Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele mulle urheilulajia/liikuntamuotoa!

Vierailija
13.04.2013 |

Tykkään käydä juoksulenkeillä, uimassa ja joogassa (ohjatusti siis, en kotona). Myös pyöräily esim. töihin ois kivaa, jos olis mahdollista. Muut lajit ei vielä tähän mennessä oo napannut.

Joukkuelajit ja muu ryhmäliikunta ei innosta. En tiedä oonko epäsosiaalinen vai mistä johtuu. En myöskään tykkää huutavista jumppaohjaajista. Kuntosalilla on mun mielestä ihan puuduttavan tylsää.

Edessä saattaa olla tilanne, etten pysty enää juoksemaan sairauteni takia. Joogassa ei myöskään oo oikein varaa käydä. Uimista jatkan mielelläni, mutta sitä en ehdi kuin max kerran viikossa.

Suosittele siis jotain lajia, minkä uskoisit sopivan mulle edellisten kuvausten perusteella! Laji ei saisi liikaa rasittaa polviniveliä eikä olla kallista. Mikä mulle voisi sopia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistelu, hiihto, kahvakuula, joku tanssi?

Vierailija
2/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoa oon miettinyt. Pitäis hankkia sukset, mutta se nyt ei olisi kovin iso investointi. Ja nyt pitäisi tietysti ensin odottaa talvea :) Eiks noi kahvakuulatunnitkin oo samantyylisiä kuin jumppatunnit? Vai tarkotatko että sellasen vois hankkia kotiin? Onko vaikea oppia itse oikeat liikeradat ym?

Rullaluistelu tuntuu jotenkin vaaralliselta lajilta täällä pääkaupungissa toteutettavaksi. Tanssi ei oo koskaan ollut mun juttu vaikka muuten oonkin musiikki-ihmisiä. Siinä on ehkä toi sama ryhmäliikuntaongelma. Kiitos hyvistä ehdotuksista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistus: kuntorasteilla saa käydä omassa rauhassa ja tulee lähes huomaamatta käveltyä/juostua pitkä lenkki.

Vierailija
4/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulaa voi tehdä sekä kotona että ohjatusti, se on ihan älyttömän tehokasta. Itse opettelin tänä talvena uudelleen hiihtämään 17v tauon jälkeen, todella tehokasta ja mukavaa sekin vaikka ennen vihasin hiihtoa

t.2

Vierailija
5/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistuksessa voi olla edessä sama ongelma kuin tavallisessa juoksussa, eli polvet ei tykkää :( Se oli kyllä lapsena kivaa!

Kahvakuulaa rupesin nyt miettimään ihan tosissani! Sillä sais varmaan myös korsetin timmiksi? Mulla ei oo ylimääräisiä kiloja, mutta ainahan sitä vois paremmalta näyttää.

Vierailija
6/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen ja yksi tuolla ylhäällä oli siis ap. Sori, unohdin merkitä!

- ap

Vierailija
7/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulalla saat lihaksiin voimaa ja samalla palaa rasva, tekee varmasti hyvää. Kannattaa käydä parilla tunnilla tsekkaamassa liikkeet ja kysymässä opastusta vaikka kuulien painoihin, sitten voikin kotona tehdä. Itse kävin miehen kanssa kahvakuulassa talvella kerran viikossa, nyt tunnit on loppu joten olen ostamassa omat kuulat ja jatketaan kotona ja ensi talvena pitääkin ilmoittautua jo parille tunnille per viikko, niin kivaa oli :) 

t.2

Vierailija
8/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samat intressit ja mun ykkös suosikki on ratsastus, kävisköhän sullekkin?

Vierailija
9/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvakuulo on todella tehokas ja kiva laji, ja sitä voi helposti harrastaa myös kotona ja edullisesti

Vierailija
10/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tutustua tohon kahvakuulaan nyt tarkemmin! Ratsastuksesta varmaan tykkäsin, mutta allergia estää :/ Oisko vielä muita ideoita?

Vierailija
11/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellinen siis taas ap...

Vierailija
12/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taijin tyylinen on polville hyväksi. Muutenkin ajatuksella tehty liikunta on aina hyväksi. 

Sellainen jossa pitää miettiä oikeita liikeratoja nivelten ja liikkeen suunnan kannalta.

En lupaa, mutta oikea vartalonlinja voi poistaa juoksupolvi ongelmankin. 

Vierailija
13/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulaa suosittelen minäkin ja ihan pakko on hiukkasen mainostaa: tilaa Kahvakuulamies Tuomo Kilpeläisen Kahvakuulakoulu-kirja+dvd. Googlettamalla löytyy! Siinä on tarkat ohjeet erilaisiin liikkeisiiin ja niiden suorittamiseen turvallisesti. Hanki vaikkapa 6-8 kg kuula alkuun. :)

Vierailija
14/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:46"]

Kahvakuulaa suosittelen minäkin ja ihan pakko on hiukkasen mainostaa: tilaa Kahvakuulamies Tuomo Kilpeläisen Kahvakuulakoulu-kirja+dvd. Googlettamalla löytyy! Siinä on tarkat ohjeet erilaisiin liikkeisiiin ja niiden suorittamiseen turvallisesti. Hanki vaikkapa 6-8 kg kuula alkuun. :)

[/quote]

Kiitos vinkistä, minäkin tsekkaan tämän.

t.2

Vierailija
15/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiji voi olla kanssa mielenkiintoista. Mulla on tosiaan sellanen seiraus, ettei välttämättä oo asennoista ja muista kiinni, että nivelet kipeytyy. Mutta oon kyllä miettinyt, että paremmat juoksukengät saattais tehdä hyvää ja mahdollistaa juoksun pidempään.

Kiitos kahvakuulavinkistä! Täytyypä tutustua!

Vierailija
16/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap poistuu ja jää miettimään kahvakuulaharrastuksen aloittamista. Vois yrittää tunkea "tutustumiskäynnille" jokun salilla käyvän kaverin mukana :D Kiitos kaikille hyvistä ideoista!

-ap

Vierailija
17/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on niin suloinen <3 ja reipas.

Vierailija
18/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kestaa

Vierailija
19/19 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista salitreeniäkin suosittelisin. Jalkaliikkeissä sitten vaan kiinnittäisi huomiota siihen, millaisia liikkeet ovat, jotta polvet eivät rasitu. Ei esim. lainkaan askelkyykkyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi