Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekis mieli vierasta miestä?

Vierailija
13.04.2013 |

Olen suht onnellisesti naimisissa ja meillä on lapsia. Tuntuu vain, että olen äiti ja käyn töissä, en ole enää lainkaan nainen... Meillä ei juuri ole miehen kanssa yhteistä aikaa mihinkään.

Töissä on yksi ikisinkku mies, joka on ihana. Tiedän että hän on sinkku lähinnä sen takia että ihanat naiset eivät kestä sitä hänessä, että sitten kun alkoholi maistuu, niin sitten se todella maistuu... Ja ilmiselvästi hänelle eivät kelpaa b-luokan naiset. 

Joka tapauksessa: Tällä työmiehellä ja minulla on ollut paljon katseita, keskustelua, yhteisiä juttuja ja yhteisissä illanvietossa olen saanut täydellistä ihailua ja suitsutusta tämän miehen osalta. Siis kaikkea sitä, mitä kotona en saa. Ainut fyysinen kontakti on poskisuukko, jonka olen saanut häneltä jo aikoja sitten...

Tekisi vain niin hirveästi mieli edetä. Mutta en halua missään tapauksessa rikkoa perhettäni! Miten ihmeessä voisin hoitaa asiaa niin, etten jää kiinni?? Ja tiedän että tuomitsette! Mutta uskoisin että tämä minun liittoni kestää, kunhan hakisin hiukan itsetunnon kohotusta muualta... Olen niiiiiin kuollut kotona. 

Ja kyse ei ole mistään keväthuumasta. Vaan tämä on kokonaisuudessaan jatkunut jo kohta viisi vuotta. Tosin koko sitä aikaa emme ole olleet samassa työpaikassa...

Toisaalta taas sosiaalinen paine on todella kova. En voi tehdä mitään julkisesti, sillä joku ihan varmasti kertoo eteenpäin. Niin että viisainta on vain kuolla henkisesti kotona ja olla kiltisti.

Keskustelu oman miehen kanssa ei auta, sillä hänestä meillä ei ole mitään ongelmaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks nää vastaukset eivät näy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan