Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritetäänkö teitä naisia usein iskeä työpaikalla?

Vierailija
14.04.2013 |

Itse olen tällaista kokenut, ja lähinnä kiusaannun siitä. Mietin vain, onko miten yleistä. Olen siis melko suuressa yrityksessä toimistotöissä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että ikinä olisi yritetty. Tosin melkein koko työhistorian ajan olen kulkenut sormus vasemmassa nimettömässä.

Vierailija
2/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän riippuu työpaikasta.. Minua päivittäin, mutta työkseni myyn viinaa paikallisessa kuppilassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko työhistorian ajan olen ollut naimisissa, ja yksi ihan selvä treffipyyntö on tullut. Muuten on sellaista kevyttä flirttiä, leikkimielistä, joskus ollut, mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
4/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on flirttiä, älä ihmeessä sitä vakavasti ota!!

Vierailija
5/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun vaihdoin tiimiä niin ekan vuoden aikana neljä suoraa seksin ehdottelijaa.. Toimistotyössä, naimisissa ja ikää 33v. Niin ja kaikki sai pakit.

Vierailija
6/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 20:57"]

[/quote]

Eikä ole. Seuraavalla kerralla sanot vihjailevasti, että odottelet jo kosintaa ja kesähäät ovat ihanat.

Vierailija
7/18 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavissaan ei ole ikinä yritetty. Kevyttä flirttiä heitetään sen sijaan koko ajan mikä on mukavaa. Olen ainoa nainen työpaikallani. Välillä flirtti on vähän härskiäkin, esim. joku työkaveri saattaa heittää että mun tissit on kasvaneet tms. Flirttailen takaisn tai heitän härskiä läppää takaisin. Mutta siis ihan varattuja miehiä ovat eikä niillä ole kiinnostusta mun kanssa muuhun kuin päivää piristävään flirttiin, eikä mulla niihin.

Vierailija
8/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.

Vierailija
9/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 20:57"]

[/quote]

Eikä ole. Seuraavalla kerralla sanot vihjailevasti, että odottelet jo kosintaa ja kesähäät ovat ihanat.

[/quote]

Pyydä flirttailevaa työkaveria kanssasi työpäivän jälkeen piipahtamaan kaupungille ja vie hänet koruliikkeeseen, jossa vihjailevasti ihastelet erilaisia kihlasormuksia. AV-mammat on toiminnan naisia, nääs!

Vierailija
10/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkeillä kyllä silloin tällöin, muita iskuyrityksiä en oo huomannu.

Heh, oonpa hauska...

Vierailija
11/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isketty on työpaikalla. Tuolla se iskijä kuorsaa aviovuoteessamme :)

Vierailija
12/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamalasti. Olen ollut koko urani esimiesasemassa ihan alkutaipaletta lukuunottamatta, joten sekin vähän karsii. Tosin kerran eräs nuorempi projektilainen, uskomattomalla egolla varustettu sinänsä ihan akateemisesti lahjakas mies totesi kännissä, että minä uhkun seksuaalista energiaa, johon hän haluaisi tutustua tarkemmin. Hajosin ihan täysin ja totesin, että kuule "Antti", minä olen sinua 15 vuotta vanhempi, naimisissa ja ennen kaikkea työnantajasi. Pitääkö vielä enemän perustella sitä, miksi sinun pitää nyt sulkea suusi?

Vierailija
13/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jup. Oli sormus tai ei.

Kesätöissä ollessa nuorempana, meillä kävi kioskilla päivittäin yksi mies, halusi aina tietyn pallon jäätelöä ja mun puhelinnumeron :D Ikinä en numeroa antanut, kerran törmättiin kapakassakin, eikä siltikään saanut kinuamaansa numeroani.

Sitten kun löysin mieheni, tuli sormuskin aikanaan sormeen. Muutamakin työkaveri yritti vaikka sormus oli. Yksi asiakas kerran sitten lopulta totesi, että mieheni on onnekas, kun hänellä on noin uskollinen ja kaunis kumppani.

Sitten tietysti on ollut juuri tuota kuuluisaa flirttiä, minkä moni tuolla mainitsi. Ei se ole niin vakavaa ja joidenkin työkavereiden kanssa se on ollut ihan vakituiseksi tullutta vitsiä, mistä kukaan ei pahastu eikä odota sen enempää. Ja sitähän se flirtti onkin, piristää jokaisen päivää ja se on vain hupia, eikä anna odottaa sen enempää! :)

Vierailija
14/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tässä uudessa duunissa nyt heinäkuusta lähtien. 2 työkaveria on pyytänyt treffeille, 1 mies jolta mahdollisesti olisimme olleet kiinnostuneita ostamaan alihankintapalveluita (mutta jäi ostamatta, kun lähestyi mua 1. tapamisen jälkeen facebookissa todella härskien juttujen kera!!) ja sitten meidän fysioterapeutti joka päätti pyytää treffeille kuultuaan erostani. Sinänsä kummallinen case, olihan hänen hoidettavanaan..

Fyssarin kanssa lähdin treffeille, muille annoin pakit.

T- n. 50 hengen yrityksessä toimistolla työskentelevä nainen 30-v

Vierailija
15/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei asiakkaat (99%) ulkomaalaisia) ehdottele mitään, ehkä aavistus flirttiä silloin tällöin. Eli jos jotain haluaisin, niin itse valitettavasti joutuisin tekemään aloitteen, enkä uskalla jos olisinkin tulkinnut merkit väärin. Onneksi saan edes hyvän näköisten asiakkaiden valokuvia salaiseen kokoelmaani...

Vierailija
16/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi treffipyyntö, yhden kanssa päädyin sänkyyn, kolme flirttitapausta. Nämä 13 vuoden aikana samassa työpaikassa (toimistohommissa). Niin ja kahden eka tapauksen aikaan olin sinkku, myöhemmin en.

Vierailija
17/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Kaikki tietävät etät olen naimisissa ja useimmat tuntevat mieheni (olemme samalla alalla mutta eri työpaikoissa) kun ovat kummankin yhteisiä kavereita/tuttuja jo opiskeluajoilta.

Vierailija
18/18 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mutta kyllä! Olen pph ja se olen yllättynyt isien touhuista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi