Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Change-ketjun puuvillaiset alushousut ratkesivat saumasta ekan pesun jälkeen päälle pukiessa.
Mulla changes kauniin v.sinisistä rintsikoista tuli kaarituki läpi kankaasta kuppien välistä.
Tokmannin reisisuojat (hameessa jos olen, niin reidet hankaavat ikävästi toisiinsa, reisisuojat ovat kuten Bandalettesit) hajosivat saumasta ensimmäisessä pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Ovenkahvat hajosi, luulin että vanhuuttaan, en tiedä olin silloin vasta sinne muuttanut . Ostin samanlaiset Primo-ovenkahvat, kromatut, hienon näköiset. Vuoden päästä uusi kahva jäi käteen ovea avatessa. Syy: kahva on pehmeää metallia, joka on pyöreällä rikalla kiinni peitelevyn takana, pehmeään metalliin taotut "hampaat" eivät pidä rikkaa kiinni ja kestä jatkuvaa käyttöä. Surkea tuote, kun joutuu kokoajan ostamaan uudet ovenkahvat (kuitti ei tietenkään tallessa, jotta saisi takuuseen). Opetus, älä osta Primon ovenkahvoja, eivät kestä.
Et ehkä lue tätä enää, mutta primo on abloyn vanha tuotemerkki. Osta vaan uudet pienet ruuvit millä saat kilven paikoilleen. Tai sitten vaihda malliin jonka loppu on /001 (sulla taitaa nyt olla 002). On parempi.
Ikean koulupöytä, jota en koskaan saanut koottua,, monimutkainen, ohjeet luokkaa niinkuin ekaluokkalainen väsertänyt ois, roskiin meni, Hei hei 120 euroo vaan
Vierailija kirjoitti:
Tigeristä ostanut ainakin 6 x Iphone laturin- hajoaa parissa viikossa
Ihan hirveää luonnontuhlausta tämä ja monet muut. Mitä väliä että on skeidaa, aina vaan ostetaan uusi kun on niin ihanan halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Meikkivoiteista sen verran, että riippuen merkistä se "ensimmäinen" meikkivoide ei välttämättä ole se vaalein, vaan siinä voi olla eri pohjasävy. Esimerkiksi maybellinen fit me meikkivoiteista 105 on tummempi kuin 110, vaikka on numeroltaan pienempi ja siinä rivin alussa. Lumenen nykyisistä meikkivoiteista olen kokeillut vain yhtä ja juuri sitä vaaleinta, eikä se minusta ole mitenkään oranssi. Muista en voi mennä tietenkään takuuseen :D
Luitko aiempia viestejä? Ei tässä ollut kyse siitä että eka kertaa oltiin meikkiostoksilla, vaan virheellisestä valmistuserästä, mikä kyllä myönnettiin ja hyvitettiin. Monta tuubia olin käyttänyt kalpealle iholleni sopivaa vaaleaa sävyä, yhtäkkiä sama sävy olikin oranssinruskeaa, tyyliä Trump potenssiin kaks.
Dysonin imuri. Ihan onneton imurointiin, siirtelee vaan roskia ja pölysäiliön tyhjentäminen tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en oo onnistunut ostamaan kestävää sateenvarjoa, sellaista teleskooppivartista kokoonmenevää. Aina hajoaa viimeistään kovassa tuulessa, usein heti alkuunsa ihan normisäässä. Jos joku osaa vinkata hyvän niin saa kertoa!
Iskä oli aikanaan sellanen keräilijä, joka kantoi kotiin milloin mitäkin, kävi kaatopaikatkin tonkimassa. Kerran se toi sieltä ottamansa sateenvarjon. Se oli ihan ehjä, varmaan heitetty pois sen takia, että se oli niin ruma. Se oli mustan ja tummankeltaisen kirjava, ja kookas. Mutta toimi. Ja tämä tapahtui 70-luvulla kun asuin vielä lapsuudenkodissa. Se varjo on mulla vieläkin. Ja toimii. Erittäin vahvaa laatua, ihan kuin jotain rautaa olisi se metallisosa ja nivelet kunnossa. Mies tykkää siitä erityisesti, kun se on niin vahvavartinen ja käteen sopiva, ei mikään rimpula.
Ihan kohtuuhyvän varjon ostin Venäjän matkalta. Ostin sen ihan vaan sen takia, kun se on niin kaunis, lilan ja kullan värinen. Mutta yllättävän tukevatekoinen on sekin.
Virosta jouduin kerran vuosia sitten ostamaan sateenvarjon, kun alkoi kaatosade kesken kauppareissun. Se ei kestänyt paljon mitään, hyvä jos edes sitä matkaa.
Meiltäkin löytyy 80-luvulta oleva sateenvarjo, näyttää rumalta mutta huhhuh on kyllä niin kestävä että rökittää mennen tullen nämä uudet rimpulat
Taisi olla suomalainen GreenGreen, joka aikoinaan valmisti kunnon sateenvarjoja.
Tällainen on meillä ollut varmaan 25 v.
Kyllä Marimekon raidallinen varjo on mulla kestänyt n 5 v. Kääntyy ympäri, mutta kääntyy myös takaisin vastatuulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en oo onnistunut ostamaan kestävää sateenvarjoa, sellaista teleskooppivartista kokoonmenevää. Aina hajoaa viimeistään kovassa tuulessa, usein heti alkuunsa ihan normisäässä. Jos joku osaa vinkata hyvän niin saa kertoa!
Iskä oli aikanaan sellanen keräilijä, joka kantoi kotiin milloin mitäkin, kävi kaatopaikatkin tonkimassa. Kerran se toi sieltä ottamansa sateenvarjon. Se oli ihan ehjä, varmaan heitetty pois sen takia, että se oli niin ruma. Se oli mustan ja tummankeltaisen kirjava, ja kookas. Mutta toimi. Ja tämä tapahtui 70-luvulla kun asuin vielä lapsuudenkodissa. Se varjo on mulla vieläkin. Ja toimii. Erittäin vahvaa laatua, ihan kuin jotain rautaa olisi se metallisosa ja nivelet kunnossa. Mies tykkää siitä erityisesti, kun se on niin vahvavartinen ja käteen sopiva, ei mikään rimpula.
Ihan kohtuuhyvän varjon ostin Venäjän matkalta. Ostin sen ihan vaan sen takia, kun se on niin kaunis, lilan ja kullan värinen. Mutta yllättävän tukevatekoinen on sekin.
Virosta jouduin kerran vuosia sitten ostamaan sateenvarjon, kun alkoi kaatosade kesken kauppareissun. Se ei kestänyt paljon mitään, hyvä jos edes sitä matkaa.
Meiltäkin löytyy 80-luvulta oleva sateenvarjo, näyttää rumalta mutta huhhuh on kyllä niin kestävä että rökittää mennen tullen nämä uudet rimpulat
Taisi olla suomalainen GreenGreen, joka aikoinaan valmisti kunnon sateenvarjoja.
Tällainen on meillä ollut varmaan 25 v.
Kyllä Marimekon raidallinen varjo on mulla kestänyt n 5 v. Kääntyy ympäri, mutta kääntyy myös takaisin vastatuulessa.
Kyllä ennen osattiin laatua tehdä... Nykyään melkein kaikki hajoaa parin käyttökerran jälkeen tai muutamanpäivän jälkeen takuun umpetumisesta
Vatkaan veivaan
Kakkahattutäti kirjoitti:
Matkalla käytettävä Aeropress -kahvinkeitin. Pitäisi tulla painamalla yksi kuppi kahvia kerrallaan. Aivan paska, suodatinpaperi tukkeutui eikä mikään painaminen auttanut, lopulta paperi antoi periksi, tuloksena pieni liru kahvia jossa porot seassa.
Kokeilin monta kertaa, ja lopulta annoin periksi ja heitin roskiin. 40€ hukkaan.
Jos tuon kanssa pystyy epäonnistumaan näin pahasti, kannattaakin pysytellä Moccamasterissa.
Kaikki Samsungin tuotteet. Nimi on mulle jo kirosana. Useampia laitteita ostin vuosia sitten ja jokaisessa joku vika. Erään kodinkoneyrittäjän kanssa tästä intettiin ja hän kehui että maailman suurimpia valmistajia se Samsung että osta vain. Tuumasin siihen että vaikka olis maailman kaunein ja rikkain, en silti osta, kun valmistavat kaatopaikkatavaraa.
Faith kirjoitti:
Ostin aikoinaan Seppälästä tosi nätit ballerinat, joista toisesta irtosi pohja lähes kokonaan ensimmäisellä tai toisella käyttökerralla, ja sekin oli vain 10 minuutin kävelymatka lähikauppaan.
Seppälän muistoa kunnioittaen haluan toisaalta kertoa, että yksi hinta-laatu -suhteeltaan paras ostokseni on sieltä ostamani neuletakki. Ostin sen v. 2012, ja se on vieläkin siisti ja hyvä.
Minulla varmasti sama Seppälän neuletakki, on vuodelta 2012 ja edelleen tosi hyvässä kunnossa vaikka olen käyttänyt sitä viikottain vuodesta 2012 asti.
Kari Traan sukat. Ostin kolme paria erilaisia sukkia, joka ikinen pari nyppyyntyi kantapäästä ensimmäisellä käyttökerralla.
Oneplus One -matkapuhelin. Ei toiminut päivääkään, vaan buuttaili itseään useamman kerran päivässä. Tuki ei auttanut asiassa, vaan käski kerta toisensa jälkeen nollaamaan puhelimen tehdasasetuksiin. Nollaus ei vaikuttanut mitenkään. Kuluttajavirastostakaan / jälleenmyyjästäkään ei ollut apua, kun laite oli ostettu suoraa valmistajalta.
Vierailija kirjoitti:
Kari Traan sukat. Ostin kolme paria erilaisia sukkia, joka ikinen pari nyppyyntyi kantapäästä ensimmäisellä käyttökerralla.
Sama! Ja heti ensimmäisen pesun jälkeen nyppyyntyivät kokonaan vaikka noudatin pesuohjetta. Ehdottomasti huonoimmat sukat, mitä olen koskaan ostanut.
En ista Yt, mutta mieleenpainuvin on lapsen kaveriltaan saama tuliainen Kiinasta.
Siinä oli muovipussissa semmoinen pieni muovinen arkku ja toisessa muovipussissa semmoisia pieniä valkoisia karkkeja.
Se arkku ei pysynyt kiinni. Ne karkit oli ihan pahvin makuisia.
En tykkää heittää roskiin, mutta se kaikki meni sen kokoamisen jälkeen roskikseen.
Kiinassa tehty ja sieltä asti tänne tuotu...Kyllä siinä kiteytyi se puhe kiinalaisesta krääsästä.
Ja suoraan roskiin tuon taipaleen päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin on kirjoitti:
Kaikki kiinassa valmistettu
Pitää olla esim. Made in Singapore tai Taiwan vai, kaikki valmistetaan nykyisin halpaa työvoimaa käyttävissä maissa. Kiina on oikeastaan tällä hetkellä yksi maailman kehittyneimmistä maista teknologisesti, toisin, kuin 70-luvulla, maailma kehittyy koko ajan.
Made in Singapore? Millä perusteella siellä valmistetaan krääsää?
Niken collegehousut. Haaraväli nukkaantui yhdellä käytöllä kauheen näköiseksi, nukanpoistajalla sai surrutella monesti. Myös musta väri haalistui nopeasti pesujen takia.
Käyttöarvio Nike vs. Adidas: Nikellä kestävimmät sali-/treenivaatteet (yhdet treenihousut viikottain käytössä 1-3 kertaa, nyt jo seitsemäs vuosi menossa), Adidaksella vapaa-ajan colleget ym (huppari 4 vuotta vanha eikä ole nukkaantunut mistään kohtaa).
Ostin viime vuonna aika halvan (verrattuna parhaisiin oli halpa, mutta silti maksoi varmaan yli 100e) lehtipuhaltimen, muistaakseni Hong Kongista. Se on niiiiin onneton, ettei sillä saa mitään aikaan. Pitää kyllä sitä helkkarinmoista mökää, mutta eipä lehdet juuri liikahda. Sillä kun jaksaa puhallella vaikka 45min niin saa aikaan samanlaisen lehtikasan kuin haravalla parissa minuutissa.
Se on niin huono, että MINUA hävettää. Hävettää nytkin kun mietin että tyhmänä menin ostamaan. Roskiinkaan en jotenkin kehtaa sitä nakata, saati antaa eteenpäin. Tuolla se nyt autotallissa on laatikossaan muistuttamassa surkeasta harkintakyvystäni.
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi bambusukat.
Ovat kyllä aivan mielettömän pehmeitä ja sileitä, mutta hajoavat oikeasti kahden käyttökerran jälkeen :/
Allekirjoitan tämän! Vaikka millaisia halpissukkia ostan ketjuliikkeistä, ne kestävät useita kuukausia käyttöä. Kerran ostin bambusukat ja tosiaan rikki KAHDEN käyttökerran jälkeen.
Joku mainitsi bambusukat.
Ovat kyllä aivan mielettömän pehmeitä ja sileitä, mutta hajoavat oikeasti kahden käyttökerran jälkeen :/