Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö Odd Molly -merkkisistä vaatteista?

Vierailija
13.04.2013 |

Perustelethan kantasi. Minusta ne ovat kauniita, mutta aivan järjettömän hintaisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköisiä vaatteita mutta aika hintavia. Epäilyttää ostaa kun ei tiedä laadusta.

Vierailija
2/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan älyttömästi. Vaatekaapistani puolet on Odd Mollya. Pieni vinkki: niitä saa halvalla second handina, ja tukholmassa on outlet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä en oikein ymmärrä tuollaista sekavaa mukaretroilua, kun kirpputoreilta löytyy paljon kauniimpia aitoja vintage-vaatteita. Ja voihan niihin kirppisvaatteisiin halutessaan ommella rusetteja ja pitsihärpäkkeitä, jos se on se must-juttu.

Vierailija
4/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisia yksilöitä lukuunottamatta en. Periaatteessa tykkään hipihköistä vaatteista etenkin kesällä ja etenkin johonkin nautraalimpaan yhdistettynä (esim. hipimpi paita tummien suoralahkeisten farkkujen ja ballerinojen kanssa), mutta joku noissa vaan tökkiin. MIlloin malli, milloin värit, milloin joku muu.

Vierailija
5/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä olleet pätkääkään mun makuun.

Vierailija
6/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, eivät ole kun tyylisiä ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä hippirättejä, en kyllä laittais päälleni, en kehtais :D

Vierailija
8/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. E omista yhtään. Pitäisi päästä kokeilemaan, että tietäisi oikea koon. Muuten en uskalla tilata. Usein olen kyllä katsellut ja melkein tilannut. Ei vaan uskalla kokeilematta. :(

Vierailija
9/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin, ja tulin siihen tulokseen, että en. Liian romanttisia mun makuun.

Vierailija
10/10 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlettaa. Muutama nätti oli joukossa, mutta enimmäkseen en tykännyt, liian hailakoita ja värit eivät sopisi minulle. Pidän enemmän esim. Gudrun Sjödénin vaatteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän