Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on todella rauhallista

Vierailija
29.06.2020 |

Miten musta tuntuu, että mun elämä on todella rauhallista. Ei mitään yllättäviä käänteitä tai jänniä ihmissuhdekuvioita vuosikausiin. Kun luen vaikka Sofian elämästä täällä, tuntuu, että hänelle tapahtuu yhdessä viikossa enemmän, kuin minulle kahdessa vuodessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteista olen ajatellut, että sopivan kanssa tapaillaan rauhallisesti ja sitten edetään tasaisen varmasti kihloista naimisiin. Naimisissa ollaan elämän loppuun asti.

Vierailija
2/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muutokset tulee yleensä ryppäissä. Ensin istut 10 vuotta jumissa ja sitten yhtäkkiä löydät itsesi Iranista sinitukkaisena, uudessa ammatissa, seitsemän adoptiolapsen vanhempana uuden puolison kanssa ravikamelin omistajana... kyl se siält tulee, oota vaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tipahtanut johonki rauhallisuuskuoppaan :D osa ongelmaa voi olla persoonani, jolle nykyiset maaseudut on liian tyhjiä ja kaupungit taas kasvaneet liian suuriksi. En yhtään tunne oloani kotoisaksi tällaisessa suomessa, ja siksi olen jotenkin lukossa ja vetäytynyt omiin oloihini :(

Vierailija
4/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi muutokset tulee yleensä ryppäissä. Ensin istut 10 vuotta jumissa ja sitten yhtäkkiä löydät itsesi Iranista sinitukkaisena, uudessa ammatissa, seitsemän adoptiolapsen vanhempana uuden puolison kanssa ravikamelin omistajana... kyl se siält tulee, oota vaa.

Epäilen, koska en ole muuttamassa Helsingistä mihinkään.

Näitä insta-julkkiksia seuratessa tulee mieleen, että heillä menee tosi paljon aikaakin säätämiseen. Salasuhteita ja ihmeellistä kieroilua. Miten ehtivät tehdä töitä, kun kokoajan ovat jossain bilettämässä. Ja kuinka kehtaavat tapella lapsesta mediassa.

Minä olen ollut kohta kaksi viikkoa mökillä ja ainoa huvi on ollut ruokakaupassa käynti isommassa lähikaupungissa. Hyvin olen viihtynyt.

Vierailija
5/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin elämä on. Ja se on aivan ihanaa!

Vierailija
6/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä insta-julkkiksia seuratessa tulee mieleen, että heillä menee tosi paljon aikaakin säätämiseen. Salasuhteita ja ihmeellistä kieroilua. Miten ehtivät tehdä töitä, kun kokoajan ovat jossain bilettämässä. Ja kuinka kehtaavat tapella lapsesta mediassa.

Minä olen ollut kohta kaksi viikkoa mökillä ja ainoa huvi on ollut ruokakaupassa käynti isommassa lähikaupungissa. Hyvin olen viihtynyt.

Hirveetä moralisointia. Onhan sun huvina ollut insta-julkkisten elämän seuraaminenkin. Se saa sut tuntemaan itsesi paremmaksi ihmiseksi, ajattele vaikka niin, että se on noiden  ihmisten työn varsinainen arvo.

Sun ehkä kannattaisi kyllä hankkia ihan omaan elämääsi jotain oikeaa täytettä, kuulostaa nyt siltä.

Vierailija
7/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minunkin elämä on. Ja se on aivan ihanaa!

Niin on. Tasaisen rauhallista. Elämä soljuu uomassaan, kuin rauhallinen virta. Tasaisena ja vakaana. Elämä on ennustettavaa.

Vierailija
8/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meitä rauhallisia on. Itselleni on tärkeintä seesteinen, tasainen arki. Nyt tuntuu juhlalta, kun loma alkoi, ja siivosin ja kävin keräämässä luonnonkukkakimpun pöydälle. Avasin pullon valkoviiniä. Mukava lukea, noiden Sofioiden yms. käänteistä, on kuin katselisi kauniita ja rohkeita. 🙂

Vierailija
9/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä moralisointia. Onhan sun huvina ollut insta-julkkisten elämän seuraaminenkin. Se saa sut tuntemaan itsesi paremmaksi ihmiseksi, ajattele vaikka niin, että se on noiden  ihmisten työn varsinainen arvo.

Sun ehkä kannattaisi kyllä hankkia ihan omaan elämääsi jotain oikeaa täytettä, kuulostaa nyt siltä.

Mulla on töitä, paljonkin. Noi on kyllä töitä, joista suoriutuu tekemällä. Nuokin työt tulee ennustettavasti. Tasaista puuhailua. Tavallaan hyvä, stressitaso on alhaalla. Mitään pommeja ei ole odotettavissa.

Seurailen tätä palstaa. Ihmettelen ihmisten valtavaa kärsimättömyyttä ja sitä, että kaikki pitäisi saada heti. Niinkuin vaikka Sofia, joka ilmeisesti kuvasi lasta ilman lupaa. Jos ihmiseen on sitoutunut, voi odottaa vaikka vuoden, että tilanne rauhoittuu. Ehtii korjata välit ja tutustua kumppanin lapsiin rauhassa. Mikä tulenpalava kiire ihmisillä on.

10/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen elämä on hyvää.

Jos on sellainen ihminen, että pitkästyy helposti, voi vaikka matkustella tai yrittää tutustua uusiin ihmisiin, vaikka aloittamalla uusi (kodin ulkopuolinen) harrastus.

Vierailija
11/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Rauhallinen elämä on hyvää.

Jos on sellainen ihminen, että pitkästyy helposti, voi vaikka matkustella tai yrittää tutustua uusiin ihmisiin, vaikka aloittamalla uusi (kodin ulkopuolinen) harrastus.

Mites nykytilanteessa matkustelet?

Ja uusiin ihmisiin tutustuminen harrastuksen aloittamalla (tai mitenkään) ei ole Suomessa realistinen ajatus.

Rennommissa ulkomaissa saa helposti uusia tuttavuuksia, mutta läheisempi ystävystyminen on onnenkauppaa.

Itse olen tylsistymässä kuoliaaksi. Just. Nyt.

Nainen 60

Vierailija
12/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin viihdyn hyvin omassa, pienessä ja tasaisessa elämässäni. Nuorempana olin suhteessa, joka oli yhtä vuoristorataa. Uuvuin täysin siihen rumbaan. Tällä iällä tuollainen dramatiikka ei jaksa kiinnostaa enää yhtään.