Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pienen pussin karkkia, jäin lähes ilman.

Vierailija
13.04.2013 |

On kyllä jus sellainen "haistakaa kaikki vittu" olo.

Mies katselee nenänvarttaan pitkin mun karkkiostoksia, mä päätin tänään ostaa pienen pussin niin ei tarvitse valittaa.

Kotona avaan sen, otan pari, jätän pöydälle. Mies on tunkenut mun vähistä karkeista yli puolet naamaansa kun seuraavan kerran kävin pussilla, ja äsken kun olin menossa, lapsi laittoin kerralla suuhunta mun pussista mun naaman edessä viisi karkkia. Mulle ei jäänyt kuin yksi paha. Ja lapsilla oli omat karkkipussit näin karkkipäivänä.

Harmittaa paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jätit siihen tyrkylle sen pussin. Onko teillä muutenkin jotkut herkut vain sun? Ostat esim. sipsipussin ja vartioit sitä mustasukkaisesti?

Vierailija
2/4 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:55"]

On kyllä jus sellainen "haistakaa kaikki vittu" olo.

Mies katselee nenänvarttaan pitkin mun karkkiostoksia, mä päätin tänään ostaa pienen pussin niin ei tarvitse valittaa.

Kotona avaan sen, otan pari, jätän pöydälle. Mies on tunkenut mun vähistä karkeista yli puolet naamaansa kun seuraavan kerran kävin pussilla, ja äsken kun olin menossa, lapsi laittoin kerralla suuhunta mun pussista mun naaman edessä viisi karkkia. Mulle ei jäänyt kuin yksi paha. Ja lapsilla oli omat karkkipussit näin karkkipäivänä.

Harmittaa paljon.

[/quote] Nakojaan teidan perheessa on aikuisillakin viela karkkipaiva :) Mutta minka pienena oppii, sen vanhana taitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ei kyllä mene ilman lupaa toisten karkeille.

Mies saattaa kyllä napostella karkkeja jos jää näkyville. Ei kyllä kerralla syö isoa määrää mutta ajan kanssa pussi tyhjenisi kyllä.

No minä laitan kyllä omat karkkini silti pois näkyvistä mitä haluan itse syödä. Ei tule kellekkään pahaa mieltä.

Ymmärrän kyllä ap;n pahastumisen jos mies naureskelee karkin ostolle mutta sitten kuitenkin syö ne karkit lupaa kysymättä. AP;nä olisin käynyt ottamassa lapsen karkeista korvausta tämän syömien tilalle tai jos ei ole jäljellä niin seuraavana karkkipäivänä lapsi antaisi sen kertaisestaan annoksestaan takaisin sopivan määrän karkkeja (tai sitten rahaa). Kyllä lapsenkin on syytä tajuta että jos hän saa omat karkit niin ei mene toisen karkkeja syömään. Paitsi jos ap on jättänyt ne johonkin keittiön pöydälle tarjolle ja lapsi saattoi oikeasti luulla että nämä on tarkoitettu kenen tahansa syötäväksi.

Vierailija
4/4 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on oppineet piilottamaan karkkinsa minulta. Söin kolme kertaa peräkkäin esikoisen  karkit :)

Juu ja olen karkkiholisti. Korvasin kyllä esikoiselle ostamalla jättipussin takaisin. Mutta nykyään kaikki lapset vartioi hyviään tiukasti äidiltään. Kukaan ei jätä hetkeksikään namupussia pöydälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan