Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ton kummi myi vauvan vaatteet kirppiksellä-ketjun innoittamana: Entä jos kummi

Vierailija
14.04.2013 |

heittää kaikki lastensa vaatteet, sukset, luistimet, polkupyörät ja lelut roskiin, kun ovat kuulemma niin huonoja. (mikä ei todellakaan mun mittapuulla pidä paikkaansa). Olen monta kertaa sanonut, että voisin niitä vaikka ostaa, mutta eipä ole myynyt. Ja on ihan oikeesti heittänyt menemään.

Mitä tästä pitäis ajatella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:41"]

Jokainen tekee omille tavaroilleen just mitä lystää. Vaikka roviolla omaisuutensa polttais. 

Miksi muuten niin helposti ajatellaan, että kummi olisi jotenkin velvollinen antamaan omastaan, vaatettamaan yms? Itse annan kummilapsilleni lahjat synttärinä ja jouluna, ystävänpäivänä ym.pyhinä muistan kortilla. Koskaan kummilapset ei muista minua omina merkkipäivinäni, enkä tätä edes odota. Pitäisikö mun vielä omien lasteni pieneksi käyneet tavarat ja vaatteet lahjoittaa kummilapselle? Ei kiitos

[/quote]

Osaatko lukea? Antaminen ja ostaminen on kaksi eri asiaa!

Vierailija
2/3 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on niin monenlaisia, eikös tää palsta ole siitä mitä parhain todiste? Mikä käy yhdelle, ei käy toiselle. Onhan täällä nähty valitusta sellaisestakin, kun jonkun kummi tyrkyttää jollekin vauvanvaatteita ym. kamaa niin sitten tämä toinen loukkaantuu kun "kummi raahaa meille kaikki vanhat likaiset resuiset vauvanvaatteet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omille tavaroilleen just mitä lystää. Vaikka roviolla omaisuutensa polttais. 

Miksi muuten niin helposti ajatellaan, että kummi olisi jotenkin velvollinen antamaan omastaan, vaatettamaan yms? Itse annan kummilapsilleni lahjat synttärinä ja jouluna, ystävänpäivänä ym.pyhinä muistan kortilla. Koskaan kummilapset ei muista minua omina merkkipäivinäni, enkä tätä edes odota. Pitäisikö mun vielä omien lasteni pieneksi käyneet tavarat ja vaatteet lahjoittaa kummilapselle? Ei kiitos