Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Ihan kyllä tykkään Ikean tuotteista yleensä, mutta tuo Bestå kaappi on surkea. Hutera runko ja ovia ei saa mitenkään säädettyä suoraan.
Powerin polkupyörän joku jo mainitsikin, ketjut lähtee irti joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Xtran kahvi
Oliko tämä sitä todella kitkerää kissan kusen makuista?? :S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratian aamutakki. Ensimmäisessä pesussa päästi kauhean määrän haituvia muihin vaatteisiin ja saumat alkoi hajoilla. Sen ekan pesun jälkeen kovan karhea ja jäänyt nukkaisena ja repeilleenä kaappiin odottamaan että revin kalliiksi pesurievuiksi autolle.
Minulla on alle vuosi sitten lahjaksi saatu Finlaysonin froteekylpytakki. Nehän eivät ole sieltä halvimmasta päästä. Ripustuskoukku on irronnut, lankoja repsottaa sieltä täältä ja yleisilme on muutenkin kuin kylpytakki olisi vähintään 10 vuotta vanha. Suomalaista laatua, my ass.
Mulla erilainen kokemus Ratian aamutakista, se on jo lähellä 10 vuotta ja vasta nyt huomasin yhden pikkureiän. Vetoketju pelannut moitteettomasti ja pesuja kestänyt, värikin pysynyt hyvänä. Oon just harmitellut, etten kyllä löydä yhtä hyvää aamutakkia samalla hintaluokalla mistään.
Piti kuunnella Yle Puhetta mutta siellä soitettiin musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen bb-voide. Vaalein sävy oli umppalumppa-oranssi. :D
Onko se sellainen Trumpin värinen? Mahtaakohan Trump käyttää Lumenen tuotteita.... :D
Pirkan Lady shave geeli, Wellan hiusmuotoiluvaahto ja monet muut, ärsyttää kun niiden suihkesuuttimet ei toimi muutaman käyttökerran jälkeen, vaan rupeavat jumittamaan, joskus jäänyt melkein koko pullo käyttämättä.
Maanantaina ostin C. Ohlssonilta pienen seinäkellon kylppäriin. Laitoin pariston, mutta ei lähde käyntiin.
Typerys olin, kun ostin halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan Lady shave geeli, Wellan hiusmuotoiluvaahto ja monet muut, ärsyttää kun niiden suihkesuuttimet ei toimi muutaman käyttökerran jälkeen, vaan rupeavat jumittamaan, joskus jäänyt melkein koko pullo käyttämättä.
Pese se suutin. Sinne kuivuu sitä tuotetta. Juoksevan veden alla hiukan käytät, ja taas toimii.
Finlaysonin satiinipussilakanat. Aluslakana nyppyyntyi kahden viikon käytön + yhden pesun jälkeen. Olen huomannut että myös pyyhkeet ovat sekundaa, kuten muuten myös aiemmin mainitun Ratian pyyhkeet. Nanson pyyhkeitä ei saisi puolestaan edes pestä yli 40 asteessa.
Hth roll on dödö. Halpa tökötti juu, mut moni halpakaan ei oo nuin huono!
Tinder nainen. Ei vastannut ihan odotuksia, mm. kuva hienompi myyntisivulla kuin todellisuudessa, käytöshäiriöitä yms.. ja yllättävän kalliiksikin kävi pidemmässä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder nainen. Ei vastannut ihan odotuksia, mm. kuva hienompi myyntisivulla kuin todellisuudessa, käytöshäiriöitä yms.. ja yllättävän kalliiksikin kävi pidemmässä käytössä.
Kylläpä olet vitsikäs. Hihi.
Nolo ääl.iö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet vitsikäs. Hihi.
Nolo ääl.iö.
2 trollia vauhdissa taas
Vatkaan veivaan
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokainen digiboksi. Kokemusta 4:stä kappaleesta omassa käytössä.
Täynnä softavikoja ja jos lopulta saa päivitettyä vakaan softan, laite itsessään menee rikki. Tyypillisesti virtalähde hajoaa ja rikkoo myös levyn.
Itselläni ollut jotain 15 vuotta käytössä yksi ja sama Kaon. Maksoi uutena reippaasti, mutta on ollut hintansa arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Samsungin telkkarit ja Lenovon tabletit eivät kestä, välttäkää!
Just nämä merkit meillä käytössä (Samsungin telkkuja 3 kpl ja Lenovon läppäri) ja hyvin ovat toimineet. Tänään just hommasin toisen Lenovon (ThinkPad) pojalleni lukiota varten. Miellä ollaan oltu tyytyväisiä em. koneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen bb-voide. Vaalein sävy oli umppalumppa-oranssi. :D
Sama. Toivottavasti reklamoit, mä tein niin ja sain kasan meikkejä hyvitykseksi. Oli joku valmistusvirhe.
Kova myötähäpeä tulee ketjua lukiessa. Miten niin sitkeästi niin moni uskoo, että pitäisi kaikista halvimman tuotteen pelata kaikista laadukkaimmin? Miten te nukutte öisin kun puuttuu noin monta aivosolua?
Vierailija kirjoitti:
Kova myötähäpeä tulee ketjua lukiessa. Miten niin sitkeästi niin moni uskoo, että pitäisi kaikista halvimman tuotteen pelata kaikista laadukkaimmin? Miten te nukutte öisin kun puuttuu noin monta aivosolua?
Onhan täällä kyllä ollut esimerkkejä ihan yleisesti laadukkaina pidetyistä tuottesistakin. Laatu on vaan huonontunut ihan kauttaltaan.
Dieselin farkut on nykyään sellaista stretchiä että haarat on puhki kolmessa kuukaudessa. Ennen olivat kestävämpiä.
Jossain hot rod- näyttelyssä oli V8:lla varustettu parisänky.