Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Nähtävästi näissä paristoissa on jokin vika, vaikka yleismittarilla uutena suoraan paketista mitattuna näyttää 1,6V per paristo, digikamera kertakaikkiaan kieltäytyy käynnistymästä näillä pattereilla useista yrityksistä huolimatta. Valittaa vaan että vaihda paristot uuteen. Latasin sitten normaalisti käyttämäni ladattavat paristot ja niillä lähti heti normaalisti käyntiin.
En kyllä ymmärrä mikä näissä paristoissa sitten on kun yleismittarilla mitattuna näyttää normaalin näköisiä voltteja, mutta digikamera ei näitä kuitenkaan kelpuuta?
https://www.tokmanni.fi/paristo-aa-16kpl-energy-4008496883431
Sini-tuote on surkiea. Aivan kaikki Sini-tuotteet ovat surkeita. Lattiaharja: jättää tahmeaa limaa jälkeensä, kun puhdistetaan pelkällä vedellä. Pesupussi: hajoaa kahdessa pesussa. Rintaliviien pesupussi: max. B-koon kupit mahtuvat pussiin ja ai niin, hajalla viiden pesun jälkeen. Painava, huonosti käteen sopiva auton lumiharja: varsi katkeaa, sulat niin löysiä, etteivät edes puuterilunta siivoa. Sieniliina on niin paksu, ettei kuivu millään ilveellä vaan alkaa haista. Sini-tuote on surkea syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Tag Heuer rannekellon
v 1990. Nyt 2023 kelloseppä sanoi patteria vaihtaessaan että kaikki tiivisteen on kuin uudet!Varmasti sanoi, ja varmasti oli tutkinut kaikki tiivisteet paristoa vaihtaessa.
Itse asiassa, jos ostat laatukellon ja viet sen merkkihuoltoon niin tiivisteiden silmämääräinen tutkimus ja tiiviyden tarkistus kuuluu kyllä huolto-ohjelmaan joka sitten maksaakin halvan kellon verran. Halpis kvartsia patterin voi vaihtaa pikapalvelussa mutta jo tag-heuer kannattaa viedä valtuutetulle. Kvartsikoneessa on bain vähän tarkistettavia kohteita joten tuollainen muutaman vuoden välein tehtävä tarkistus maksaa pari-, kolme sataa. Kalliin automaattikellon tarkastus maksaa jopa 800 euroa.
House-merkillä myytävä Primasta ostettu valkoinen pitkähihainen T-paita. Välttäkää näitä. Kohtuuhintainen, kierrätyspuuvillasta valmistettu. Tämä jälkimmäinen on se ongelma.
Kun ravistelin paitaa, koko huone, siis koko huone pöllysi täynnä pikkiriikkistä kuitua. Sitä oli niin paljon, että maistoin sen suussa. Hengenvaarallinen tuote pölyallergikoille ja astmaatikoille.
Pesukaan ei auttanut. Aivan roskaa. Ja kuten sanottu, tämä ei ollut edes pelkkä miinus kukkarossa vaan todella terveyttä vahingoittava.
Mikä tahansa tuote, jossa on maininta tästä kierrätetystä ekologisesta puuvillasta, kannattaa jättää keuhkovaarallisena ostamatta. Miettikää vauvoja, joille ostetaan näistä tehtyjä petivaatteita ja potkuhousuja. VAsta kehittyvät keuhkot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Tag Heuer rannekellon
v 1990. Nyt 2023 kelloseppä sanoi patteria vaihtaessaan että kaikki tiivisteen on kuin uudet!Varmasti sanoi, ja varmasti oli tutkinut kaikki tiivisteet paristoa vaihtaessa.
Itse asiassa, jos ostat laatukellon ja viet sen merkkihuoltoon niin tiivisteiden silmämääräinen tutkimus ja tiiviyden tarkistus kuuluu kyllä huolto-ohjelmaan joka sitten maksaakin halvan kellon verran. Halpis kvartsia patterin voi vaihtaa pikapalvelussa mutta jo tag-heuer kannattaa viedä valtuutetulle. Kvartsikoneessa on bain vähän tarkistettavia kohteita joten tuollainen muutaman vuoden välein tehtävä tarkistus maksaa pari-, kolme sataa. Kalliin automaattikellon tarkastus maksaa jopa 800 euroa.
Kyllä vm. -90 kumitiiviste todennäköisesti olisi jo aika hapero, jollei sitten ole jostain synteettisestä materiaalista tehty. Tosin jotkut vetohihnatkin kyllä kestää ihmeen pitkään, esim. kasettisoittimissa jne. Toiset hihnat taas muuttuu aikaa myöten mustaksi mönjäksi. Itselläkin yksi 80-luvun kasettisoitin joka ei toimi, todennäköisesti hihnat menneet, mutta vuodelta 1992 peräisin oleva toimi ainakin viimeksi kokeiltaessa eikä ole koskaan vaihdettu hihnoja siihen. Samoin mulla on vuoden 1990 lopulla valmistunut Commodore Amiga 500, levykeasemasta ei ole koskaan vaihdettu hihnaa, jos tässä edes sitä on, ja toimi ainakin viimeksi käyttäessä.
Vanhoista vehkeistä pitää aina sanoa että toimi ainakin viimeksi käyttäessä, koskaan ei tiedä milloin ei enää toimikaan :P
Joskus isommasta marketista tuli ostettua sukat. Jo viikon päästä niissä reiät.
Vexi kirjoitti:
Fiskarsin voikukan irroittaja. Maata vasten tuleva vääntövarsi katkesi juuresta. Ja minä hölmö ostin vielä uuden samanlaisen. Kesti vähän pidempään kun koitin olla varovainen, mutta katkesi samasta kohtaa. Fiskars laatua?
Mulla kävi sama. Vein voikukan poistajan takaisin siihen rautakauppaan mistä ostin sen ja antoivat takuuna uuden ilmaisen ja samanlaisen tilalle. Fiskars ei edes vaadi kuittia.
Vierailija kirjoitti:
Vexi kirjoitti:
Fiskarsin voikukan irroittaja. Maata vasten tuleva vääntövarsi katkesi juuresta. Ja minä hölmö ostin vielä uuden samanlaisen. Kesti vähän pidempään kun koitin olla varovainen, mutta katkesi samasta kohtaa. Fiskars laatua?
Mulla kävi sama. Vein voikukan poistajan takaisin siihen rautakauppaan mistä ostin sen ja antoivat takuuna uuden ilmaisen ja samanlaisen tilalle. Fiskars ei edes vaadi kuittia.
ihan samanlaisen, jonka varsi katkeaa pian?
Upo kirjoitti:
UPO: n mikroaalto uuni
+ plussaa oli se, että äänet sai pois nappia painamalla.
- miinusta se, että säteily alkaa heti, puuttuu pieni viive juosta säteilyn alta pois.
- oven avaus painamalla kamalan jäykkää ja meluavaa klonksuvaa läppää. Ei onnistu minun nivel rikkoisilla käsillä. Kahva olisi helpompi.
- valo lakkasi toimimasta heti uutuuttaan. Takuuseen vieminen julkisilla ei onnistu. Painaa liikaa. Nyt en näe yhtään, mitä sisällä tapahtuu.
Mut etkai sä muutenkaan sinne sisälle katso kun oot juossu pakoon sitä säteilyä??
-Viera- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levi's farkut.
Farkut levis.
Ensin levis käyttäjä, sit levis farkut.
Ei jatkoon.
Mitään Iisi-merkkistä ei tosiaan kannata ostaa. Ostin pihiyttäni Iisi-levymopin mökille, kun ajattelin että kyllä se sinne kelpaa. Olikohan toinen käyttökerta, kun varresta kuului räks.
Nyt on mökilläkin Sini-moppi.
Sen olen myös oppinut, että Philipsin laitteita ei meille enää tule. Viimeisin kokeilu oli kahvinkeitin, jonka sai viedä seuraavana päivänä takaisin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovenkahvat hajosi, luulin että vanhuuttaan, en tiedä olin silloin vasta sinne muuttanut . Ostin samanlaiset Primo-ovenkahvat, kromatut, hienon näköiset. Vuoden päästä uusi kahva jäi käteen ovea avatessa. Syy: kahva on pehmeää metallia, joka on pyöreällä rikalla kiinni peitelevyn takana, pehmeään metalliin taotut "hampaat" eivät pidä rikkaa kiinni ja kestä jatkuvaa käyttöä. Surkea tuote, kun joutuu kokoajan ostamaan uudet ovenkahvat (kuitti ei tietenkään tallessa, jotta saisi takuuseen). Opetus, älä osta Primon ovenkahvoja, eivät kestä.
Sama kokemus Primon ovistoppareista/ovenpysäyttimistä. Siis sellainen metallinen tangonpätkä, jonka jalusta ruuvataan kuistin lattiaan tai ulkoportaaseen.
Ei kestä, on aivan paskaa, pehmeää metallia ja katkeaa toimittaessaan tehtävää jota varten se on ostettu. Kahdesta stopparista sama kokemus.
Valmistaja ei reagoinut palautteeseeni mitenkään. Aivan sysipaska firma, boikotoin kaikkea mitä valmistavat.
Lähes _kaikki_ meikkivoiteet! Iholle ja huokosiin paakkuntuvaa paskaa, ja naama kiiltelee kuin öljyttynä jo vartin jälkeen. Olen kokeillut niin tavalliset kuon kalliimmatkin, bb-voiteet tm tm. Ainoa, joka jotenkin toimii on meikkipuuteri.
Tesla 3. Siellä se taas makaa vetokujalla. Eikä kuukausiin ole tulossa kuntoon. Uskomatonta palvelua.
Tätä juuri tarkoitin: uskottavaa tietoa asiallisesti, eikä veetuilemalla sanottuja sarkastisia viittauksia, joista ei ota Erkkikään selvää. Sori Erkit! t. Bystander