lol, nauran vedet silmissä näille :D
18 of the Best Autocorrect Struggles
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:09"]
No onpa hauskaa. Junttihuumoria.
[/quote]
No kerro/linkitä sä jotain ei junttia huumoria? Ilman omaa panostustasi tuo kommentti on vain turhaa leukojen loksuttelua.
Minäkin nauroin samoille yksi päivä töissä vedet silmissä. Onneksi on oma huone, olisivat pitäneet hulluna. Fridge auto cucumber! :D
[/quote]
Ei haittaa, mulla ei ole niin huono itsetunto etten kehtaisi naruaa junttihuumorille, jos se naruattaa :)
Ja minä en kyllä pidä tätä junttihuumorina, siis ei "pissa-kakka" juttuja, vaikka se siltä voi vaikuttaa, hassuinta tässä on se, että itsekin on niin monta kertaa kiroillut tuota autocorrectia, sitä jotenkin samaistuu noihin tilanteisiin. Mutta ehkä tämä sinusta ja joistakin muistakin on junttihuumoria, sehän on ihan ihmisestä kiinni, mikä nauratta :)
ap
[/quote]
Ei haittaa, mulla ei ole niin huono itsetunto etten kehtaisi naruaa junttihuumorille, jos se naruattaa :)
Ja minä en kyllä pidä tätä junttihuumorina, siis ei "pissa-kakka" juttuja, vaikka se siltä voi vaikuttaa, hassuinta tässä on se, että itsekin on niin monta kertaa kiroillut tuota autocorrectia, sitä jotenkin samaistuu noihin tilanteisiin. Mutta ehkä tämä sinusta ja joistakin muistakin on junttihuumoria, sehän on ihan ihmisestä kiinni, mikä nauratta :)
ap
Noi on aina vaan yhtä hyviä noi autocorrectit! Nauroin vedet silmissä näille :D
Tietokoneko tekee nykyään huumoria? Ei stna...Ei voi valkoisempaa roskaa olla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:26"]
Tietokoneko tekee nykyään huumoria? Ei stna...Ei voi valkoisempaa roskaa olla.
[/quote]
tajuttiin jo, että sulla ei ole huumorintajua, vaihda jo toiseen keskusteluun :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:25"]
Eikö sitä automaattista korjausta saa pois päältä?
[/quote]
saahan sen, mutta on siitä usein myös hyötyä. Ihmiset taitaa nykyään olla niin kärsimättömiä ja tahtovat toimia nopesti, siitä sitten seuraa tällaisia koomisia juttuja. Autocorrectia käytetään, koska kirjoittaminen on nopeampaa, kun ei tarvitse kirjoittaa koko sanaa, toisaalta jos malttaisi lukea viestin ennen kuin painaa lähetä, niin ei tulisi lähetettyä noita omituisia viestejä. Ja vaikka tämän tiedostaa, niin noin vaan tapahtuu, itsellenikin usein, vaikka tulokset ei noin hassuja ole ollutkaan.
ap
Ooh. Luulin et se metsästysketju jäis ainoaksi hervottomaksi vähään aikaan. Kiitos.
[/quote]
Minulla on sitä hauskempaa, mitä monenlaisemmat asiat naurattavat :)
mietin, että tuntevatohan ihmiset, jotka käyttävät sanaa wt/valkoinen roskasakki, itsensä jotenkin huonommaksi kuin muut? Onko heillä otenkin tarve nostaa itsensä toisten yläpuolelle, ovat siis parempi kuin nämä "wt ihmiset", ja tuntevat näin olevansa edes hitusen parmpia kuin syvällä sisimmässään uskovat?
Kuulostaa jotenkin omituiselta tuollainen ihmisten luokittelu, varsinkin täällä Suomessa, jossa ei nyt niin kauhean suuria luokkaeroja ole. Ja jossa ihmiset ovat kavereita keskenään ammatista, varallisuudesta tms. riippumatta, ne eivät ole se tärkein ystävyyttä määrittelevät tekijä.
Eikö ihmiset enää lue, mitä ovat kirjoittaneet, enne lähtä-napin painamista? Onpa hassua.
Naurattaako 14:sta lastenraiskaushuumori? Vai oletko huumorintajuton?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:47"]
mietin, että tuntevatohan ihmiset, jotka käyttävät sanaa wt/valkoinen roskasakki, itsensä jotenkin huonommaksi kuin muut? Onko heillä otenkin tarve nostaa itsensä toisten yläpuolelle, ovat siis parempi kuin nämä "wt ihmiset", ja tuntevat näin olevansa edes hitusen parmpia kuin syvällä sisimmässään uskovat?
Kuulostaa jotenkin omituiselta tuollainen ihmisten luokittelu, varsinkin täällä Suomessa, jossa ei nyt niin kauhean suuria luokkaeroja ole. Ja jossa ihmiset ovat kavereita keskenään ammatista, varallisuudesta tms. riippumatta, ne eivät ole se tärkein ystävyyttä määrittelevät tekijä.
[/quote]
no niin se taitaa olla, ei äiti vissiin antanut huomiota...
[/quote]
Että sä olet tylsä ihminen :) Mä nauroin pitkästä aikaa kunnolla, juntti kun olen!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:49"]
Eikö ihmiset enää lue, mitä ovat kirjoittaneet, enne lähtä-napin painamista? Onpa hassua.
[/quote]
sormet toimii usein niin automaattisesti ja nopeasti, ettei ehdi olla lähettämättä viestiä, vaikka huomaisi, että siinä lukee jotain ihan väärää. Sitä yritetään sitten korjata, mutta seuraavakin viesti lähetee samalla tavalla yhtä nopeasti jne. Sitä vaan kiroilee samalla hetkellä kun painaa Lähetä - nappia, sehän tässä minua ainakin eniten naurattaa, ei siis noi jutut sinänsä vaan se, että sitä on niin tottunut kirjoittamaan ja lähettämään viestejä nopeasti, ettei psyty estämään tuollaisia vahinkoja. Ja toki noi jutut naurattaa siksi, että ne on sellaisia joita ei missään nimessä olisi halunnut lähettää, pelkkä siansaksa ei naruata.
Mutta ihmisillä on erilainen huumorintaju, ymmärrän jos jotakin ei tämä naurata, ja sallin sen. Ja ihan ok kysellä, mikä tässä naurattaa, jos ei sitä ymmärrä. Sen sijaan on vähän ikävää, jos tänne tullaan haukkumaan toisten huumorintajua, viestini tarkoitus oli ilahduttaa niitä, joita tällainen naurattaa, ja sehän on hyvä asia, tarkoitus ei ollut loukata ketään tms.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:58"]
[/quote]
sormet toimii usein niin automaattisesti ja nopeasti, ettei ehdi olla lähettämättä viestiä, vaikka huomaisi, että siinä lukee jotain ihan väärää. Sitä yritetään sitten korjata, mutta seuraavakin viesti lähetee samalla tavalla yhtä nopeasti jne. Sitä vaan kiroilee samalla hetkellä kun painaa Lähetä - nappia, sehän tässä minua ainakin eniten naurattaa, ei siis noi jutut sinänsä vaan se, että sitä on niin tottunut kirjoittamaan ja lähettämään viestejä nopeasti, ettei psyty estämään tuollaisia vahinkoja. Ja toki noi jutut naurattaa siksi, että ne on sellaisia joita ei missään nimessä olisi halunnut lähettää, pelkkä siansaksa ei naruata.
Mutta ihmisillä on erilainen huumorintaju, ymmärrän jos jotakin ei tämä naurata, ja sallin sen. Ja ihan ok kysellä, mikä tässä naurattaa, jos ei sitä ymmärrä. Sen sijaan on vähän ikävää, jos tänne tullaan haukkumaan toisten huumorintajua, viestini tarkoitus oli ilahduttaa niitä, joita tällainen naurattaa, ja sehän on hyvä asia, tarkoitus ei ollut loukata ketään tms.
ap
[/quote]
seliseli. sä mitään salli mulle, pelle. paska on paskaa. ja toi ac.juttus on just sitä itseään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:58"]
[/quote]
ap
[/quote]
seliseli. sä mitään salli mulle, pelle. paska on paskaa. ja toi ac.juttus on just sitä itseään.
[/quote]
:DDD kertoo kyllä tuosta ihmisestä aika paljon :DD ihme touhua, paska paska :DD voi elämä!!!