Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat 20-30 vuotiaat

Vierailija
30.06.2020 |

Kuinka usein näette nykyään vanhoja ystäviänne ja mitä teette vapaa-ajalla? Onko normaalia että näet ystäviä ehkä sen pari tai kolme kertaa vuodessa ja muuten joudut olemaan aina yksin? Esim onko muilla vaikeaa saada ketään seuraksi esim rannalle, leffaan, picnicille, kahville, tivoliin tai festareille? Miten te jaksatte yksin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa koskaan ketään, viihdyn yksin.

Vierailija
2/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää seuraa tuossa iässä niin yksinään viihdyn hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne hengaillut ja kaveriporukat kuuluu hyvästä syystä sinne yläasteelle. Parikymppisenä opin viihtymään yksin ja sen jälkeen en ole kavereita kaivannu.

Vierailija
4/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja kaikki kaverinikin ovat lapsettomia, eivätkä lapsia haluakaan, niin kuin en itsekään. Joten ei ongelmaa.

Vierailija
5/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 20v ja täysin yksinäinen, koska kukaan ei pidä minusta.

Vierailija
6/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23 ja seurustelen. Ystäväni opiskelevat toisissa kaupungeissa ja näkisimme muutenkin kerran vuodessa jos sitäkään. Viihdyn myös hyvin yksin.

Ikäisilläni ja vanhemillakin ystävilläni ei kellään ole lapsia eikä kyllä ajankohtaisena haavena ole muutenkaan.

Vierailija
7/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 22v ja niin on kaikki kaverinikin. Näen kavereita melkein viikottain treenin yhteydessä tai muuten vaan. Poikaystäväkin on ja lapsia ei ole suunnitteilla koskaan.

Vierailija
8/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v ja sama lapsuuden jengi yhä kasassa. Ollaan tosin kaikki sinkkuja. Luultavasti hautaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän