Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miljonääri, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
29.06.2020 |

Vastailen hetken täällä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä anna satanen tai satatonnia ovat törkeitä. Varmaan samoja ihmisiä, jotka nostavat yhteiskunnalta tukia.

Haista ite. Ihan töissä olen. En ollut ruikuttamasssa rahaa, kysyin kysymyksen. Siinä kaikki. Miljonääri halusi kysymyksia ja sai. Mikä on ongelmasi?

T. Viesti nro 9.

Vierailija
22/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huijaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraathan omistamasi 3 h + k Hgissä minulle 800 e/kk, vuokra-aika 30 vuotta? Kiitos.

Vierailija
24/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet hankkinut omaisuutesi?

Miten aiot jatkossa ylläpitää sitä?

Olen voittanut suuremman summan lottopelistä. Minulla on varainhoitaja ja menestyvä yritys.

Oliko sinulla yritys ennen kuin voitit lotossa vai pystyitkö rahoittamaan liikeidean vasta voiton jälkeen?

Vierailija
25/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko áhteriin?

Vierailija
26/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö tuoda varallisuuttasi esiin hienoilla vaatteilla, kalliilla autolla tai tavaroilla, joilla taviksilla ei usein ole varaa?

Vierailija
27/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä anna satanen tai satatonnia ovat törkeitä. Varmaan samoja ihmisiä, jotka nostavat yhteiskunnalta tukia.

Kai tajuat että ne ovat vitsejä ja kommentoijat ovat voineet olla keitä tahansa. Ihan tarpeetonta vetää tuilla eläviin kohdistuva vihasi tähän keskusteluun.

Vierailija
28/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat että ne ovat vitsejä ja kommentoijat ovat voineet olla keitä tahansa. Ihan tarpeetonta vetää tuilla eläviin kohdistuva vihasi tähän keskusteluun.

Todella mauttomia vitsejä. Pitäisi osata pitää suunsa kiinni.

Vierailija
29/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mauttomia vitsejä. Pitäisi osata pitää suunsa kiinni.

En nyt itsekään naura ratketakseni, mutta aika harmittomia nuo ovat. Kun tämä palsta on täynnä erilaista ihmisvihaa, niin kyllä toivoisin, että jotkut ihan muut pitäisivät suunsa kiinni kuin nämä pikkuhauskuuttelijat tässä keskustelussa.

Vierailija
30/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko haistaa paskaa?

Vierailija
31/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä ole miljardööri. Haluaisitko sinä kysyä minulta jotain?

Vierailija
32/32 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä oöisin miljonääri en roikkuisi palstalla vaan hyppisin laskuvarjolla, sukeltelisin koralliriutoilla, pelaisin Las Vegasissa, tanssisin Puerto Ricossa jne. Mitä tahansa paitsi roikkuisin netissä. Harmittaa kyn joillain on rahaa mutta eivät osaa käyttää sitä oikein...

Tuolla menolla ei kestaisi kauan kun olisit taas tyhjatasku. Miljonaarit eivat rellesta rahoillaan vaan pitavat ne sijoituksissa niin etta on aina mukava elintaso ilman huolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi