinä ei nää kuka niitä vie,yöaikaanko ne käydään aina salaa sinne viemässä..?

Exäni tuppasi nököttää usein pitkiä aikoja kuuman suihkun alla.Sanoi kaipaavansa saunaa ja istui suihkun lattialla kuuman veden juostessa päälle.Hölmön hommaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tiedät niin tarkkaan kuka käy suihkussa ja miten kauan? Mä asuin taannoin kerrostalossa, jossa äänet kuului tosi hyvin, mutta silti oli vaikea paikantaa kenen asunnosta mikäkin meteli kuului.

Vierailija
4/41 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimittareiden asennuskin maksaa aika tavalla, jos niitä ei ole huoneistoihin uutena asennettu. Tämä tarkoittaa sitä, että niiden hankkiminen jälkikäteen todennäköisesti on paljon kalliimpaa kuin saatu "hyöty".

Itseäni harmittaa naapurin kyylät, jotka ovat saattaneet asua talossa kymmeniä vuosia. Eivät moikkaa rappukäytävässä takaisin, pistävät nimettömänä lappuja postiluukusta, kiinnittävät lappuja ilmoitustauluille.. asuin kymmenen vuotta kerrostaloissa viidessä eri osoitteessa, mutta onneksi osuin vain yhteen tälläiseen kerrostalokyttääjään. Pahaksi onneksi se sattui juuri omaan alakertaani, joten oikeastaan suurimmaksi osaksi sen vuoksi pistin kämpän myyntiin ja muutin pois.

Nykyisin asun rivitalossa ja olen todella tyytyväinen naapureihini. Mukavia ihmisiä ja samaa ikäluokkaa. Saan pitää koiraani vapaana pihallani ja suihkutella ja saunoa niin kuin huvittaa.

Vierailija
5/41 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuvat eivät tajua, mitä vesi maksaa. Ai sossuhan se maksoikin monen vuokran. Tyhjäpäät eivät ymmärrä, että joku ne lotraukset maksaa.

Vierailija
6/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapureita varmaan ärsyttää kanssa, kun ollaan molemmat lapsen kanssa tuollaisia epä ekologisia suihkuttelijoita.

Vierailija
7/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon niin ei tarvi sponsoroida leväperäisiä tuhlareita.

Minäkin muutin.

Vierailija
8/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään vielä oon huono yhdyssanoissakin, sen suihkuttelun lisäksi.

Vierailija
9/41 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 06:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:23"]

olen mies, helposti läträän 20min suihkussa ja maksan ok talossa koko perheen vesilaskun.

suomessa ei puhdasvesi lopu ikinä,laskin tänään 2h kaivosta vettä yhtäkyytiä kun pesin auton ja talvirenkaiden vanteet enkä jaksanut välillä käydä sammuttamassa pumppua,vesi on täysin juomakelpoista.

[/quote]

Paljonko teillä on vesimaksut? Meillä mies on niin pihi, että aina koetan olla tekemättä suurta laskua.

[/quote]

EIhän edellisen vesi missään vesilaskussa näy kun tulee omasta kaivosta. Kylmä vesi maksaa sen mitä säköpumpun käyttö maksaa, eli parikymtä senttiä tunnissa jatkuvalla juoksutuksella.

[/quote]

talo on normaalisti kunnallistekniikassa ja kaivosta tulee piha vedet.

Vierailija
10/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:51"]

niin olen katsonut kellosta ja se on usein jopa 20 minuuttia tai kauemminkin suihkussa!!!! ja joskus se käy suihkussa hyvin aikaisin aamulla ja herään siihen helvetin veden kohinaan! ei mikään ihme jos meidän taloyhtiössä vesimaksut nousee kun tolla tavalla lotrataan, sanon kyllä sille likalle joskus vielä suorat sanat kun nään sen rapussa!

[/quote] Suomalaisen huippurakentamisen ihanuutta. Kuuluuko teille kun se vaihtaa alusvaatteita?

Vierailija
11/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisessa asunnossa on vesimittari joten naapurit eivät maksa muiden kulutusta.

Vierailija
12/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:51"]

[/quote]

Älä ärsyynny enää, vaan ole iloinen siitä että et asu mun naapurissa, minä saatan käydä jopa keskellä yötä koska välillä se on ollut ainut mikä on auttanut särkyyn =D

Ainiin, ja seksin jälkeen mies käy pippelipesulla, oli kello sitten mitä tahansa.. ei kyllä akuan viihdy siellä, mutta varmasti herkkä naapuri, kutensinä herää siihenkin.

(meilä tosin naapurit pesee pyykkiäkin yöllä, niin en usko että heitä haittaa yösuihkutkaan)

Vierailija
13/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sinullaki ongelmat... ja miten 20min on piiitkä aika suihkussa? :D Jos käyttää hoitoaineet + muut mahdolliset mömmöt niin mulla menee helposti puolikin tuntia. + Siihen päälle 3v lapsen pesu. Onneks et oo meidän naapuri.

Vierailija
14/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sitä naapurin tyttöä, kun on tollanen kyylänaapuri. Hanki elämä!

Vierailija
15/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ärsyttää vain se ettei pääse tytön kanssa suihkuun....

Vierailija
16/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs helvetistä sinä tiedät kuka siellä lotraa? Vai kuinka tarkkaan sitä suihkuttelua oikein kyttäät?

Vierailija
17/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas av-mammat välittää lapsiensa tulevaisuudesta. Tiedättekö, että se puhdas vesi ei oo mikään loppumaton luonnonvara?

Vierailija
18/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap. kalju tai lyhythiuksinen?

Ihan totta on, että suihkussa menee helpostikin tuo aika, jos sattuu olemaan nainen ja pitkät, paksut hiukset.

Vierailija
19/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:12"]

Täällä taas av-mammat välittää lapsiensa tulevaisuudesta. Tiedättekö, että se puhdas vesi ei oo mikään loppumaton luonnonvara?

[/quote]

Niin, onneksi ei ole lapsia, niin ei tarvitse välittää.

Vierailija
20/41 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:13"]

Oletko ap. kalju tai lyhythiuksinen?

Ihan totta on, että suihkussa menee helpostikin tuo aika, jos sattuu olemaan nainen ja pitkät, paksut hiukset.

[/quote]

miksi vaan jos on nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän