Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijä tuputtaa laihdutusohjeita ja sitten vonkaa peiton alla

Vierailija
14.04.2013 |

Eli tuo nenän eteenkaikkia jumppa ohjeita jne. Ruokavalioita jne. Sitten vonkaa peiton alla tämän tästä. Ei anna hetkenkään rauhaa, eli sängyssä ei voi olla valveilla jos Ei harrasta seksiä. Mul on menny maku koko mieheen, ei yhtään kiinnosta seksi. Ja olen siis laihiksella tai terveellisellä ruokavaliolla josta olen pudottanut kaikki herkut pois. Paino on jo tippunutkin ihan kivasti. 

Ongelma on toi äijä. Se ei anna pahaa rauhaa. Ei anna mun tehä mitään hetkeäkään yksinja rauhassa. Ei edes fb:n katselu onnistu ettei tule kurkkimaan.  

Seksi ei kiinnosta tippaakaan tällä hetkellä. neuvoja, kiitos. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvin on laihis purru. ukkos pitää sua selvästi tosi kuumana pakkauksena. :)

Vierailija
2/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele elämää ilman miestäsi, ilman seksiä ja ilman seuraa: hanki sellainen. Olet ehkä vähän aikaa hiljaa, ja tulet sitten tänne itkemään miten yksinäistä on. Miten isketään miehiä. Mistä voi saada panoseuraa. Kunpa edes joku halaisi. Ai niin, ja kyselet lisää laihdutusvinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuputtaa laihdutusohjeita "ohimennen". Tyyliin "pullaa ei voi syödä joka päivä". En edes muista koska olisin ylipäätään syöny pullan ! Mies kyl syö joka päivä. Seksi ei ukkoa kiinnosta pätkääkään. Kerran kuukaudes olen käynyt väkisten kimppuun.

Vierailija
4/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun munkin mies ees joskus haluais. Aina ei käy yksiin. Ei halaa, ei pussaa, ei halua seksiä, mutta valittaa ja neuvoo ja opastaa sitäkin enemmän.

Vierailija
5/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle kesäksi rantaloman, jotta laihduttaisin ja treenaisin itseni rantakuntoon.

Vierailija
6/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaisi nyt jutella sen miehesi kanssa sen sijaan, että valitat täällä.

Ymmärsinkö oikein, että ne laihdutusvinkit loukkaavat sinua? Niinkö? Sano siitä miehelle. Että "lopeta laihdutusohjeiden jakelu, se loukkaa minua, koska vihjaat sillä etten oikein kelpaa sinulle tällaisenaan".

Ja sano, että kaipaat vähän omaa tilaa lisää. Että on kiva olla miehen kanssa, mutta sen lisäksi kaipaat saada vaikkapa lukea rauhassa sängyssä iltaisin.

Opettele sanomaan miehelle "kiitos ei nyt, haluan lukea tätä kirjaa." Sinun ei ole pakko suostua yhdyntään aina, kun mies haluaa.

Vierailija
7/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näinhän se on, neuvoja satelee liikaa. ei ole kiva kun joka ruokailu on neuvoja täynnä...yhtään iltaa ei mene ettei tule jumppa, ruokavalio tms. Ohjeita. Ja sit ei monasti. Mene kuin 1-2 tuntia kuin vonkaa jo seksiä. 

Ensin viestittää etten kelpaa...ja sit kuitenkin muka. 

Vierailija
8/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko tuppisuuna?

Haluaisitko, että muuttuu haluttomaksi?

Vierailija
9/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko tuppisuuna?

Haluaisitko, että muuttuu haluttomaksi?

Vierailija
10/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele tuppisuuna, monasti on itkukin lähellä...kun nälkäänsä syö ja sitten saa kuulla että tota sun ei olis hyvä syödä eikä tota....

Vierailija
11/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jyt olen jo painoa tiputtanut enkä kuukauteen ole syönyt herkkuja. Siis pullaa, karkkia, sipsejä, limsaa, heseruokaa tms. 

Vierailija
12/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teet? Huudata takaisin?

Mitä jos ihan aikuisena sanoisit kuten sinulle yllä ehdotettiin. Kerrot, että laihtumiseen patistaminen loukkaa, ja että tarvitset hiukan yksityisyyttä ja omaa tilaa suhteessa?

Vierailija
13/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokeiltu on, se suuttuu, samoin jos ilmoitan etten halua seksiä.

Vierailija
14/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no suuttuu On voimakas sana....pikemminkin ottaa itteensä ja ei puhu mitään sinä päivänä......seuraava kontakti miehen puolelta sitten on että vonkaa taas petiin

Vierailija
15/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette sellaisten miesten kanssa, jotka eivät rakasta tai arvosta teitä sellaisenaan, kiloineen päivineen? Oma painoni on vaihdellut 65kg -> 115kg välillä vuosia eikä vaikuta mitenkään liittooni!

Surullista teidän miehissänne on sekin, että he tuskin itse lakkaavat mättämästä herkkuja vaikka vaativatkin samaa teiltä. Rahanko takia siedätte tuollaista?

Vierailija
16/16 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos ois aikakone....oni asia ois toisin....en kyllä lapsiani vaihtais....rakkaus on ollut joskus sokea.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän