Mikä olisi sopiva tasaveroprosentti?
Minun mielestäni noin 18 prosentin tasavero olisi oikeudenmukainen. En haluaisi maksaa enempää, koska kaiken maailman sossupummit vaan vippaa satasia ja juo viinaa mun rahoilla.
Kommentit (18)
Vituttaa, kun kaikki mieheni tienaamat rahat menevät veroihin. Olen miettinyt, että noin 10 % verotuksella hänelle jäisi paljon enemmän rahaa, joka jäisi esim. minuun ja lapsiimme tai matkusteluun käytettäväksi! Ärsyttää tämä suomalainen valtio!
Joo, kyllä yksityiset lääkärit on saatanasta. Ne rapauttavat julkisen terveydenhuollon. Saatanan äärioikeistolaiset!!
Kävin kerran yksityisellä lääkärillä ja lääkäri vaikutti ärsyttävältä ja tuli aivan väärä diagnoosikin! Enää en rahojani sellaiseen tuhlaa vaan äänestän vasemmistoliittoa, niin tulee hyvät ilmaiset terveydenhuoltopalvelut!
Ei mikään. Kannatan rankkaa veroprogressiota.
Eikös arvonlisävero ole tasa-vero? Mielestäni se 24% on hyvä.
18 ei riitä mihinkään. 25% olis passeli
Siis miten 25% voi olla passeli?! Siinähän saa tehdä maaliskuun loppuun töitä valtiolle, ja sen jälkeen vasta omaan taskuun.
Suomen olosuhteissa 99% voisi olla aika hyvä.
Siis miten joku jaksaa puhua politiikkaa perjantai-iltana?
Itse näin porilaisena näen, että verottaminen on hesalaisten salaliitto meitä viattomia vastaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 22:06"]
Siis miten 25% voi olla passeli?! Siinähän saa tehdä maaliskuun loppuun töitä valtiolle, ja sen jälkeen vasta omaan taskuun.
[/quote]
Koska se on huomattavasti alempi kuin veroprosenttini nyt
Jahas tasaverohenkilö iski taas. No mutta ehdotankin sellaista 60% kaikkiin palkkaluokkiin. Ja pidetään perusturva ennallaan. Miten olisi sellainen ehdotus?? Tai mitä jos laitetaan se nollaan ja lopetetaan poliisi, sairaalat , vanhustenhuolto, tienpito, rautatiet, lentoliikenne, koulut, armeija eli siis ihan kaikki?? Tämä olisi varmaan sellainen erittäin hyvä ratkaisu jonka jälkeen siivoillaan vaan kuolleita mätänemästä ja nautitaan todella upeasta yhteiskunnasta. V..TTU tässä maassa on sitten niin älykästä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa, kun kaikki mieheni tienaamat rahat menevät veroihin. Olen miettinyt, että noin 10 % verotuksella hänelle jäisi paljon enemmän rahaa, joka jäisi esim. minuun ja lapsiimme tai matkusteluun käytettäväksi! Ärsyttää tämä suomalainen valtio!
Paljonko miehesi nettopalkka on?
Tyhmä, sinunkin veromarkoilla kustannetaan tuleva yhteisöveron alennus, yksityisten lääkärien kelakorvaukset, neuvola, peruskoulu.