Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häirikkö lähetti viestiä

Vierailija
12.04.2013 |

Hyi helvetti mikä viesti tuli kännykkään... tyyppi oli kuvannut kalunsa ja lähetti minulle sen kuvan =( On häiriköinyt minua 7 vuoden ajan...välillä oli liki pari vuotta hiljaista kunnes aloitti viime syksynä taas.  Oli vieras numero ja ei löynyt numerotiedustelusta kyseistä numeroa joten en vastannut viesteihin enkä soittoihin. Nyt eilen tuli viesti jossa oli kuvaamansa kuvotus. Tajusin kun sain tuon viestin että kyse on siitä oksettavasta henkilöstä. Oksettavat ehdotteluviestit ja nyt tämä kuva! Mitä asialle voi tehdä?  Poliisin puheille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin puheille. Sulla on kuitenkin dokumentti häirinnästä.

Vierailija
2/3 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raasu laittelee väärään numeroon. Kandeisko sun laittaa sille viestiä takas, että "anteeksi, mutta viestinne taisi tulla väärään numeroon, terv. konstaapeli virtanen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperille kirjoittanut viime syksystä asti soittoajan sekä tekstariajat. Mulla sen verran vanha puhelin että aina uusin soittoyritys vain tallentuu. Tekstarit olen tallentanut puhelimen muistiin kyllä.

Valitettavasti kyllä taidan olla oikea uhri, koska nimenikin on pari kertaa lukenut viestissä. Ei muuten mitään, mutta kun en halua tuollaisia kuvia tms. puhelimeeni.

Poliisille taitaa olla viisainta ilmoittaa asiasta.

Kiitos vastauksestanne.