Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tunnustaa naiselle, jos on ennen parisuhdetta käynyt usein maksullisten naisten luona ja käyttänyt kovia huumeita?

Vierailija
29.06.2020 |

Mutta en siis enää tee kumpaakaan. Enkä tehnyt silloinkaan, kun vasta tapailimme.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö - ei.

Ei kannata.

se on sit eri asia kannattaako ei kannattavia asioita tehdä.

Vierailija
2/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se olisi täysi ehdoton turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailemani mies olisi noita tehnyt niin toki arvostaisin rehellisyyttä. En kuitenkaan jatkaisi asian ilmi tultua tapailua. Olisin kuitenkin kiitollinen jo alkuun tapahtuneesta avoimuudesta asian suhteen.

N23

Vierailija
4/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Kannattaa myös käydä seksitautitesteissä.

Vierailija
5/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu. Jos suhde syvenee ja rakastutte, niin kannattaa kertoa. Ja mitä vaikeampi asia on kerrottavana, se on helpompi ottaa vastaan suhteen alussa, kuin joskus myöhemmin, jolloin se ilmitullessaan voi tuntua siltä, että on tullut petetyksi, kun ei ole kertonut. Se on varsinkin se huumeidenkäyttö aika iso asia salattavaksi ihan omaa hyvinvointiasi ajatellen. 

Vierailija
6/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisista naisista ei ainakaan mun tarvitsisi tietää.

Huumeiden käytöstä kyllä jos se on aiheuttanut riippuvuuden.

-N

Vierailija
7/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi käynyt elämänsä aikana ikinä maksullisissa niin en koskisi tikullakaan.

Kertoo arvostuksesta naisiin eli sitä ei ole.

Vierailija
8/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

Itse haluaisin tietää heti alussa minkälaisen miehen kanssa olen tekemisissä.

Vierailija
9/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu. Jos suhde syvenee ja rakastutte, niin kannattaa kertoa. Ja mitä vaikeampi asia on kerrottavana, se on helpompi ottaa vastaan suhteen alussa, kuin joskus myöhemmin, jolloin se ilmitullessaan voi tuntua siltä, että on tullut petetyksi, kun ei ole kertonut. Se on varsinkin se huumeidenkäyttö aika iso asia salattavaksi ihan omaa hyvinvointiasi ajatellen. 

Minusta kumpikaan ei ole oikeastaan ole iso asia itselleni, mutta naiselle toki saattaa olla. Mutta kuten sanottua, ovat menneisyyttäni, eivätkä enää millään tavalla vaikuta nykyelämääni.

Ap

Vierailija
10/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei kannata koskaan tunnustaa, siitä ei seuraa koskaan muuta kuin ikävyyksiä.

Vierailija
11/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripit papeille.

Vierailija
12/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa.

Itse haluaisin tietää heti alussa minkälaisen miehen kanssa olen tekemisissä.

Miten se AP:tä kannattaa kertomaan?

Vierailija
13/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osakkeet vaan nousee silmässä kun kuulevat et on jännä mies kyseessä. Kyllä sen tälläkin palstalla huomaa lukuisista mies sikaili sitä sun tätä ketjua.

Vierailija
14/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Kannattaa myös käydä seksitautitesteissä.

Alan oikeat ammattilaiset, ei siis nistit tai ihmiskaupan uhreiksi ajautunut heikompi aines, huolehtii terveydestään niin hyvin että on huomattavasti suurempi riski saada tauti joltain satunnaiselta tinderpanolta, joille kumit ei ole niin big deal.

Vierailija
15/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käyntiä ei kannata kertoa.

Vierailija
16/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi käynyt elämänsä aikana ikinä maksullisissa niin en koskisi tikullakaan.

Niin, että AP:n ei kannata kertoa.

Vierailija
17/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainenkaan sinulle menneisyydestään avaudu. Tosin, kaikki tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella, että itse valitset, miten toimit.

Vierailija
18/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa näissä töissä olevista on siinä täysin omasta tahdostaan ja vaikuttaa aidosti pitävän siitä, mitä tekee. Asia herättää suuria tunteita, ymmärrän sen, mutta olisi kyllä hyvä pystyä tarkastelemaan sitä objektiivisesti tästä huolimatta.

Vierailija
19/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos maksullinen nainen käytännössä vaatimalla vaati että otan hänet ja lopulta sai yhdyntäorgasmin ja halusi vielä uudestaan aamulla vaikka ei olisi tarvinnut. Muitakin asiakkaita olisi hänelle baarissa ollut, itse en ollut kiinnostunut maksullisesta mutta haksahdin sitten kokeilemaan.

Vierailija
20/39 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainenkaan sinulle menneisyydestään avaudu. Tosin, kaikki tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella, että itse valitset, miten toimit.

No ei todellakaan tule ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan