Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsalaisfemakko kritisoi muumimukien kuvien sukupuolirooleja

Vierailija
13.04.2013 |

http://hbl.fi/nyheter/2013-04-12/438291/kritik-mot-konsrollstrollen-pa-nya-muminmuggarna

Melko hävytöntä. Kyllä feministeillä on vaikeaa, kun joka asiasta löytyy valitettavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:04"]

http://hbl.fi/nyheter/2013-04-12/438291/kritik-mot-konsrollstrollen-pa-nya-muminmuggarna

Melko hävytöntä. Kyllä feministeillä on vaikeaa, kun joka asiasta löytyy valitettavaa.

[/quote]

Kiinnostaa ihan kybällä mitä joku hurrifeministi jostain ajattelee...

Vierailija
2/2 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:04"]

http://hbl.fi/nyheter/2013-04-12/438291/kritik-mot-konsrollstrollen-pa-nya-muminmuggarna

Melko hävytöntä. Kyllä feministeillä on vaikeaa, kun joka asiasta löytyy valitettavaa.

[/quote]

Kiinnostaa ihan kybällä mitä joku hurrifeministi jostain ajattelee...

[/quote]

Katsos kun ensin, joku ruotsalainen avaa suunsa jostain "epäkohdasta", niin pian täällä Suomessa paikalliset feministit rääkyvät kurkku suorana samasta asiasta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla