Ensimmäistä kertaa sinkkuna ja omassa asunnossa 26-vuotiaana
Näyttäisi siltä että eroan pian ja tulen olemaan sinkkuna ensimmäistä kertaa sitten 13 vuoden. En ole asunut koskaan yksin, asia jännittää kauheasti. Miten miehiä tapaillaan, missä niihin tutustutaan? En ole koskaan käynyt treffeillä.
Kommentit (22)
Nyt sinulla on loistava tilaisuus opetella yksinoloa ja ehdit vielä nauttimaan sinkkunuoruudestakin! Ihanaa aikaa.
Nauti nuoruudesta, ilman miehiä. Tämän vinkin olisin halunnut kuulla, kun erosin saman ikäisenä ja aloin heti sarjadeittailemaan ja sydänhän siinä särkyi.
Älä juokse heti uuteen suhteeseen. Opettele olemaan yksin.
Miksi ihmiset pelkäävät sinkkuna olemista? Sinkkuelämä on parasta. Tiesi sen jo Samantha ;)
miehiin voi tutustua vaikka kaupan kassalla
Miksi keskityt heti miehiin ja deittailuun? Opettele ensin nauttimaan itsesi seurasta. Sinulla ei ole kiire minnekään, älä elä muiden ihmisten kautta. Aloita uusia harrastuksia, mieti mistä SINÄ tykkäät, ilman mitään miehiä.
jos saisin elää nuoruuteni uudestaan, en koskisi miehiin pitkällä tikullakaan
vink vink
Nauti nuoruudesta, ilman miehiä. Vietä aikaa kavereiden kanssa, tutustu itseesi, nauti nuoruuden kauneuden tuomista eduista. Ehdit sitoutua vielä myöhemminkin
Suosittelen sitä deittailukurssia mitä Kaisaminni järkkää, ite saanut siitä hirveästi apua deittailuun:)
Älä sitoudu. Kokeile erilaisia miehiä niin opit mistä pidät.
mielelläni olisin sinkkunainen ikäisesi. keksisin vaikka mitä kivaa.
n38
Kunhan ensin muutat asumaan yksin. Ajattele, mitä etuja siinä on! Sitä sinun kämpäääsi ei sotke kukaan muu kuin sinä itse. Siellä ei liikahdakaan mikään jos sinä et ihan itse niitä tavaroita liikuta.
Älä edes pyri parisuhteeseen parisuhteen vuoksi. Ryhdy parisuhteeseen vain, jos tapaat henkilön, jonka kanssa teillä on molemmilla tunne, että parisuhde on ainut vaihtoehto teidän välillänne.
Vierailija kirjoitti:
mielelläni olisin sinkkunainen ikäisesi. keksisin vaikka mitä kivaa.
n38
kiinnostaisi että mitä kivaa
Omg. Täähän on parasta :D
Sinkku nainen 26v.
Oletko kuullut baareista tai Tinderistä? Tai entäpä jos tekisit itse aloitteita kiinnostaville miehille ihan arkielämän tilanteissa?
Olet vielä nuori. Oman elämäsi alussa.
Nyt vaan nauttimaan tinderin saloista.
Tuohan kuulostaa mukavalta tilanteelta :3
sellaista elämäni on ollut jo 20 vuotta
m42
Älä tapaile miehiä, niin kaikki sujuu paremmin.