Kannattaako tunnustaa naiselle, jos on ennen parisuhdetta käynyt usein maksullisten naisten luona ja käyttänyt kovia huumeita?
Mutta en siis enää tee kumpaakaan. Enkä tehnyt silloinkaan, kun vasta tapailimme.
Kommentit (39)
Itsellä se olisi täysi ehdoton turn off.
Jos tapailemani mies olisi noita tehnyt niin toki arvostaisin rehellisyyttä. En kuitenkaan jatkaisi asian ilmi tultua tapailua. Olisin kuitenkin kiitollinen jo alkuun tapahtuneesta avoimuudesta asian suhteen.
N23
Kannattaa. Kannattaa myös käydä seksitautitesteissä.
Se vähän riippuu. Jos suhde syvenee ja rakastutte, niin kannattaa kertoa. Ja mitä vaikeampi asia on kerrottavana, se on helpompi ottaa vastaan suhteen alussa, kuin joskus myöhemmin, jolloin se ilmitullessaan voi tuntua siltä, että on tullut petetyksi, kun ei ole kertonut. Se on varsinkin se huumeidenkäyttö aika iso asia salattavaksi ihan omaa hyvinvointiasi ajatellen.
Maksullisista naisista ei ainakaan mun tarvitsisi tietää.
Huumeiden käytöstä kyllä jos se on aiheuttanut riippuvuuden.
-N
Jos mies olisi käynyt elämänsä aikana ikinä maksullisissa niin en koskisi tikullakaan.
Kertoo arvostuksesta naisiin eli sitä ei ole.
Kannattaa.
Itse haluaisin tietää heti alussa minkälaisen miehen kanssa olen tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu. Jos suhde syvenee ja rakastutte, niin kannattaa kertoa. Ja mitä vaikeampi asia on kerrottavana, se on helpompi ottaa vastaan suhteen alussa, kuin joskus myöhemmin, jolloin se ilmitullessaan voi tuntua siltä, että on tullut petetyksi, kun ei ole kertonut. Se on varsinkin se huumeidenkäyttö aika iso asia salattavaksi ihan omaa hyvinvointiasi ajatellen.
Minusta kumpikaan ei ole oikeastaan ole iso asia itselleni, mutta naiselle toki saattaa olla. Mutta kuten sanottua, ovat menneisyyttäni, eivätkä enää millään tavalla vaikuta nykyelämääni.
Ap
Mitään ei kannata koskaan tunnustaa, siitä ei seuraa koskaan muuta kuin ikävyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa.
Itse haluaisin tietää heti alussa minkälaisen miehen kanssa olen tekemisissä.
Miten se AP:tä kannattaa kertomaan?
Joo, osakkeet vaan nousee silmässä kun kuulevat et on jännä mies kyseessä. Kyllä sen tälläkin palstalla huomaa lukuisista mies sikaili sitä sun tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Kannattaa myös käydä seksitautitesteissä.
Alan oikeat ammattilaiset, ei siis nistit tai ihmiskaupan uhreiksi ajautunut heikompi aines, huolehtii terveydestään niin hyvin että on huomattavasti suurempi riski saada tauti joltain satunnaiselta tinderpanolta, joille kumit ei ole niin big deal.
Maksullisissa käyntiä ei kannata kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi käynyt elämänsä aikana ikinä maksullisissa niin en koskisi tikullakaan.
Niin, että AP:n ei kannata kertoa.
Ei se nainenkaan sinulle menneisyydestään avaudu. Tosin, kaikki tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella, että itse valitset, miten toimit.
Vierailija kirjoitti:
Osa näissä töissä olevista on siinä täysin omasta tahdostaan ja vaikuttaa aidosti pitävän siitä, mitä tekee. Asia herättää suuria tunteita, ymmärrän sen, mutta olisi kyllä hyvä pystyä tarkastelemaan sitä objektiivisesti tästä huolimatta.
Entä jos maksullinen nainen käytännössä vaatimalla vaati että otan hänet ja lopulta sai yhdyntäorgasmin ja halusi vielä uudestaan aamulla vaikka ei olisi tarvinnut. Muitakin asiakkaita olisi hänelle baarissa ollut, itse en ollut kiinnostunut maksullisesta mutta haksahdin sitten kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainenkaan sinulle menneisyydestään avaudu. Tosin, kaikki tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella, että itse valitset, miten toimit.
No ei todellakaan tule ilmi.
öö - ei.
Ei kannata.
se on sit eri asia kannattaako ei kannattavia asioita tehdä.