Vakavasti ottaen, ovatko pyllybikinit miehillä mielestänne voimaannuttavat vai pervot?
Kommentit (53)
Totta kai miehetkin voivat käyttää pyllybikineitä uimarannoilla!
No tuollaisilla ahtereilla ihan vapaasti vaan rannalle! Vaan keskivertojampan ei kannata kuivaneilla korpuilla tai turvonneella pullataikinabootylla vaivautua.
Ja samaa mieltä erään aiemmin kommentoineen kanssa, että miehille myös oikeus kunnon simmareihin. Naisten capreja jaksetaan parjata, mutta miesten teltan kokoiset lepattavat "uimashortsit" ne vasta pitäisi lailla kieltää.
"Voimaannutava vai pervo?"
Onko nämä jotain vastakohtia?
Voimaannuttavia ja pervoja eli ihan parhaita!
Ihan tajuttoman mukavat käyttää uimashortseihin nähden, joten on ihan sama miltä näyttää, näillä mennään!
Pääasia, etteivät käytä pillubikinejä.
Samanlaiset kuin naisilla. En pidä kummastakaan mutta omapahan on asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Mankinit pitää olla
Ruotsalaiset painijat kauden päätösristeilyllä!
Aivan käsittämättömän hin tit, ei kukaan mies tuollaisiin pukeudu.
Voitteko kuvitella, että Tali-Ihantalan sankareilla olisi olleet tuollaiset iljetykset päällänsä.
Tulta ja tulikiveä tämä kansa kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti ottaen, miksi nyt kohistaan pyllybikineistä, kun stringitkin on keksitty vuosikymmeniä sitten?
Siis mitä kapinallista pyllybikineissä on? Miksi se on joku "juttu"? Se nyt vaan sattuu olemaan muodissa oleva malli, seuraavaksi voi olla vaikka taas hipsterit tai ne stringit.
Aikuiset tytöt elämöi kuin teini, joka on just "keksinyt seksin".
Mutkato, mun mutsi käytti stringejä en mä kehtaa, iha mummopöksyt ne on. Meille nuorille on onnex pyllybiksut.
Mitä eroa on stringeillä ja per sebiksuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti ottaen, miksi nyt kohistaan pyllybikineistä, kun stringitkin on keksitty vuosikymmeniä sitten?
Siis mitä kapinallista pyllybikineissä on? Miksi se on joku "juttu"? Se nyt vaan sattuu olemaan muodissa oleva malli, seuraavaksi voi olla vaikka taas hipsterit tai ne stringit.
Aikuiset tytöt elämöi kuin teini, joka on just "keksinyt seksin".
Mutkato, mun mutsi käytti stringejä en mä kehtaa, iha mummopöksyt ne on. Meille nuorille on onnex pyllybiksut.
Muoti muuttuu, uutta on keksittävä. Seuraavaksi kamelinvarvas bikinit ja takavaolle housuosassa keskisauman rypytys. Sitten se alaosa kiskotaan korviin asti, laitetaan huulet törölle ja ollaan nättejä. Nämä pershousulaiset näyttää ihan vähäjärkisiltä, miksei sitten samalla kamelinvarpaat lepattamaan...
Mitä naiset edellä, sitä miehet perässä.
Luulen, että seuraava idea on genitaalien kohdalla läpinäkyvästä muovista tehty tähystysruutu, eikä alushousuja.
Ylemmäs linkissä aikas akkamainen perse!
Nää onkin piilo h omoille, itseltäänkin piilossa oleville
Ihan yhtä koomisia ne ovat naisillakin.