Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
281/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoiteista sen verran, että riippuen merkistä se "ensimmäinen" meikkivoide ei välttämättä ole se vaalein, vaan siinä voi olla eri pohjasävy. Esimerkiksi maybellinen fit me meikkivoiteista 105 on tummempi kuin 110, vaikka on numeroltaan pienempi ja siinä rivin alussa. Lumenen nykyisistä meikkivoiteista olen kokeillut vain yhtä ja juuri sitä vaaleinta, eikä se minusta ole mitenkään oranssi. Muista en voi mennä tietenkään takuuseen :D

Luitko aiempia viestejä? Ei tässä ollut kyse siitä että eka kertaa oltiin meikkiostoksilla, vaan virheellisestä valmistuserästä, mikä kyllä myönnettiin ja hyvitettiin. Monta tuubia olin käyttänyt kalpealle iholleni sopivaa vaaleaa sävyä, yhtäkkiä sama sävy olikin oranssinruskeaa, tyyliä Trump potenssiin kaks.

Luin kyllä koko ketjun, mutta tuo valmistuserän virheellisyys jäi näköjään huomiotta. Pahoitteluni siitä ja hyvä että sait hyvityksen. Niin moni kuitenkin ostaa meikkivoiteen sokkona kokeilematta sitä ensin, että ajattelin asialliseksi mainita asiasta. Itsekin sorrun monesti siihen ja otan vain sen rivin ensimmäisen, varsinkin jos tuote on halpa :D

Vierailija
282/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Lumenen ripsari, en muista mallia. Sai ripset sojottamaan ihmeen tavalla joka ilmansuuntaan eikä kuivunut ollenkaan, vaan kun silmää räpäytti oli ripsaritahroja ylä- ja alaluomilla. Näitä kun yritti vanupuikolla pyyhkiä pois, ei lähtenyt minnekään vaan levisi joka paikkaan sutaten koko luomet. Ihan järkky, kerran kokeilin ja meni saman tien roskiin.

Myös Lumenen meikkivoiteet ja puuterit on kauheeta kuraa. Maybellinen puolet halvemmat tuotteet päihittää nää 10-0.

Ehkä sellainen kapea, vaaleansininen putkilo, tarkoitettu herkille silmille?

Harja ja koostumus on huonoin ikinä, ei kuivu, liimaa kuitenkin ripset yhteen niin että näyttää että silmässä on tasan 5 ripsikarvaa.

Lumenen meikkivoiteista olen kyllä tykännyt tosi paljon, se vaan harmittaa että juuri kun olen ehtinyt tykästyä ja tottua käyttämään jotain tietynlaista, pakkaukset, koostumukset ja sävyt menee uusiksi. Tämä on tapahtunut jo useamman kerran... Sitten pitää taas arpoa mikä uusista olisi vastaava.

Tuossa Lumenen sensitive blueberry mascarassa laatu vaihtelee. Joskus ostanut putelin sitä, ja tuntui että se ei juuri ikinä kuivunut ja tuli juuri sellainen efekti että ripsiä on vain muutama. Sitä meinasi tulla ihan liikaa sitä ripsaria muutenkin.

Sitten  joskus ostanut ja tuntuu että saa sutia useita kertoja että näyttäisi että olisi edes ripsaria. :D Harmi vaan kun minulla silmät sietää ainoastaan juuri Isadoran yhtä mascaraa ja Lumenen tätä mascaraa. Muiden kanssa silmien kirvely on armotonta.

Testiksi ostin yhden normimascaran. Oi että kuinka nätit ripset tuli, mutta jonkin ajan päästä alkoi silmien vuotaminen ja pesin sen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskin peitot, eikä edes mitkään halvat.  Ajattelin että ostan kerrankin laadukkaat ja kalliit peitot, mutta p-skaa sain.  Niistä lähtee koko ajan nöyhtää.  Pussilakanat on nöyhtässä, ja kun tuulettaa peittoja kuistilla, koko kuisti on nöyhtänen.  Varmaan puolet täytteistä on siis jo taivaan tuulissa.

En osta enää mitään Jyskistä.  Kauan aikaa sitten ostin sieltä vahakankaan keittiön pöydälle.  Siihen tarttui kaikki lika kun tervaan.  Sanomalehtimuste ei lähtenyt millään pesulla.  

Gigantista ostettiin Mokkamaster.  Muuten hyvä, mutta ns. kusee.  Mies on melkein jo osiin sen purkanut, kun on yrittänyt selvittää syytä, mutta aina se vaan kusee.  Niin taiten et ota sitä kannua siitä, ettei aina tule tippaa siihen levylle.  Otetaan suodatinpussikin heti pois, kun kahvi on valmista, silti jostain uumenista se tiputtaa levylle.  Kuulemma joissakin mokkamastereissa on todettu tätä vikaa.  No meillehän se varsinainen valioyksilö sitten tietenkin osui.

Jännä, kun oma kokemus Jyskin peitoista paljon positiivisempi. Miehellä on Jyskin Marigold - merkkinen  untuvapeitto, josta pitää  suuresti ja itsellä Jyskin Cura - merkkinen painopeitto (nimi ei enne; ), mistä myös pidän suuresti.  Kumpikaan ei sieltä halvimmasta päästä olleet. Joskus aikanaan ostin sieltä yhden halvemman peiton, eikä sekään mikään ihan surkea ollut. Pinnasta lanka meinasi kyllä jonkinverran purkautua ja joskus siitä hapsotti langat, mutta ei mitään tursunnut ulos.  Ajoi asiansa.

Vierailija
284/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Traan sukat. Ostin kolme paria erilaisia sukkia, joka ikinen pari nyppyyntyi kantapäästä ensimmäisellä käyttökerralla. 

Sama! Ja heti ensimmäisen pesun jälkeen nyppyyntyivät kokonaan vaikka noudatin pesuohjetta. Ehdottomasti huonoimmat sukat, mitä olen koskaan ostanut.

Olin kyllä yllättynyt koska saman merkin fleece on ollut ihan priimakunnossa jo monta vuotta. No, nytpähän tiedämme että sukkia ei kannata ostaa. 

Vierailija
285/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex-rannekellostani irtosi Mikki Hiiren toinen käsi jo parin päivän jälkeen, jolloin käytettäviin jäi ainoastaan tunti- ja sekuntiviisarit. Oli se sinänsä ihan käyttökelpoinen senkin jälkeen, mutta tunnetulta laatumerkiltä odotti parempaa, sitä paitsi 50€ ei ole ihan pikkuraha.

Martelan toimistotuolit ovat olleen myös pääasiassa mainioita, mutta heidän outletista ostamassani tuolissa kaasujousi toimi vain yhteen suuntaan, joten käyttöönottovaiheessa asetin sen liian korkealle, enkä saanut enää takaisin alas. Odotin tuolilta enemmän, ja taas kerran ihan kuuluisa merkki. Loppu hyvin, kaikki hyvin, koska pystyin säätämään sähköpöytääni vastaavasti ylöspäin, mutta tuntuu hassulta että jalat roikkuvat ilmassa.

Vierailija
286/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin luomiväri. Se jämähti lujaa kiinni, eikä sitä pystynyt ns. häivyttämään eli jäi kauhee terävärajainen väriläntti. Käsittämätön tuote.

Vierailija
287/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kone Helsinki ripsiväri.Heti irtosi harja osa sisään.Kertaakaan en siis pystynyt käyttämään.

Ostin joskus Kone Helsingin kynsilakan. Kiva kirkkaan keltainen. Ei mikään erityinen, lohkeili siinä kuin muutkin mutta tämä jätti lakan poistamisen jälkeen kynnet keltaiseksi. Syöpyi kynteen väri. Ei lähtenyt muuta kuin kasvattamalla. Näytti kuin olisin polttanut monta kymmentä vuotta röökiä joka sormella.

Ensimmäinen ja viimeinen tuon merkin tuote mitö ostin.

Kirkkaissa väreissä kuuluu aina käyttää aluslakkaa. Kirkaanpunainenkin kellastuttaa kynnen ilman aluslakkaa.  

Vierailija
288/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noom merkkinen neuletakki Stockmanni verkkokaupasta.

Lumenen translucent puuteri joka ei peitä.

Tuota... translucent tarkoittaa läpikuultavaa :D 

Vierailija
289/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko vain käynyt huono mäihä, mutta useat tuotteet, mitä olen Askosta ostanut ovat olleet laadullisesti heikkoa tekoa. Olen ollut tyytyväisempi jopa Ikeasta ostettuihin tuotteisiin Askon tuotteisiin verrattuna. Kokemukseni on, että tavara siellä on ylihinnoiteltua ja 50 prosenttia päivät (mitä siellä usein on) vastaavat paremmin tuotteiden laatua.

Vierailija
290/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko vain käynyt huono mäihä, mutta useat tuotteet, mitä olen Askosta ostanut ovat olleet laadullisesti heikkoa tekoa. Olen ollut tyytyväisempi jopa Ikeasta ostettuihin tuotteisiin Askon tuotteisiin verrattuna. Kokemukseni on, että tavara siellä on ylihinnoiteltua ja 50 prosenttia päivät (mitä siellä usein on) vastaavat paremmin tuotteiden laatua.

Molemmat taitavat olla taattua Kiina-laatua ;) Itse en osta enää kuin käytettyinä huonekaluja, lähinnä antiikkia ja aiheestakin. Ne oikeasti kestävät ja puu on puuta eikä lastulevyä tai pahvia.

Vierailija
291/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti Atrian makkarat ja jauhelihat.

Vierailija
292/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puhe. Sisälsi musiikkia.

Vierailija
293/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.maammekauppa.fi/suomessa-valmistetut-naistenvaatteet-lista-…

MunaVatkain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se kiina-krääsä teettää.

Osta Suomessa tehtyä.

Vähänvaikeaa nykyisin kun melkein kaikki tavarat tulee Aasiasta...

Vierailija
294/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmanin vaatteet. Olin monta vuotta ostamatta sieltä, mutta erehdyin viime vuonna ostamaan vaalean pikkutakin. Yhden kesän aikana väri kellertyi ja haalistui. Ei kestä päivänvaloa. No, hyvä juttu siinä on, ettei mennyt huonommaksi kun myöhemmin pesin sen koneessa. Mutta ei myöskään paremmaksi.

Vierailija
295/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tästä tuli yks hauska muisto mieleen Turkin matkalta. Kaveri oli ostanu ''Löuis Vöittönin'' laukun ja Gussi:n korkkarit basaarista, laitto laukun sisää kaikki sen ostokset mitä oli siihenmennessä jo kerenny hankkimaan (mausteita, teetä, vaatteita jne.) ja päästii n. kaksi kojua käveltyä nii laukusta irtos molemmat kahvat ja korkkarien korot irtos. Kuulu kauhee tumps ja kaveri makas pitkinpituuttaan keskellä sitä käytävää tavaroiden ja kolikoidensa keskellä :DD[/quote]

Nauran niin, että vatsaa koskee. 🤣😅

Vierailija
296/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin koululaisten myymiä kompressiosukkia muutaman parin.  Ne oli niin tiukkavartisia, että en saanut niitä edes vedetyksi jalkaan.  Tiukkoja niiden kuulemma kuuluu ollakin, mutta täytyy ne jotenkin jalkaan kuitenkin saada.  Ja mulla on normaalit jalat.

Oliks ne niitä Gutzin sukkia? Itsekin ostin 2 paria ja ovat niin tiukat että hiki tulee niitä pukiessa ja riisuessa. Ei tule usein käytettyä.

Vierailija
297/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä sen nyt tiedän, mutta silloin en kun ostin.

Vierailija
298/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Turkista 10v sitten kaksi pyyhettä ja kaksi laukkua. Nämä ovat vieläkin itselläni käytössä.

Pyysin sitten ystävääni tuomaan minulle vuosi sitten laukun Turkista ja ajattelin saavani jälleen laukun,mikä kestää vähän pidempään. No ei kestänyt. En edes ennättänyt laukkua käyttämään niin se hajosi käsiin. Eli ei enää Turkista tuotteita.

Vierailija
299/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä sen nyt tiedän, mutta silloin en kun ostin.

No eihän tuotteen laadussa sitten vikaa ollut. Läpikuultavaa oli niin kuin luvattiinkin.

Vierailija
300/3026 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivana Helsinki Love Stories- pitsimekko, jonka päällikangas ja vuorikangas kutistuivat pesussa eri mittaisiksi. Oli tosin surkeasti kaavoitettu, eli ei harmita hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi