Miten kohtaatte exän joka tulee teitä vastaan esim kaupungilla, kahvilassa, lenkillä ym?
Huudatteko "voi viddu" ja juoksette karkuun vai kohtaatte asiallisesti tervehtien?
Kommentit (44)
Moikkaan ja pysähdyn vaihtamaan kuulumiset. Kaikki kolme exääni asuvat eri paikkakunnilla, yksi itse asiassa toisessa maassa. Törmään heihin satunnaisesti kotipaikkakunnalla ja aina silloin jutellaan. Yksi existä käy joskus kylässäkin Suomessa ollessaan, koska hän on myös nykyisen mieheni vanhoja kavereita. Olen kaikkien kanssa hyvissä väleissä joten on luontevaa jutustella aina kun nähdään.
Viestittelen säännöllisen epäsäännöllisesti eksieni kanssa. Kaikkien kanssa on jäänyt kaverilliset välit. Yhden kanssa olin 20v ja on kolme yhteistä lastakin, niin ollaan hyvinkin paljon tekemisissä. Viimeisin eksä on parin vuoden kiihkeästä suhteesta ja viimeksi kun törmäsimme kaupungilla, juttelimme pitkään ja hän päätyi ostamaan minulle viikonlopun grillilihat omiensa lisäksi :D. Eli joo, varmaan kaikkia tulis halattua ja kaikkien kanssa juttelisin. Enkä todellakaan ole mikään maailman harkitsevin, enkä uskottele olevani jotenkin erityisen hyvä ihmistuntemuksessa, mutta kivoja miehiä on onneksi tullut riittämiin elämässäni vastaan.
En ole huomaavinani. On minulle kuin ilmaa.
Samalla tavalla kuin kehen tahansa tuntemattomaan eli en kiinnitä minkäänlaista huomiota.