Miten suhtaudut heihin, jotka äänestävät eritavalla kuin sinä itse
Kaverini äänestää ps. Ja minä. Tuntuisi oudolta olla erimielisten kanssa. Kyllä se on niin, että ei politiikkaa tehdä erimielisten kesken lovin järkevästi ainakaan.
Kommentit (46)
Ainakaan minun turtaviini ei ps vastaisella ole asiaa
Perussuomalaiskammoiset muuttaisit pohjois koreaan
Vähän ärsyttää persukaverien maahanmuuttosaarnat sun muut, mutta eipä heidän mielipiteellään ole mitään merkitystä minkään kanssa, joten vain nyökkään päätäni ja sanon, että joo joo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on laidasta laitaan ystäviä. En ymmärrä miksi olisi ongelma, että olemme joistain asioista eri mieltä. En halua viettää aikaani vain samanmielisten kanssa. Elämä olisi henkisesti aika köyhää, jos ei voisi keskustella rakentavasti asioista ja kyetä ajattelemaan eri näkökulmista. En halua elää kuplassa, oli kupla mikä tahansa.
En ymmärrä kaltaisiasi ihmisiä. Kun on tarpeeksi eri arvomaailmat ei siitä keskustelusta tule mitään. Ei minua kiinnosta kuunnella kuinka ra sisti, pedo fiili tai naisten hakkaaja perustelee maailmankatsomustaan. En vain ikinä tule hyväksymään niitä enkä koe että heidän kanssaan keskustelu jotenkin avartaisi omaa maailmaani.
Onneksi hallitus hajoaa syksyllä ja sen jälkeen PS voi muodostaa hallituksen. Sen jälkeen Perussuomalaiset päättää asiat ja vohervasemmistolta ei enää koskaan kysytä motään
Tästä oli taannoin pitkäkin, nyt jo varmaan poistettu ketju, missä keskusteltiin asiasta. Yllättävän moni kertoi kaapissa olostaan juuri näiden leimojen pelossa.
Onneksi äänestäminen on sentään henkilökohtainen juttu.