Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut pitkät naiset kokevat epäkohteliaana kysymyksen: "Kun olet niin pitkä, niin mistäs sulle löytyy pidempi mies?"

Vierailija
29.06.2020 |

Satuin lukemaan kerran jonkun ulkomaalaisen pitkän naisen Instapostauksen, jossa hän sanoi, että on kuullut monta kertaa elämänsä aikana tuon kysymyksen ja hänen oma vastauksensa asiaan oli, että miksi ihmiset ajattelevat, että hän tarvitsee tai haluaa vain ja ainoastaan itseään pidemmän miehen? Oli kuulemma vaihtanut ajatuksia toisten pitkien naisten kanssa ja hekin olivat kuulleet usein saman kysymyksen ja se on kuulemma vaivaannuttavaa ja hämmentävää. Se nainen muuten itse kertoi samassa postauksessa seurustelevansa miehen kanssa, joka on muutaman sentin naista lyhyempi.

Mutta ei kai tuollaisen kysymyksen vuoksi ole syytä pahoittaa mieltänsä? Asia nyt vain tuppaa olemaan niin, että ihmiset odottavat näkevänsä sellaisen parin, jossa mies on naista pidempi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti. Mistähän sille yhtä idiootti muija??

Vierailija
22/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni 160cm sanoo että hyväksyisi 170cm miehen. Kuinka jaloa. 😂😂 itse 168cm katselen vaan lähinnä oman mittaisia naisia tai jopa pidempiä. En kääpiöitä.

Hööhöö, kummasti huom. hoikat 160 naiset kiinnostavat kyllä kaikkia heteromiehiä ja turha sun 2-metrisenä naisena väittää muuta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sulle ap saataisiin mies/nainen, kun olet niin h*lvetin tyhmä ja moukka?

Vierailija
24/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sulle ap saataisiin mies/nainen, kun olet niin h*lvetin tyhmä ja moukka?

Av-palstalta tietysti

Vierailija
25/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainenhan haluaa, että mies on huomattavasti pidempi jotta voi käyttää ainakin 5cm korkkareita eli mies saisi olla ainakin 13cm pidempi.

Jos nainen on 180cm niin + 193cm miehiä allkaa olemaan aika vähän. Ja sitten sen pitäisi täyttää vielä ne lukuisat muut kriteerit. Ja jos semmoinen löytyisikin niin mitäs sitte ku se paljastuu pahemman luokan pettäjäksi? Alkaa olla aka peli menetetty. Pitäisi taas löytää uusi...

Joo kyllä se on juuri tuo 13 senttiä. Mittanauhan kanssa aina liikun ja en edes suostu puhumaan muille kuin itseäni 13 cm pidemmille miehille. Aika hiljakseen on saanut tässä olla, mutta 13 sentistä en tingi, noh, senttiäkään.

T. N 183cm

Vierailija
26/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt nainen (156cm) ja todella monesti olen kuullut, että minun olisi pitänyt "ottaa" lyhyempi mies ja jättää pitkät miehet pitkille naisille.

Mieheni on 187cm ja eksä 193cm.