Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hän ei pidä minusta ihmisenä ja sain huonon arvostelun.
Olin ratsastustallilla harjoittelussa, koulun eka.
Olin epävarma toimimaan hevosten kanssa koska vanhat pelot nousee usein mieleen.

Minua kiusattiin hevostenhoitaja koulussa ja lopetin sen. Juuri kiusaamisen takia. Tämä ohjaaja kirjoitti että en ymmärrä puhetta enkä työtehtäviä. En sovellu raskaaseen työhön.

En saanut mitään hyvää vaan pelkkää moitetta.
Minulta otettiin mahdollisuus viedä heppoja edes ulos tarhaan vaikka ne eivät karanneet kertaakaan käsistäni.

Tiedänpä etten enää ikinä hakeudu tuolle alalle, olen sitä mieltä että jos et ole jonkun hevospiirin feimi niin ei sulla mahiksia tule olemaan.
Hän myös laittoi minut keräämään kiviä tallin pihalta ja istui kaverin kanssa kahvilla nauramassa minulle.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Minullakin oli opettaja, joka arvioi minut huonosti. Hänellä oli sellainen oletus että olen epävarma arkajalka, ja siitä hän piti kiinni vaikka olisi jopa omin silmin nähnyt ihan muuta. Sen takia koko tutkinto meni vtuiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No sen takia lopetin tuon paskan alan. Ei siellä ihmiset arvosta ketään ja katsellaan vaan paska kikkare naamalla toisia. Mulkvisti ilme päällä.

Vierailija

No nuo arvostelut ovat päinvastoin subjektiivisia.  On niinkin, että jos pärstäkerroin ei miellytä, harjoittelija on arka, ei osaa olla oma-aloitteinen tms. arvio kirjoitetaan pelkästään negatiiviselta pohjalta.

Kyllä tuollaiseen arvioon pitää mahtua jotain positiivistakin.

Kukaan ei ole totaalisen huono aivan kaikissa asiossa.

Ei ap sun kannata tuota surra, etsi toisenlainen harjoittelupaikka ja yritä olla siellä aktiivsempi, reipas, ja osallistu kaikkeen, ja kysy jos et osaa.

Monissa paikoissa harjoittelija unohdetaan kokonaan, ei perehdytetä / opeteta eikä otetaan mukaan mitenkään.  Se on ikävää ja surullista.

Työpaikallani näen tätä jatkuvasti, ja yritän omalta osaltani toimia toisin.

Vierailija

Kuulostaa jotenkin häiriintyneeltä kiusaajalta se ohjaaja kun simputtaa, ja ei kukaan ansaitse moitteita. Olet rohkea kun yritit sitä alaa. 

Vierailija

Ei kukaan voi olla työharjoittelussa täydellinen. Ihan alusthan sieltä, ruohonjuuritasolta lähdetään. Näissä työharjoittelun ohjaajissa on epäpäteviä ja kaiken karvaista sakkia. Ei tarvi muuta kuin kemiat eivät toimi sen ohjaajan kanssa niin avosteluissa saa kuraa niskaan, on kokemusta. Ei tuommoisia arvosteluja saa kirjoittaa ollenkaan vaan missä on kehitettävää sävyyn ja aina jotain positiivistakin. Tuntuu tosi julmalta nuorelle ihmiselle murska arvostelut. Onko mahdollista vaihtaa työharjoittelu paikkaa ja jatkossakin heti vaihtaa jos tuntee ettei kemiat suju sen ohjaajan kanssa. Mutta älä siitä masennu ollenkaan. 

Vierailija

Muistan ku olin Seppälässä tet-harjottelussa 15 - vuotiaana ja mun isä oli kuollu just tyyliin viikko ennen sitä, olin ujo ja epävarma itsestäni ja loppuarvioon se ohjaaja "fiksu nainen", kirjoitti että "ei sovellu asiakaspalvelutehtäviin." ... Ikäänkuin tollasena tuomiona mikä on sitten "oikea mielipide". En ollut tyly, mutta en varmasti sosiaalisinkaan koska jännitin. Kaveri joka ei oo kovin ystävällinen ihminen aidosti, mutta osaa esittää sellasta, sai hyvät arvostelut. :)

Ton jälkeen oon kyllä tehny ihan työelämässä töitä aina ihmisten parissa, ja myös kassalla, jossa olin töissä 7 vuotta ja yhtään hankalaa asiakasta en kohdannu koska oon omasta mielestäni luontaisesti hyvä palvelu-alalla, kuhan vaan pääsen ujoudesta mikä karisikin sitten kun sain lisää ikää. :)

Oon kuullu tosi monilta että oon paras "palveluhlö" mitä niillä on koskaan ollut. :D Eli ton seppälän tädin arvio ei ollu kovin hyvä.... :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten edes voisit toimia alalla jos olet epävarma vanhojen pelkojesi takia?

Tämä. Eläinten, varsinkin hevosen kaltaisten pakoeläinten, kanssa on aina oltava tyyni, rauhallinen ja varma.

Se, että kerrot meriittinä etteivät hevoset edes ikinä päässeet karkuun kun veit niitä laitumelle, kertoo sinusta kaiken.

Vierailija

"Olin epävarma toimimaan hevosten kanssa koska vanhat pelot nousee usein mieleen."
Jotenkin tulee mieleen, että et ehkä sovellu alalle. Eläin vaistoaa sen, jos sitä käsittelevä ihminen on arka tai pelokas ja seurauksena voi olla vaaratilanteita. Määrätietoiset ja varmat otteet ovat edellytys varsinkin noissa hommissa.

Vierailija

Tämä. Eläinten, varsinkin hevosen kaltaisten pakoeläinten, kanssa on aina oltava tyyni, rauhallinen ja varma.

-No ei esim. oman lemmikin kanssa tarvii vetää mitään roolia, jos vaikka itsellä huono päivä tai käy joku juttu minkä takia ei ole itsevarma, niin ei silloin tarvii mitään esittää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat