Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kertoo asioista eteenpäin eikä kunnioita yhtään muita

Vierailija
30.06.2020 |

Kirjoitan, koska olen huomannut, että monilla on samoja kokemuksia täällä.. asiaan siis!
Alkaa pikkuhiljaa mitta täyttymään anopista. Kerroin hänelle luottamuksella hyvin tärkeän asian, niin mitä tekee anoppi.. menee kertomaan sen eteenpäin.. kuulin siis asiasta muualta eikä anoppi tiedä, että tiedän.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun hän kertoo asioista eteenpäin. Miehen sisaruksilla samoja kokemuksia.
Kun esikoisemme syntyi, niin anoppi pettyi kun ei saanut 3 kk ikäistä lasta yökylään. Sanoin, että en voi antaa noin pientä lasta kyläilemään. Anopin kasvoilta näki , että harmistui.
Kun anoppi kävi miehensä kanssa meillä niin lapsi oli nukkumassa. Jonkun ajan päästä lapsi heräsi ja inahti, niin anoppi suurinpiirtein juoksi meidän makuuhuoneeseen ja haki vauvan pois sängystä.
Anoppi hokee lapselle ” mummin kulta” ” mummin kulta” Tuo on alkanut ärsyttämään.
Anoppi on muuttunut paljon. En koskaan ajatellut, että näin voi käydä. Meillä oli lämpimät välit ennen lasta, mutta nykyään ahdistun kun näen hänet. Hän on alkanut ajatella vain itseään eikä esimerkiksi ymmärrä, ettei ole ainut joka haluaa nähdä lasta. Lapsen pitäisi jäädä aina hoitoon hänen mielestään kun teemme jotain miehen kanssa yhdessä tai kavereiden. Kaverinikin haluavat nähdä lastamme.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kerrot asioitasi. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
2/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vain käytöksen mahdollistaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kerrot asioitasi. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

No anoppi itsekin puhuu asioistaan ja ajattelin, että ollaan läheisiä ja voidaan puhua. Tottakai vika on minussakin, en sitä kiellä .

Ap

Vierailija
4/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat omia lapsen kokonaan itsellesi? 

Vierailija
5/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vain käytöksen mahdollistaja?

No tottakai vika on minussakin. En ole sitä kieltänyt.

Ap

Vierailija
6/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei pidä avautua sukulaisille eikä nyt ainakaan kun jo tietää toisen lörpöksi.

Vierailija
7/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi elää vain kerran. On hänestä hyötyäkin myöhemmin. Tulee hetkiä, kun olet kiitolllinen kun hän ottaa lapsesi hoitoon.

Vierailija
8/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh?! Olet ärtyysnyt siitä, että isovanhempi hellii, hoivaa ja haluaa olla lapsenne kanssa?! 

Vierailija
9/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siitähän täs olikin kysymys! Oonhan mä varmasti kamala äiti, kun kieltäydyn antamasta 3 kk:n ikäisen lapseni yökylään.

Ap

Vierailija
10/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että omista asioistaan ei kannata miehen sukulaisille avautua.

Vierailija
11/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa kyllä on kyse sinun silkasta itskyydestä ja  luulet omistavasi lapsen kuten kotieläin omistetaan? Mitä mieltä miehesi on asiasta?

Vierailija
12/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitähän täs olikin kysymys! Oonhan mä varmasti kamala äiti, kun kieltäydyn antamasta 3 kk:n ikäisen lapseni yökylään.

Ap

Älä jaksa olla lapsellinen...tai no onhan se lapsellista ärsyynytyä jos joku muu hoivaa lasta tai haluaa olla tämän kanssa, kun te esim tapaatte kavereita.

Vierailija
13/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako isä sanoa omaa lastaan kullaksi? :D

Vierailija
14/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä jaksa olla lapsellinen...tai no onhan se lapsellista ärsyynytyä jos joku muu hoivaa lasta tai haluaa olla tämän kanssa, kun te esim tapaatte kavereita.

Kun ne kaverit nimeonmaa toivoivat näkevänsä lapsemme, kun eivät olleet nähneet pariin kuukauteen. Mun mielestä on itsekästä toimintaa haluta lapsi hoitaa silloin, kun muut haluavat nähdä lastamme

Ap

Vierailija
15/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun ne kaverit nimeonmaa toivoivat näkevänsä lapsemme, kun eivät olleet nähneet pariin kuukauteen. Mun mielestä on itsekästä toimintaa haluta lapsi hoitaa silloin, kun muut haluavat nähdä lastamme

Ap

Anna lapsi anopille hoitoon. Sanot kavereille, että anoppi haluaa hoitaa.

Vierailija
16/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Haluavatko vai "haluavatko"? Ehkä heistäkin olisi kiva nähdä ihan vain sinuakin ja jutella rauhassa?

Vierailija
17/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt kummallista, että kun joku muukin haluaa nähdä lapsenne ja se on jo sovittu, niin anoppi kinuaa lastanne hoitoon. Kyllä tuo on itsekästä minun mielestäni. Siinä on kyllä anoppi ajattele taas kuin itseään. Erittäin loukkaavaa. Mä sanoisin kyllä suoraa jo anopille että mitä ihmettä hän oikein kuvittelee toimivansa?!

Vierailija
18/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Haluavatko vai "haluavatko"? Ehkä heistäkin olisi kiva nähdä ihan vain sinuakin ja jutella rauhassa?

Kohteliaisuudesta itse ainakin tulee sanottua, että olisi kiva nähdä, mutta... :D Olisihan se kiva nähdä kaveria, joskus ilman sitä lastakin.

Vierailija
19/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei vaan haluavat . Se oli sovittu juttu. En ymmärrä, miksi meidän pitäisi jättää anopille lapsemme. Miksi vänkäät tästä asiasta?

Vierailija
20/44 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt kummallista, että kun joku muukin haluaa nähdä lapsenne ja se on jo sovittu, niin anoppi kinuaa lastanne hoitoon. Kyllä tuo on itsekästä minun mielestäni. Siinä on kyllä anoppi ajattele taas kuin itseään. Erittäin loukkaavaa. Mä sanoisin kyllä suoraa jo anopille että mitä ihmettä hän oikein kuvittelee toimivansa?!

Kinuaa vai kysyy kohteliaasti. Sitä ei ole anoppi kertomassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä