Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen parta ei sytytä naista

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla parta! Pakotin omanikin kasvattamaan sellaisen :)

Vierailija
2/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ettekö te naiset tiedä miltä parta tuntuu jalkojen välissä? Miehethän kasvattaa parran seksiä varten! En minä ainakaan halua parratonta miestä... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:26"]

Riippuu miehestä ja parrasta ja olemuksesta ja tukastakin. Mulla itelläni sänkitukka ja vähän sänkeä pidempi parta. Sanoisin näyttäväni venäläiseltä sotavangilta, en ainakaan miltään nössöltä. Tytöt tykkää. Kun ajan parran kokonaan, mä näytän ihan tavalliselta. Sanoisin että nuorempia naisia saa paremmin siloposkena, siltä kantilta toi tutkimus pitänee paikkansa.

[/quote]

jos jätät tämä itsesi esittelyn kuitenkin tähän, ymmärsin, että tämä oli naisille esitetty kysymys. on hyvä jos osaa puhua muustakin kuin itsestään.

Vierailija
4/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran puolesta mäkin liputan! Eihän se kaikille sovi, eikä kaikki parrat olekaan silmää hiveleviä, mutta suurin osa.. :)

Vierailija
5/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva sänki on huippu. Saa polvet notkuun. Pitkästä enkä risuparrasta tykkää.

Vierailija
6/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään parrakkaista miehistä. Mun miehellä on parta, enkä mä antaisi sen ajaa sitä pois. Musta se on ihana <3

Vierailija
7/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä nyt menee pitkälti muodin ja kulttuurin mukaan, kuten hiustyylitkin, siinä mielessä erikoinen tutkimus (tai siis tulkinta siitä). Itse kyllä tykkään (ainakin tällä hetkellä :) ) sellaisista suht lyhyistä parroista, mutta tapauskohtaisesti mennään. Jos on heikko ja epätasainen parrankasvu niin sitten ilman on kyllä parempi.

Vierailija
8/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omalla miehelläni parrasta, mutta ei se kaikille sovi.

Vierailija
9/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrat on kuumia! Nam nam. Ja pitkät hiukset. Mutta epäsiistit risuparrat ei.

23 v.

Vierailija
10/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja parrasta.

Yleisesti ottaen tykkään parroista, mutta esim. Marko Paanasella se kokoparta oli ihan hirveä, ku ei kasva kuin valkoisia haituvia siellä täällä. Leukaparta Paanaselle sen sijaan istuu hyvin.

Vierailija
11/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputan parran puolesta. Melkein kaikki miehet näyttävät seksikkäämmiltä sänkisinä kuin siloposkina. Tai oikeastaan vain vaaleat länsimaiset.

Vierailija
13/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on siistiksi leikattu lyhyehkö puoliparta, joka kasvaa vahvana ja tummana. Pukee häntä paremmin, kuin hyvin! Yhden kerran meidän yhdessä ollessa hän on ajanut parran pois ja täytyy sanoa, että parrallisena paljon parempi. Ja entäpä sitten esim. Veeti Kallio -nam! Kyllä parta tosiaankin sytyttää minut, kunhan on siistitty kunnolla.

Vierailija
14/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina siisti allesentin viiksetja parta. Mitäs mielikuvia se teille luo? Tasoitan siis hiustenleikkuukoneella mitan ja höylällä pidän muodon

Vierailija
15/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:17"]

http://yle.fi/uutiset/miehen_parta_ei_sytyta_naista/6578214

Mitä mieltä?

[/quote]

Parratonta en pane. Oli miten muuten ihana vain.

Vierailija
16/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 15:14"]

Riippuu miehestä ja parrasta.

Yleisesti ottaen tykkään parroista, mutta esim. Marko Paanasella se kokoparta oli ihan hirveä, ku ei kasva kuin valkoisia haituvia siellä täällä. Leukaparta Paanaselle sen sijaan istuu hyvin.

[/quote]

Paanasen parta on omituisen harva amisparta.

Vierailija
17/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minusta parta on miehellä aina vastenmielinen.

Vierailija
18/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja parrasta ja olemuksesta ja tukastakin. Mulla itelläni sänkitukka ja vähän sänkeä pidempi parta. Sanoisin näyttäväni venäläiseltä sotavangilta, en ainakaan miltään nössöltä. Tytöt tykkää. Kun ajan parran kokonaan, mä näytän ihan tavalliselta. Sanoisin että nuorempia naisia saa paremmin siloposkena, siltä kantilta toi tutkimus pitänee paikkansa.

Vierailija
19/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakkaat miehet ovat ihania, sänki on myös hieno. Sileä leuka taas on liian naismainen, etenkin jos iho on pehmeä, yöks.

Vierailija
20/35 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen 33v, mutta myös ihan nuorena pidin parroista.

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä