Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kohtaatte exän joka tulee teitä vastaan esim kaupungilla, kahvilassa, lenkillä ym?

Vierailija
29.06.2020 |

Huudatteko "voi viddu" ja juoksette karkuun vai kohtaatte asiallisesti tervehtien?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä?

Joku kolmesta joka ei maksa elareitaan?

Se joka nussi siskoani kun olin synnyttämässä?

Se joka on tullut takaisin Alepposta?

Joku muu?

Vierailija
22/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan ja tilanteen salliessa vaihdan kuulumiset pikaisesti. En näe mitään syytä olla ilkeä ihmiselle josta olen joskus pitänyt niin paljon että olen seurustellut hänen kanssaan. 

Mutta mä olenkin valinnut exäni huolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu exästä. Yhden kanssa jäädään juttelemaan pitkäksikin aikaa, yhtä moikkaan ja yhtä yritän vältellä.

Vierailija
24/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on joku hellu kainalossa niin kierrän kaukaa tai sanon "moi!" vähän kuin oltaisiin vanhoja, etäisiä koulukavereita. Jos on yksin tai kaverin kanssa liikkeellä niin moikkaan ihan fiksusti ja voin vaihtaa kuulumisia. Huomaan kyllä jos seuraani ei kaivata ja tajuan livahtaa omille teilleni siitä. En tähän mennessä oo kyllä kertaakaan törmännyt eksiin, asutaan aika kaukana.

Vierailija
25/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden nuoruusaikojeni exän vuosi sitten. Olimme yhdessä 1,5 vuotta ja minä pistin poikki, koska en ollut enää onnellinen hänen kanssaan ja koska sain kuulla, että hän vikitteli muita naisia suhteemme aikana. Mies käveli kadulla ja minä ajoin autolla ohi, mutta tunnistin hänen kävelytyylinsä jo kaukaa. Mietin sen jälkeen miten olisin reagoinut, jos olisin itse ollut kävelemässä.

Koska meidän jutustamme oli aikaa yli 20 vuotta, niin en tiedä olisiko hän tunnistanut minua tai edes katsonut kohti. Jos olisimme tunnistaneet toisemme, niin luultavasti olisimme pysähtyneet juttelemaan ja vaihtamaan nopeasti kohteliaat kuulumiset. En olisi kuitenkaan kertonut hänelle kovin tarkasti asioista, sillä hän ei tee niillä tiedoilla mitään. Olisimme eronneet hymyillen ja ainakin minä hyvin helpottuneena siitä, että hän ei ole enää elämässäni.

Vierailija
26/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan hänet joka tapauksessa kerran viikossa, kun vaihdamme lapsivuoroa, joten eipä siitä kadullakaan mitään numeroa tarvitse tehdä.

Vierailija
27/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan ja vaihdellaan kuulumisia. Ehkä käydään kahvilla tai syömässä.

Vierailija
28/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mentäis panee.

Vierailija
29/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä alanuolet heille, joilla on hyvät välit eksiensä kanssa. Miksi tuntemattomat ei tykkää asiasta?

Vierailija
30/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä alanuolet heille, joilla on hyvät välit eksiensä kanssa. Miksi tuntemattomat ei tykkää asiasta?

Minua jaksaa aina huvittaa, kun joku kommentoi alanuolia. Ihan kuin niillä olisi joku oikea merkitys :D

Vierailija
31/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua jaksaa aina huvittaa, kun joku kommentoi alanuolia. Ihan kuin niillä olisi joku oikea merkitys :D

Toisille on. Tässä mua pisti silmään, että miksi noin paljon vielä.

Vierailija
32/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan ja vaihdetaan kuulumisia.

Vierailija
33/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle on se merkitys, että provoilee. Ja siksihän niitä ihmettelemiään tekstejä just on alapeukuteltu, kun ihmiset hoksaa ne provoiksi kaukaa. Ei kenenkään oikeasti eksänsä kanssa väleissä olevan tarvitse korostaa asialla omaa erinomaisuuttaan.

Vierailija
34/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole exiä nyxiä tai mitään muutakaan

Vierailija
35/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle on se merkitys, että provoilee. Ja siksihän niitä ihmettelemiään tekstejä just on alapeukuteltu, kun ihmiset hoksaa ne provoiksi kaukaa. Ei kenenkään oikeasti eksänsä kanssa väleissä olevan tarvitse korostaa asialla omaa erinomaisuuttaan.

:D

Vierailija
36/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma mitä tällä tarkoitat, mutta tulkitsenko oikein, että kun kirjoitin, että halaan tai tervehdin eksääni, niin valehtelen asiasta, koska jos olisin oikeasti hyvissä väleissä, en vastaisi tähän ketjuun? Tai väittäisin, että juoksen toiseen suuntaa? Ja kaikki jotka ovat alapeukuttaneet, haistavat minun provoilevan. 

Itse ajattelin alapeukkujen tarkoittavan, että suhtaudun väärin eksän kohtaamiseen. Täällä avlla yleinen mielipide tuntuu olevan, että eksää pitää mieluiten vihata, mutta vähintään vältellä. Pahoitteluni, että puoli elämää yhdessä ja kaksi yhteistä lasta ovat minulle syy pysyä hyvissä väleissä eksän kanssa. 

Vierailija
37/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesti moikkaan ja pari sanaa saattaa vaihtaa siinä samalla, tilanteesta riippuen.

Vierailija
38/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, kun ei ole ainuttakaan entistä heilaa. Ennemmin mietin, että minkälainen luuseri erehtyy parinvalinnassa niin pahasti, että saa eksän. Selvä pölvästi.

Vierailija
39/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan ilahtuisin suuresti ja kyselisin kuulumisia kaikilta viideltä. Ja ihmettelisin, että mitä he täällä tuppukylällä tekevät?

Yksi heistä ei varmaankaan puhuisi minulle mitään, mutta luulen et muitten kanssa vois vaikka kupposet kahvia käydä huoltsikalla hörppäämässä.

Vierailija
40/44 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan, ja vaihdan muutaman sanan tietty. Ja viimeisimmän kanssa on lapsia, joten aika usein törmätään tossa ovella.

Veikkaan, että nää hyvien välien alapeukuttajat on niitä, jotka on joutuneet tekemisiin sellaisten kanssa, jotka tykkäisivät törmäillä exään ilman vaatteita. Eli on hyviä välejä ja todella hyviä välejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi