Mikä tällaista ihmistä vaivaa?
Kun käyn kävelyllä, seurauksena on ovien paiskomista ja vihainen ilmapiiri. Elämämme on jatkuvaa kiristystä lasten kustannuksella. Välillä joudun tilanteeseen, jossa mietin, että pääsenkö aamulla töihin, koska mies uhittelee ettei tule kotiin eikä katso lapsia vaikkei ole hoitopäivää sovittuna. Mies käyttää lapsia aseena minua kohtaan. Jos en tee aina niin kuin mies käskee, perästä kuuluu enkä tarkoita pieruja. Vaan saan sitten kärsiä eli en pääse kuntoilemaan, en pääse vapaa-aikana mihinkään ilman lapsia. On tämä kyllä melkoista taitelua ja koen, että minulla olisi paljon helpompaa ilman miestä ja tätä vihamielistä ilmapiiriä, kuin myös lapsillakin olisi helpompaa.
Mies ei ole ikinä suostunut lähtemään minun ja lasten kanssa lomalle ulkomaille, kun se on "tyhjää vouhotusta ja rahan tuhlausta". Nyt ilmoitti, että ei katso lapsia kesälomalla kun minä olen töissä, vaan lähtee lomalle. Ihmettelin, että minne lomalle ja miten niin ei katso lapsia. "Mitäs se sulle kuuluu" Samana iltana selailin nettiä ja aina tyhjennämme sivuhistorian, niin nyt olikin miehellä jäänyt sinne hakuja äkkilähdöistä Turkkiin kahdelle hengelle. Siis täh?? Kysyin, että onko menossa ulkomaille, niin ei ole sanaakaan minulle puhunut pariin päivään.
Ja minä olen muuten mieheni mukaan narsisti ja itserakas ja sanoo lapsillekin usein, että äitinne ei välitä teistä kun se käy töissä..
Kommentit (4)
Siis jos tuo on totta niin JSSAP.
Todella pärjäät paremmin ilman tuollaista miestä. Onko se jotenkin muuttunut vuosien mittaan vai ollut aina tuollainen? Mutta varoituksen sana, tollanen mies muuttuu avioeron yhteydessä arvaamattomaksi, kiristää, uhkailee, manipuloi, käyttää valtaa lapsiin ja vehkeilee.
Onko miehessäsi jotain hyvää?
Tuo kuulostaa ihan exältäni, josta tajusin erota juuri ajoissa ennen häitä ja lastenhankintaa. Voisin hyvin kuvitella tilanteen meillä muodostuneen samanlaiseksi. Ainakaan exäni tapauksessa muutos olisi ollut mahdollinen vain, jos se olisi lähtenyt aidosti ihmisestä itsestään ja hänen hädästään haluta muuttua empaattisemmaksi ihmiseksi. Voin kuvitella, että miehesi ei juurikaan näe vikoja itsessään ja pyytele anteeksi riitojen jälkeen tai muutenkaan miellä toimintatapojaan ja ehtojaan erikoisiksi.
Ja ihan yllättäen miehestä tuli tuollainen. Mitään merkkejä ennen kun hynttyyt laitettiin yhteen ja kakaroita alettiin vääntämään. Diipadaapa... Älä valita, ite oot valintas tehny. Eroa tai kärsi.
Hullu mies sulla,narsisti on itse. Eroa.