Olen miljonääri, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (32)
Miten olet hankkinut omaisuutesi?
Miten aiot jatkossa ylläpitää sitä?
Heh heh, melko mellevä provo, mutta miten olet saavuttanut miljoonasi?
Taas näitä, jotka eivät vastaa. Ignoreeratkaa.
Miksi et anna juuri mulle 100 000e? "Miksi antaisin?" ei kelpaa perusteluksi. Kiitos.
Mistä tiedät, että kanssasi ollaan parisuhteessa tai ystävä, sinun itsesi takia vai omaisuuden?
Jos minä oöisin miljonääri en roikkuisi palstalla vaan hyppisin laskuvarjolla, sukeltelisin koralliriutoilla, pelaisin Las Vegasissa, tanssisin Puerto Ricossa jne. Mitä tahansa paitsi roikkuisin netissä. Harmittaa kyn joillain on rahaa mutta eivät osaa käyttää sitä oikein...
Uskon 100% henkiseen ja 100% materialistiseen eli ns. 200% elämään. Voit lukea lisää Dr. Pillailta.
Laatumerkkejä suosin, sillä ne kestävät pidempään. Vaatteissa niiden alkuperä on tärkeää. Monissa tuotteissa tulee varmistettua niiden eettisyys myös entistäkin tarkemmin. En ostele usein vaatteita. (eli kerran tai kahdesti vuodessa)
Miksi et keksi parempaa tekemistä kuin palstailu?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet hankkinut omaisuutesi?
Miten aiot jatkossa ylläpitää sitä?
Olen voittanut suuremman summan lottopelistä. Minulla on varainhoitaja ja menestyvä yritys.
Nämä anna satanen tai satatonnia ovat törkeitä. Varmaan samoja ihmisiä, jotka nostavat yhteiskunnalta tukia.
Ei sul ois parii kymppii heittää?
Lolool lol. Miksi te luuserit ite hengaatte vauva palstalla??
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että kanssasi ollaan parisuhteessa tai ystävä, sinun itsesi takia vai omaisuuden?
Minulla on hyviä vanhoja ystäviä, jotka ovat olleet tukenani jo ennen rikastumistani. He eivät ole muuttuneet, joten ovat tosiystäviä. Paljon on kerjääjiä ja monenlaista yrittelijätä on ollut. Valitsen tuttavapiirini tarkasti. Näen ihmisestä kyllä ovatko aidosti kiinnostuneita, sillä omaan hyvin tarkan ja oikeaan osuvan intuition.
Heitätkö pari kolme tonnia mulle? Kaljoo tarvis saada.
Oletko pinnallinen ja materialistinen? Merkkitietoinen?