Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammat mustat collegehousut. Merkkinä Nike tai Puuma tai joku vastaava. En tiedä mitä myrkkyjä niiden valmistamiseen nykyään käytetään, mutta niihin tulee kuivana outo haju. Pesun jälkeen ovat ihan raikkaita, mutta kuivuessaan ja erityisesti kauan pinossa ollessaan alkavat haista ihan tajuttomasti. Kaikkea on kokeiltu, erilaisia pesuaineita, pyykin desifiointiainetta ja pyykkietikkaa.
Minulla kertyy silitettävien kasa välillä isoksikin ja jos housut on siellä välissä, haju tarttuu ympärillä kaikkiin vaatteisiin. Sinänsä outoa, että kuivuessaan eivät vielä haise.
Ootko varma ettei kyse ole vaan siitä, että paksumpi collegekangas ei pääse kuivumaan kunnolla? Itellä collegehousut ja paidat alkaa joskus haisemaan kummalliselle ummehtuneelle, jos ne kuivuu pyykkitelineessä liian ahtaasti. Sillon pesen surutta ne uudestaan 60 asteessa ja kuivaan ilmavasti > haju on pois 👍🏻
Olen varma. Odotan aina, että pyykki on varmasti kokonaan kuivunut, muutenhan ne homehtuu. Kuivaushuoneessa on vielä kuivaaja päällä paksumpikankaisten pyykkien kuivuessa. Joskus housut ovat roikkuneet narulla muutaman päivän, kun en ehdi tehdä mitään. Haju alkaa levitä silloinkin parin päivän päästä. Sitä paitsi tämä tapahtuu ainoastaan mustien collegehousujen kohdalla. Näiden housujen käyttäjällä on myös koko pino vaaleanharmaita collegehousuja eikä ongelma tule niiden kohdalla.
Toistan nyt vielä: on havaittu tosiseikka että mustat colleget haisee pesun jälkeen tosi pahalle. Siinä välissä on jokin aine joka reagoi. Tummansininen tai harmaa collegehousut = ei hajua, musta collegehousu = suorastaan epähygieeninen lemahdus.
Taitaa haista ihan joku muu 🤣
Samsung Galaxy A 03, kuin tarjotin rosvoille.
Joku haukkui pesupussin hajoavan nopeasti. Niksipirkka pesupussiksi: osta suuri tyynyliina, tai kaksi. Yksi tummalle pyykille, yksi vaalealle, mulla tsininen ja valkoinen. Tyynyliinan taskuosaan tehdään napinreiät, kolme kappaletta. Tyynyliinan nurjalle puolelle taskua vasten ommellaan vastaavat napit. Kun napit ovat kiinni, eivät pyykit karkaa. Ehkä painonepparitkin toimivat, mutta napit ainakin toimivat. Kun vielä funtsii ennen toteutusta, mihin napit laitetaan niin eivät hinkkaudu koneessa irti, koska jäävät suojaan taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se kiina-krääsä teettää.
Osta Suomessa tehtyä.
Mulla on jo varastot täynnä vessaparia, lautoja ja kiristämättömiä sukkia. On myöskin tonkallinen aitoa suomalalaisvalmisteista hanavettä. Sekä laatikkolinen nauloja ynnä kahdenkilon pussi porkkanoita. Kaikki tuon onkin sitten alansa huippua, siitä voi suomalaisena olla ylpeä! Se tuo tuloja kotimaahan: vessapaperikin lisää ulkomailta tulevien turistien yöpymisiä Suomessa, onhan autuus pyyhkia aamupaskat suomalaisella vessapaperilla.
Löysin kerran Sihteeriopistosta oikein hehkeän mustan naisen kuvan ja teimmekin diilin haureuden harrastamisesta. Kun menin sovittuun osoitteeseen, niin selvisi, että ostettu kohde olikin oikea hielle haiseva plösö. Sanoin, että venttas holl, käyn alakerran automaatilla hakemassa lisää rahaa mahdollisiin optioihin. Palturiahan se oli. itse asiassa otin hatkat. Morsian soitteli koko illan vielä perään ja uhkailikin kun ei kauppoja syntynyt. Koska taloudellisia tappioita ei tullut ei asia juurikaan harmittanut
Kesäkuu iltapäivä , +15 C . tuuli Etelä-Kaakosta, näkyvyys 20 km
Ralph Laurenin t-paidat Zalandosta. Kuvittelin saavani laatupaidat, koska hinta oli siihen viittaava, mutta sainkin vinoon ommellut lirpukkeet, jotka kestivät kaksi pesua. Sen jälkeen olivat niin kierot, ettei voinut enää käyttää.
Fiskars SureCut Personal Paper trimmer -paperileikkuri, jossa titanium blade coating. Terä ei ole "terä", vaan "tylsä". No mikä työkalu se "tylsä" on? No se on osa edeelemainittua leikkuria. Sitäpaitsi pinta, jolle paperi on tarkasti asetettava tarkkaa leikkausta varten on liukasta, kovaa muovia. Paperin ja sen muovipinnan välillä ei ola riittävästi kitkaa, vaan paperiarkki luistelle sinne tänne. Huono ja halpa.
Lidlin lattiamoppi. Oli kyllä semmoista sekunda kamaa että meni kahden käyttökerran jälkeen roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Useissa kommenteissa on oltu pettyneitä tojotaan . Mulla v2008 Yaris 199500 ajettu. jarrulevyt ja palat vaihdettu maaliskuussa. Eikä muuta. En ole pettynyt :D
Sitten on se porukka, joka ostaa yli 20 v vanhoja, yli 400000 km ajettuja katiskoita ja vielä maksavat niistä autoliikkeelle muutaman tonnin. Sitten ollaan hankintaan niin pettyneitä, kun niissä alkaa viikon sisään korjausrumba, jossa saa käydä koko tekniikan läpi. Kun se saksalainen korjaamon onni on saatava, vaikkei olisi kunnolla varaa kulkea edes Biltema pyörällä.😀
Osarilla ostetaan ja maksamatta jää.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin lattiamoppi. Oli kyllä semmoista sekunda kamaa että meni kahden käyttökerran jälkeen roskiin.
Sellanen nyrkkisääntö, että Lidlistä ei ikinä muuta kuin ruokaa ja juomaa.
Ruohonleikkuri kiinalaisella moottorilla.
Vierailija kirjoitti:
Perin isoisän japanilaisen "kestävän" auton jossa alle 100 km. Huollossa havaittiin moottoriongelma johon tarjottiin. Korjaukselsi uutta konetta.
Pellit oli vielä ehjät kun isoisä oli kpvasti vahaillut nuorempana ja säilyttänyt sisätiloissa. Romutuspalkkion verran siitä kostuin
Varmaan kuitenkin mittarissa alle 100 000 km eikä 100 km.
Jos tää nyt ylipäänsä on tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigantin asennuspalvelu. Ovessa murtuma, lattiassa naarmut, koneet asennettu sinnepäin ja osin puutteellisesti. Reklamaatioon ei vastata, ja kun vastataan ja luvataan hyvitys niin silti mitään ei saa.
Ostettiin uusi astianpesukone ja asennus samalla. Ehtona oli, että pitää ostaa myös uusi tulvasuoja (20 euroa). No otettiin se pakettiin ja maksettiin asennus kuljetuksineen. Olin kotona asennuksen aikaan kun kaksi asentajaa tuli uuden koneen kanssa. He tekivät koneelle alkutestauksen yms. ja pyysivät minulta allekirjoituksen. Kaikki näytti ok:lta ja pistin nimen, mutta vasta kun yksinäni tutkin konetta tarkemmin huomasin, että vanha tulvasuoja oli jätetty paikoilleen. No tottakai soitin heti asiakaspalvelunumeroon ja kerroin tämän. Sieltä vastattiin että asia ok, rahat palautetaan tilille käyttämättömästä tulvasuojasta. Niin tulikin, asia kunnossa. Ihmetytti vain vähän asentajien toiminta - ilmeisesti heillä on kuitenkin uusi suoja ollut mukana, mutta eivät minulle maininneet mitään tuosta että vanhaa voi käyttää jos on ehjä ja että pyydä rahat takaisin. Kannattaa näköjään aina itse olla hereillä.
Minullakin huono kokemus Gigantin asennuspalvelusta. Tiskikoneesta siinäkin kyse, vieläpä kalliista sellaisesta. Sanoivat, että *sokkeli on vääränlainen, ei sovi*, ja kun ihmettelin että mitäs nyt tehdään, sain vastaukseksi ylimielisen *rouva on hyvä ja menee johonkin rautakauppaan ostamaan sopivan sokkelin*! Siis valmistajan toimittama sokkeli ei sovi, ja joku random sokkeli rautakaupasta sitten muka sopisi. Olin myös tilannut vanhan koneen poiskuljetuksen, mutta silti meinasivat jättää sen siihen keskelle lattiaa väittäen, että en ole tilannut sitä poiskuljetusta. No, siitä minulla oli mustaa valkoisella, ja suostuivat sitten armollisesti viemään vanhan koneen pois.
Mutta se sokkeli! Ensinnäkään se ei ollut sokkeli, vaan sokkelin etulevy. Aikuinen poikani tuli hätääntyneen mutsinsa avuksi ja kiinnitti levyn koneen mukana toimitetuilla ruuveilla paikoilleen. Aikaa siihen kului 10 min., siitäkin suurin osa siihen että hän kävi autosta hakemassa tarvitsemansa työkalun.
Ikinä en enää tilaa Gigantista mitään asennusta vaativaa. Kyllä minä reklamoin, mutta kuuroille korvillehan se kaikui. Giganttihan tilaa ne asennukset alihankkijoilta eikä ilmeisesti ota niistä mitään vastuuta.
Xtra-merkiltä en osta enää mitään, koskaan. Pirkka on ihan luxusta tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigantin asennuspalvelu. Ovessa murtuma, lattiassa naarmut, koneet asennettu sinnepäin ja osin puutteellisesti. Reklamaatioon ei vastata, ja kun vastataan ja luvataan hyvitys niin silti mitään ei saa.
Ostettiin uusi astianpesukone ja asennus samalla. Ehtona oli, että pitää ostaa myös uusi tulvasuoja (20 euroa). No otettiin se pakettiin ja maksettiin asennus kuljetuksineen. Olin kotona asennuksen aikaan kun kaksi asentajaa tuli uuden koneen kanssa. He tekivät koneelle alkutestauksen yms. ja pyysivät minulta allekirjoituksen. Kaikki näytti ok:lta ja pistin nimen, mutta vasta kun yksinäni tutkin konetta tarkemmin huomasin, että vanha tulvasuoja oli jätetty paikoilleen. No tottakai soitin heti asiakaspalvelunumeroon ja kerroin tämän. Sieltä vastattiin että asia ok, rahat palautetaan tilille käyttämättömästä tulvasuojasta. Niin tulikin, asia kunnossa. Ihmetytti vain vähän asentajien toiminta - ilmeisesti heillä on kuitenkin uusi suoja ollut mukana, mutta eivät minulle maininneet mitään tuosta että vanhaa voi käyttää jos on ehjä ja että pyydä rahat takaisin. Kannattaa näköjään aina itse olla hereillä.
Minullakin huono kokemus Gigantin asennuspalvelusta. Tiskikoneesta siinäkin kyse, vieläpä kalliista sellaisesta. Sanoivat, että *sokkeli on vääränlainen, ei sovi*, ja kun ihmettelin että mitäs nyt tehdään, sain vastaukseksi ylimielisen *rouva on hyvä ja menee johonkin rautakauppaan ostamaan sopivan sokkelin*! Siis valmistajan toimittama sokkeli ei sovi, ja joku random sokkeli rautakaupasta sitten muka sopisi. Olin myös tilannut vanhan koneen poiskuljetuksen, mutta silti meinasivat jättää sen siihen keskelle lattiaa väittäen, että en ole tilannut sitä poiskuljetusta. No, siitä minulla oli mustaa valkoisella, ja suostuivat sitten armollisesti viemään vanhan koneen pois.
Mutta se sokkeli! Ensinnäkään se ei ollut sokkeli, vaan sokkelin etulevy. Aikuinen poikani tuli hätääntyneen mutsinsa avuksi ja kiinnitti levyn koneen mukana toimitetuilla ruuveilla paikoilleen. Aikaa siihen kului 10 min., siitäkin suurin osa siihen että hän kävi autosta hakemassa tarvitsemansa työkalun.
Ikinä en enää tilaa Gigantista mitään asennusta vaativaa. Kyllä minä reklamoin, mutta kuuroille korvillehan se kaikui. Giganttihan tilaa ne asennukset alihankkijoilta eikä ilmeisesti ota niistä mitään vastuuta.
Ja taas kuulin Gigantista valitusta. No, eipä ole ensimmäinen eikä varsinkaan viimeinen kerta. On se ihme pulju, ei tarvi sieltä mitään ostaa.
Niillä on vähän sellainen tyyli, että myydään kakkoslaatua ja kusetetaan takuuasioissa. Esim. jos ja kun niiltä juuri ostetussa telkkarissa on jotain vikaa, niin siitä joutuu vääntämään ja Gigantti maksattaa asiakkaalla kaikennäköistä, minkä pitäisi kuulua takuun piiriin. Kannattaa ostaa muualta pelit ja vehkeet, mitä tarvitsee. Gigantti ei ole vaihtoehto.
Jotkut sukkahousut varmaan. Repeytyneet pelkästä kosketuksesta heti kun vetäisee vaan jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mustassa väriaineessa on voimakas haju. Usein myös halvat musta farkut haisee uutena, eikä haju lähde useassakaan pesussa.
Useammin 60 asteen pesuun ja kas, haju häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammat mustat collegehousut. Merkkinä Nike tai Puuma tai joku vastaava. En tiedä mitä myrkkyjä niiden valmistamiseen nykyään käytetään, mutta niihin tulee kuivana outo haju. Pesun jälkeen ovat ihan raikkaita, mutta kuivuessaan ja erityisesti kauan pinossa ollessaan alkavat haista ihan tajuttomasti. Kaikkea on kokeiltu, erilaisia pesuaineita, pyykin desifiointiainetta ja pyykkietikkaa.
Minulla kertyy silitettävien kasa välillä isoksikin ja jos housut on siellä välissä, haju tarttuu ympärillä kaikkiin vaatteisiin. Sinänsä outoa, että kuivuessaan eivät vielä haise.
Ootko varma ettei kyse ole vaan siitä, että paksumpi collegekangas ei pääse kuivumaan kunnolla? Itellä collegehousut ja paidat alkaa joskus haisemaan kummalliselle ummehtuneelle, jos ne kuivuu pyykkitelineessä liian ahtaasti. Sillon pesen surutta ne uudestaan 60 asteessa ja kuivaan ilmavasti > haju on pois 👍🏻
Olen varma. Odotan aina, että pyykki on varmasti kokonaan kuivunut, muutenhan ne homehtuu. Kuivaushuoneessa on vielä kuivaaja päällä paksumpikankaisten pyykkien kuivuessa. Joskus housut ovat roikkuneet narulla muutaman päivän, kun en ehdi tehdä mitään. Haju alkaa levitä silloinkin parin päivän päästä. Sitä paitsi tämä tapahtuu ainoastaan mustien collegehousujen kohdalla. Näiden housujen käyttäjällä on myös koko pino vaaleanharmaita collegehousuja eikä ongelma tule niiden kohdalla.
Toistan nyt vielä: on havaittu tosiseikka että mustat colleget haisee pesun jälkeen tosi pahalle. Siinä välissä on jokin aine joka reagoi. Tummansininen tai harmaa collegehousut = ei hajua, musta collegehousu = suorastaan epähygieeninen lemahdus.
Olet pessyt ne epähygieenisesti eli 40 asteessa. 60 asteessa se haju häviää.